Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Můj život po

Jacob a Bella


Ahoj! Takže tohle je moje první povídka na téma Stmívání. Začíná tak, jak Nový Měsíc. Snad se vám bude líbit a pište, jestli se líbí.

Otevřu oči. Protáhnu se a převalím na druhý bok. Dnes je mi osmnáct a mě se nechce vůbec vstávat. Nenávidím narozeniny. Proč někdo chce oslavovat to, že je zase o rok starší? A ještě ke všemu jsem teď starší než Edward. Teda, jak se to vezme. Na papíře jsem starší, jinak ne. Jinak jsem osmnáctiletá a Edward sto osmiletý. Neochotně vylezu z postele a obleču se. Charlie je už v práci - jako vždy. Nikdy jsem ho ráno nepotkala, jen o víkendech. Zřejmě jako náčelník musí být brzo na stanici. Ale na to, že je Charlie náčelník a ví, co se ve Forks děje, ani špetku netuší, že Edward za mnou chodívá každý večer oknem. No jo no, nikdo není vševědoucí. Nasednu do svého starého červeného náklaďáčku a vyjedu ke škole. Edward se hodněkrát nabízel, že mi nějaké auto koupí, já však statečně a vytrvale odmítala. Edwardova rodina nejsou chudí, ale naopak. Pro ně je normální si dávat Ferrari jako dárek. Proto se bojím, co mi dají za dárky. I když jsem výslovně zakázala mi něco kupovat. Jenže je tu Alice - Edwardova upíří a milovaná sestra. Někdy je až moc aktivní. Zaparkuji na své obvyklé místo. Sotva vystoupím, Edward stojí vedle mě. „Ahoj" usměje se na mě a já hned zapomenu na všechno, jak je u mě zvykem. Kdykoliv se kouknu do těch jeho zlatavých očí, vždy zapomenu, dokonce i na to jak se jmenuji. „Neměl by ses před lidmi chovat jako člověk?" zeptám se ho, když mě políbí. Usměje se. „Ahoj Bello!" pozdraví mě vždy usměvavá Alice. „Vše nejlepší k narozeninám!" popřeje mi. „Pššt" umlčím ji a porozhlídnu se, jestli to někdo náhodou neslyšel. Nechci, aby někdo věděl to, že mám narozeniny. Alice se ještě víc usměje. „Jak se ti líbili dárky od rodičů?" zeptá se. Alice samozřejmě ví, co mi mamka a Charlie dali - díky své schopnosti vidět do budoucnosti. Od mamky, která teď žije se svým novým mužem na Floridě, jsem dostala foťák a od taťky fotoalbum a ještě nějakou knížku. Zřejmě se domluvili. „Moc" odpovím pravdivě. Zazvoní. „Uvidíme se na obědě" rozloučí se s námi Alice a odejde svým tančícím krokem. Edward mě obejme kolem pasu a do ucha mi zašeptá „Vše nejlepší k osmnáctinám, Bello", tak aby to nikdo neslyšel. Pousměji se a poděkuji. Pak se vydáme na společnou hodinu angličtiny.

...

„Takže v sedm, ano?" usměje se na mě Alice a odjede svým autem. Kouknu na Edward. „Bello, víš, že když si Alice něco vezme do hlavy, tak nepovolí. A narozeniny se u nás už dlouho neoslavovali. Má radost." Vysvětlí Edward Alicino nadšení z mých narozenin. „Aha" zamumlám. Oba nasedneme do mého náklaďáčku a Edward se snaží naladit rádio. „Měla by sis koupit nové." Zamračím se. „Mě tohle stačí" zamumlám. Usměje se a už nic neřekne.

...

„Tak si to užij" popřeje mi Charlie, který se dívá na fotbalový zápas a ani se na mě nepodívá. Poděkuji, obleču si bundu a vyběhnu z domu. Nikdy jsem nemusela narozeninové oslavy. Ale pro Cullenovi to udělám. Nastoupím do Edwardova stříbrného Volva a na přivítanou mu dám pusu. Usměje se. „Máš nějakou lepší náladu?" zeptá se. Přikývnu a usměji se. Edward mi úsměv oplatí a my vyjedeme. „Musím tě varovat" řekne mi, když odbočíme na lesní cestu. Kouknu na něj. „Alice se v tom pořádně vyžila a taky...Emmett přijel i s Rose." Řekne všechna varování. S tou první věcí jsem tak nějak počítala, ale s tou druhou ne. Emmetta mám ráda, ale s Rosalií jsme si nepadly do oka. „Aha" na víc se nezmůžu. „Neboj, bude hodná" utěší mě Edward a pohladí mě po ruce. Přikývnu. Za chvíli jsme na místě a Edward mi jako vždy otevře dveře od auta. Už jsem si zvykla. Společně vejdeme do obýváku. Zde jsou všichni Cullenovi. „Všechno nejlepší!" řeknou unisono. Usměji se. Esme a Alice mě obejmou, Emmett se kření a Carlis, Jasper a Rousalie zdvořile napřáhnou pravici. Všechny jemně stisknu - oni to zřejmě ani necítili. „Nejprve náš!" řekne netrpělivě Emmett a zmizí. Jasper mi podá krabici, která je hodně lehká. „To je ode mě, Emmetta a Rosalie." Opatrně rozbalím balící papír. Je to krabice od autorádia. „Emmett ho šel namontovat, hned tu bude." Řekne Jasper. „Moc děkuji. Edward se Vám zmínil, že?" zamumlám a všichni se zasmějí. Až teď mám možnost se porozhlídnout po pokoji. Alice si s tím zřejmě dala hodně práce. Na klavíru byl položený malý, zřejmě čokoládový dort. „Teď náš" přihlásí se Esme a podá mi zabalenou obálku. Prst opatrně vložím pod papír a trhnu. Ucítím říznutí o papír. „A sakra" zamumlám a vyndám prst, na kterém je kapička krve. Najednou se stalo vše až moc rychle. Prostě jsem najednou ležela na zemi, Edward vrčel a Emmett, Rosalie, Alice a Esme se snažili uklidnit Jaspera. Nevím kam ho odvedli, ale mě se ujal Carlis, protože jak je u mě zvykem, jsem si zase něco udělala. Rozbil se totiž skleněný tác, na kterém byl dort a já do střepů lehla. „Omlouvám se. Já..." začal jsem blekotat jedno přes druhé. „Nemusíš se omlouvat" odpoví Carlis, který mi zatím vyndával v kuchyni střepy z ruky. Jen to cinkalo o jídelní stůl. Radši jsem se ani nedívala. „Jsem nemotorná. Jenom mě se tohle mohlo stát" vzdychnu. „Nech toho, Bello" ozve se ode dveří. Stojí tam Edward. „To se mohlo stát každému." Byla jsem ráda, že tu je. Zavrtím hlavou na nesouhlas. „Edward má pravdu. Nedávej si to za vinu." Souhlasil Carlis s Edwardem. „Co Jasper?" zeptal se Carlis, zatím co mi ovazoval ruku fáškem. „Alice ho vzala na lov" odpověděl Edward, stále stojící u dveří. Aha, moje krev mu vadila. Carlis mi ještě dal nějaké prášky na bolest. „Díky" zašeptám chabě. „Odvezu tě" řekne Edward a já přikývnu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Můj život po:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!