Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Co bylo, už být nemusí


Co bylo, už být nemusíAhoj, shrnu to. Edward Bellu opustil, ona už ve Forks žít nemohla. Stěhuje se na Aljašku a pak...

Bella:

Už je to minimálně půl roku, co mě opustil. Čas a všechno okolo sem přestala vnímat asi po měsíci. Bez něj sem prostě žít nemohla. Nechtěla sem, aby se Charlie trápil spolu se mnou. Vzala sem si s sebou nějaké peníze a odstěhovala se do města Anchorage, na Aljašce. Chtěla jsem začít znovu žít. Začala sem chodit na střední školu do čtvrtého ročníku, koupila sem si byt, díky svým našetřeným penězům. Dokonce jsem si sehnala i práci v jedné firmě jako asistentka. Pracovat bych, ale nemusela. Měla sem docela hodně svých peněz. Moje maminka a Phil měli před třemi měsíci vážnou dopravní nehodu a oba zemřeli. Jak jsem později zjistila, zanechali mi jejich dům ve Phoenixu a taky v Jacksonville. Účet taky zrvna nezel prázdnotou. Phil si jako trenér vydělával dost. Nebyl sem chudá, ale ani sem nebyla extra bohatá. Stačilo mi to. Mám i jiné auto, tentokrát to byla značka audi v černé barvě. A aby toho nebylo málo, obarvila jsem si své krásné hnědé vlasy na černo. Vlastně u mě ted´ převldala jen černá barva. Bylo to jako kdyby ne někdo odešel, ale jako kdyby zemřel. Což je v podstatě pravda, moje část srdce odešla s ním. S jednou půlkou se žít nedá. Já pouze přežívám.Ráno sem do školy vůbec nespěchala.Ve škole sem měla pár přátel ze svého ročníku. Byli jsme tam taková ta parta se kterou se chtějí všichni přátelit a další věci. Dneska by měli přijít noví žáci. Takže už nebudu zajímavost číslo 1. Všichni se na ně těšili a byli moc zvědaví. Kdo jsou a proč se stěhují zrovna sem, do zimy?

 

 

 

Edward:

Odjeli jsme a nechali ji napospas sobě samé. Alici sem zakázal, aby se jí dívala do budoucnosti. A proč? Měl jsem snad strach jaká je z ní troska?? Nevím. Moje rodina mě už minimálně půl roku lituje v myšlenkách. Ted´ lituji, že tu schopnost vůbec mám. Ted´ bydlíme v Clevelandu, ale Esme mě nerada vidí něšt´astného, a proto se budeme stěhovat blízko městra Anchorage a začneme tam chodit na střední školu. Já s Alicí do druháku a Jasper s Emmettem a Rose do třet´áku. Upřímně od té doby, co jsem opustil lásku své existence mě Rose nenáviděla ještě víc než předtím. Nikdy na to ani nepomyslela, což mě dohánělo k šílenství. Dneska odjíždíme do nového domu, který si zase vezme do parády Esme a udělá z něj něco neuvěřitelného. Jakmile jsme se ocitli před domem, měl jsem pravdu. V mysli začala vymýšlet různé úpravy. Já si šel do svého pokoje, ve kterém už byla většina věcí. Ostatní si šli za svými aktivitami. Najednou jsem zaslechl ráno, Emmett a Rose zničili postel a to tu jsme první den. Co bude za rok?? Ráno jsme se sešli v obýváku, odkud jsme vyrazili k mému autu a jelo se do školy.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Co bylo, už být nemusí:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!