Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Psí život 1. kapitola

mosto


Psí život 1. kapitolaTakže, přináším vám další moji povídku. Moc sem dílečky jen tak přidávány nebudou, protože na rozdíl od "Můj život po" není ještě napsaná. Tak snad se vám bude líbit.

Vím, jak muselo být Jacobovi, když se měnil ve vlkodlaka. Já zažila to samé.

Stalo se to přesně na mé devatenácté narozeniny. Přesně rok, co se stala ta nehoda. A necelý rok, co mě Edward opustil. Už jsem se s tím naučila žít. Když jsem dokončila střední ve Forks, váhala jsem jestli jít na vysokou. Nakonec jsem se rozhodla pro vysokou školu v Montrealu, obor lidská práva. Po krásných letních prázdninách jsem nastoupila v 20. srpna do školy. Bydlela jsem na koleji s milou, však potrhlou holkou, která studovala medicínu. Myslím, že říkala, že chce jít na pediatričku. To se k ní hodilo. Já se rozhodla, že budu zastupovat lidi. Když jsem si na začátku září zvykla na vysokoškolský život, myslela jsem si, že se už nic nestane. Mýlila jsem se.

Probudila jsem se a mě vůbec nepřipadal, že by byl ten den nějak výjimečný. Až díky kalendáři jsem zjistila, co je za den. 13.9. Mám devatenácté narozeniny. Bodlo mě u srdce. Vzpomněla jsem si na tento den před rokem. Prve to měli být snad moje nejlepší narozeniny, ale realita byla jiná. Rychle jsem vylezla z postele a šla se osprchovat. Nechtěla jsem vzpomínat a ani myslet. Oblíkla jsem si to, co mi padlo pod ruku. Popadla batoh a šla jsem do jídelny. Moje trhlá spolubydlící tam už seděla. Přisedla jsem s k ní. Sarah, tak se moje spolubydlící jmenovala, byla jediná, kterou jsem tu znala. Zatím. Jistě, pár děcek ze svých přednášek jsem znala, ale nebyla jsem s nimi kamarádka. Snažila jsem se, aby tento den byl úplně normální. Asi před půl rokem jsem se zařekla, že už nikdy nebudu oslavovat narozeniny. Proč mám oslavovat to, že jsem o rok starší? Přes ten zmatek jsem dopoledne zapomněla, že mám narozeniny. Až když mi zavolal Charlie, aby mi popřál vše nejlepší k narozeninám, všechno na mě znovu padlo. Rychle jsem vyběhla z jídelny. Ani nevím, jak dlouho jsem běžela, najednou jsem se objevila v lese, který se nacházel pár kilometrů od koleje. Batoh jsem někam odhodila, sesunula se k zemi a rozbrečela se. Všechno se mi vracelo zpátky. Všechno. Nádherný Edward, oslava, říznutí o papír, Jasper, střepy, šití,... Ten večer jsem zjistila, že Edward měl kdysi dávno zelené oči. Neuměla jsem si ho s nimi představit. Přes svoje vzlyky jsem neslyšela přicházet osobu. Mladého velkého kluka. Muselo mu být na nejvíš sedmnáct. Byl tmavší pleti, krátké uhlově černé vlasy a postavu měl stejnou jako Jacob. Právě...jako Jacob. Neuvědomovala jsem si to. Než jsem stačila cokoliv udělat, se to stalo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Psí život 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!