Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

Růže


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Síň slávy

Tma - 1. kapitola

Tma - 1. kapitolaTak tady je můj druhý nápad na povídku, jsem opravdu zvědavá, jetli se vám bude líbit.Tak čtěte, komentujte a kritizujte. Díky

Dokončeno

Upíří život - 1. kapitola

Upíří život - 1. kapitolaMám tu pro vás povídku s názvem Upíří život. Začíná na ostrově Esme po svatbě Edwarda a Belly. Doufám, že se bude líbit. Prosím o komentíky.

Dokončeno

Příbuzní 1. kapitola

Příbuzní 1. kapitolaAhojky! Takže přináším první kapitolu k povídce Příbuzní. Varuji předem - je krátká. Nevím, jestli mám pokračovat, tak napište! Mějte se a pěkné počteníčko!

Dokončeno

Můj osobní anděl - 1. kapitola

Můj osobní anděl - 1. kapitolaTakže tahle povídka je na pokračování a je jak jinak o Belle a Edwardovi a rodině Cullenových a rodině Belly a vůbec všech co znáte. Je to moje první tvorba tak doufám, že se bude líbit. Proto prosím o komentáře, abych veděla jak dál a jestli vůbec psát :)

Dokončeno

Proč Zrovna Já?! - 1. kapitola

Proč Zrovna Já?! - 1. kapitolaNo Moje první FF na téma Twilight tak buďte mírní... Jsem zvyká totiž psát všechno na Téma JONAS a takové blbinky... přeju pěkné počtení =)

Síň slávy

Tajemství prokletých: Kapitola I. - Ve Forks

Tajemství prokletých: Kapitola I. - Ve ForksTohle je moje první FF, takže na mě, prosím, buďte hodní. Tahle kapitola je spíše takovým nudnějším úvodem, takže chybí pořádná zápletka a zatím se neobjevují Cullenovi, ale nebojte, hned v té příští budou. Prosím o komentíky, jestli vás moje povídka zaujala a jestli mám pokračovat ve zveřejňování. Díky...

Dokončeno

Co bylo, už být nemusí

Co bylo, už být nemusíAhoj, shrnu to. Edward Bellu opustil, ona už ve Forks žít nemohla. Stěhuje se na Aljašku a pak...

Dokončeno

Milující zrádce - 1. kapitola (Úkol)

Milující zrádce - 1. kapitola (Úkol)je tu první díl mé povídky. čtenáři Lovely-Gracefull Vampires už ví o co se jedná. pro ty co neví: bella dostane od Ara ukol. jaký? dozvite se v povídce

Síň slávy

Psí život 1. kapitola

Psí život 1. kapitolaTakže, přináším vám další moji povídku. Moc sem dílečky jen tak přidávány nebudou, protože na rozdíl od "Můj život po" není ještě napsaná. Tak snad se vám bude líbit.

Síň slávy

Angel eyes II - 1. kapitola

Angel eyes II - 1. kapitolaDobře, on je Edward - upír, ona je Bella - člověk, ale to už přeci víte. Zakousla jsem se do toho a napsala pokračování. Musím říct, že na mě doma už koukali dost divně, ale doufám, že to za to stálo a bude se vám to alespoň trošku líbit. Berte to jako o trošku delší bonusový díl. :) :)

« Předchozí  1 ... 75  76  77  78  79  80  81  82  83  84    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!