Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dokončené povídky

the-host


Seznam autorů s dokončenými povídkami

Dokončeno

Můj život po

Ahoj! Takže tohle je moje první povídka na téma Stmívání. Začíná tak, jak Nový Měsíc. Snad se vám bude líbit a pište, jestli se líbí.

Dokončeno

Jít dál - 1. kapitola

tohle je moje první povídka tak prosím bud´te na mě hodní. jinak o čem by to asi tak mělo být: Bella se s rodinou přestěhují do nového města, tam později potká zvláštní rodinku... přeji příjemnou četbu a plsky komentíky

Dokončeno

Broken Heart: 1. část (1/2)

Tak je to moje první povídka na téma Twilight sága. Děj se odehrává těsně po tom kdy Bella zjistí že je těhotná.

Dokončeno

Měnící se existence - 1. část

Měnící se existence - 1. částPřináším Vám mou další povídku, jež mám rozepsanou. Je o upírce Sarině, která se stěhuje do nového bydliště a ve škole potkává Cullenovi, kteří se rozrostli o dalšího člena - Deacona. Co všechno se ale stane, když se někdo nechce přátelit? Co všechno se pro přátelství musí obětovat? První díl se jmenuje PRVNÍ SETKÁNÍ. Užijte si ho. :-*

Dokončeno

I left my angel

I left my angelBella je donucena Volturiovými opustit Cullenovi tudíž i Edwarda. Co se stane, když se znova potkají po několika letech?

Dokončeno

Rescue out of Darkness - 1. kapitola

Rescue out of Darkness - 1. kapitola/Vysvobození z temnoty/ Tak jste mě přesvědčili :D Takže tu mám pro vás po ANGELS a TAK TROCHU JINÉM KONCI novou povídku, jsem zvědavá, co na ni řeknete :D zezačátku hodně pesimistická, pak se to trochu změní :D tahle kapitola je hodně dlouhá, ale ty další už budou kratší... je to o slepé holce, která se stane upírem, však uvidíte :) a hlavně prosím komentujte, jestli mám pokračovat!!!

Síň slávy

Angel eyes - 1. kapitola

Angel eyes - 1. kapitolaDobře, on je Edward - upír, ona je Bella - člověk, ale krom toho je skoro všechno jinak. Prosím o komentáře, jestli nemám zase radši psát jenom do šuplíku. Díky.

Dokončeno

Lovely - Gracefull Vampires 1. kapitola

Lovely - Gracefull Vampires 1. kapitolaKamarádka mě poprosila, jestli bych něco nenapsala o Stmívání. Miluje ho skoro stejně jako já! Byl to jen pokus, ale chtěla, ať pokračuju dál, mě to nějak chytlo a tak už mám skoro napsanou i 9.kapitolu... trochu mi dělá problém to přepisovat na počítač, takže se předem omlouvám, jestli bude nějaké zpoždění... MOC DEKUJU VSEM CO SI TO ZKUSI PRECIST.... a prosim zanechte komentáře, jestli to tu mám i nadále publikovat, protože psát to budu!:D DÍKY MOC!!!

Dokončeno

Tak trochu jiný konec - Prolog a 1. kapitola

Tak trochu jiný konec - Prolog a 1. kapitolaTak po ANGELS přicházím s novou povídkou. Vím, že jsem vám slíbila něco jiného původně, ale tenhle nápad mě víc nadchl, tak doufám, že se zalíbí. A jelikož se mi nejlíp píšou pesimisrtické povídky, nedivte se, že tahle skončí špatně. Odehrává se po tom, co Edward v NM opustil Bellu. Upozornění: Už se nedají dohromady! Ale i přesto se setkají :D Tahle kapitolka je zřejmě docela nudná, až v těch příštích to rozjedu, tak doufám, že se zalíbí a pište komentáře!!!

Síň slávy

Falling star - 1. Renesmee

Falling star - 1. RenesmeeMoje první povídka. První kapitola Renesmee - je spíš úvahová, než dějová. Je to vlastně pokračování Rozbřesku po třech letech od narození Renesmee. Prosím pište komentáře, doufám, že se vám povídka bude líbit.

« Předchozí  1 ... 77  78  79  80  81  82  83  84    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!