Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Loď Snů - prolog

the host stills


Loď Snů - prologTak přicházím s novou povídkou, tentokrát se jmenuje Loď Snů. O kom to bude, to se nechte překvapit nebo si to přečtěte v mém shrnutí. Jinak, jestli vám to bude připomínat Titanik, tak se nedivte, inspiroval mě ten film. No jo no, Titanik byl můj oblíbený film už od malička. Snad se vám bude začátek líbit! Děkuji za komentáře a pěkné počteníčko! Odehnalka

Prolog

Obloha byla zamračená, sluníčko se schovávalo za velkými šedivými mraky. V celém Londýnském přístavu bylo živo, až na jednu malou hospůdku...

Zde bylo ticho, že byste slyšeli i to, jak špendlík spadl na podlahu. A to jen kvůli čtveřici u malého kulatého stolu – tři chlapci a jedna dívka. Všichni v rukách drželi karty – hráli poker.

Uprostřed stolu se válelo pár amerických bankovek a mincí, jeden řetízek na krk a pak to nejcennější – dva lístky na velkou luxusní loď Vixen, nejluxusnější loď hned po Titaniku. O této lodi však nikdo neříkal, že není nepotopitelná…

Čtveřice věděla, že jde o vše – Buď všechno, nebo nic! Velice nádherná hnědovlasá dívka se svými zářivě zlatými oči se podívala na mládence po pravici. I on měl zářivě zlatavé oči a byl dívce velice podobný – sourozenci však nebyli, ale oni se tak brali.

I když to vypadalo, že mezi nimi jsou maximálně dva roky, chlapec byl však o celých sto let starší než dívka, i když vypadal sotva na dvacet. A jeho sestra sotva na osmnáct. Oba měli stejné tajemství, o kterém nikdo nevěděl – byli upíři… Vlastně…jen on. Ona byla poloviční upírka.

Sama nevěděla, jak se vlastně na tento svět dostala, věděla však, že se tak narodila. Svůj příběh věděla od bratra – Její matka byla člověk a její otec byl upír. Zamilovali se do sebe a tak z toho vznikla ona. Pak však otec utekl a matka zemřela u porodu. Díky bohu ji našel upírský mládenec a o dítě se postaral.

A tak spolu chodili více než sto let, ale navždy byli mladí. Byli však jiní, než ostatní – živili se zvířecí krví a ne lidskou. I když měli celou věčnost, nebyli zrovna bohatí, ale jim to zrovna moc nevadilo.

„Tak, hra skončila, karty na stůl,“ zašeptal mládenec a koukl se na svou sestru. Chvíli se dívali do očí a on pak nenápadně přikývl. Jejich soupeři vůbec netušili, kdo ti dva jsou a jaké mají dary – on totiž uměl poznat, jestli dotyčný říká pravdu, či lež. Poznal, za blafovali, ale sami nevěděli, jestli je můžou porazit.

Dívka se koukla na řetízek – jediná vzpomínka na matku, která pro ni umřela. Lidští mládenci položili karty na stůl a pak i její bratr… Zatím vyhrávali lidé.

„Je mi to tak líto,…,“ odmlčela se a nastalo dramatické ticho. Nikdo nevěděl, komu to vlastně říká.

„Ale mám FULL HOUSE, HOŠI! JEDEME DO AMERIKY!“ vykřikla pak a vyskočila na nohy. Položila karty na stůl a pevně objala svého bratra.

„To asi těžko, Vixen odplouvá už za tři minuty,“ zašklebil se hostinský a zděšeně se na sebe podívali. Popadli svoje tašky přes rameno, posbírali téměř vše, co bylo na stole a vypadli z hospůdky.

Kašlali na lidskou rychlost. Museli se dostat na palubu lodi, jinak by se nedostali zpátky domů, do Ameriky.

...

V přístavu, jen pár metrů od lodi, zaparkovaly dvě černé limuzíny.

Z obou vyšli andělé…nebo aspoň tak vypadali. Celkem jich bylo sedm – tři ženy a čtyři muži.

„Proč kolem ní dělají takový rozruch?“ zeptala se znuděně nádherná blondýnka, na které mohli kluci oči nechat. „Titanik byl větší,“ přikývl mládenec, který měl krásné bronzové vlasy.

Jejich matka jen protočila oči a poprosila sluhy, aby jim odnesli jejich kufry do jejich třech apartmá.

Byli velice bohatí a dávali to i docela najevo. Hlavně tím, jak za ně přijely další dvě auta, tentokrát nákladní a vyjelo z nich čtyři auta – jedno Porsche, Mercedes, Volvo a BMW.

„Nekecejte a pojďte,“ kývl jejich otec a vyšli směrem k lodi. Vlastně otec a ani matka nebyli dost staří, aby měli tolik starých dětí, všech pět dětí adoptovali…

...

Nutno dodat, že nikdo netušil, jak jim jedna plavba změní život.

 

Doufám, že líbilo!

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Loď Snů - prolog:

 1
3. Kristen
30.07.2015 [15:41]

Ahoj ja ti chcem povedat len tolko ze ja hnet ako som ten nazov videla hnet som si vibavila titanic ale super fakt klobuk dole si bombova Emoticon Emoticon

2. Zuzka
22.03.2014 [17:15]

No ja neviem, či si to uvedomuješ, ale v dnešnej dobe je veľa väčších lodí ako Titanic a táto luxusná má byť menšia? :D :D sú lode, kde máš na palube zábavný park a tak.... no som zvedavá, zatial mi to príde ako lacná napodobenina Titanicu :D :D Emoticon

08.10.2011 [22:14]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!