Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Síň slávy

Polštáře 2


Síň slávy

Cez tanec k láske - Prológ + 1. kapitola

Cez tanec k láske - Prológ + 1. kapitolaAhojte! S TeenStar vám prinášame spoluautorskú poviedku. Dúfame, že sa vám bude páčiť. :)
Dej: Bella sa sťahuje z Phoenixu do Forks za Charliem z osobných dôvodov. Začne navštevovať maturitný ročník a hneď v prvý deň jej príchodu im riaditeľ oznámi, že musia povinne navštevovať hodiny spoločenských tancov dvakrát do týždňa. Bella je proti, ale nemá na výber. Ich učiteľom tancu bude riaditeľov syn s bronzovými vlasmi. :) Ale Bella zo zlej skúsenosti, ktorá ju veľmi ovplyvnila, nenávidí všetkých chlapcov. Ako sa bude správať k svojmu učiteľovi tancov, ktorý k nej bude cítiť náklonnosť od začiatku? Bude ho čakať ešte veľmi dlhá cesta k jej srdcu. Pomôže k tomu tanec?

Síň slávy

Zadaná na druhou - Prolog + 1. kapitola - Odjezd

Zadaná na druhou - Prolog + 1. kapitola - OdjezdPředstavte si, že máte vše, po čem jste kdy snili. Máte úžasného přítele, milující rodinu a myslíte si, že nikdo a nic vám to nemůže pokazit. Pletete se!

Stačí jedna obyčejná dovolená a jeden neobyčejný cizinec, abyste se znovu zamilovali. Také stačí jediná noc a vše krásné může být zničeno.

Jedna jediná noc, která odstartuje kolotoč nešťastné lásky, lží, falešného přátelství a přetvářky. Není důležité, co Bella zjistí, ale jak to vyřeší!

Můžete před problémy utéct míle a míle daleko, ale minulost si vás vždy najde!

Přeji příjemné čtení. Kim :)

Síň slávy

Srdce je nejlepší kompas - 1. kapitola

Srdce je nejlepší kompas - 1. kapitola

Já a kajka007 vám přinášíme naši spoluatorskou povídku.

Bella se stěhuje do Forks. Má za sebou velmi těžkou minulost, na kterou nemůže zapomenout - přišla o dítě. Začne pracovat jako učitelka v mateřské škole, protože chce být nablízku dětem. Tam se seznámí s pohledným Edwardem Cullenem, který do školky vodí svou adoptovanou dcerku. Jednoho dne se ale objeví komplikace a hrozí, že Edwardovi dceru vezmou. A jediný, kdo mu může pomoct, je Isabella. Pomůže mu, i když ví, že ji to samotnou může zničit?

Síň slávy

Mercenary - prolog

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Mercenary - prologIsabella Swan, úplně jiná, než jsme ji znali doposud. Žádná něžná květinka, ale pořádně od rány. Přeslazený Edík nemá šanci!

Síň slávy

Šéf za všetky hriechy - 1. kapitola

Šéf za všetky hriechy - 1. kapitolaPovídka se umístila na 1. místě v Nej povídce října, a tak ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme. :)
Moja nová kapitolovka je pokračovaním jednorázovky Šéf do postele. Ako už vieme, Edward je poloupír, ktorý robí realitného makléra v New Yorku. Má pomer s Bellou, ktorá robí jeho sekretárku. Ale je aj ženatý. Dúfam, že sa vám bude páčiť rovnako ako jednorázovka. :) V tejto kapitolke spoznáte hlavnú nepriateľku Belly a takisto jej najlepšiu priateľku. A dopredu upozorňujem, že toto bude oddychová poviedka, tak žiadnu akciu nečakajte.

Síň slávy

Doktor Cullen

Doktor CullenPo delší době Vám sem vkládám zase jednu mou jednorázovku. Bella pracuje jako novinářka v Seattle Times. Kolegyně a její dobrá kamarádka Jessica ji přemluví k tomu, aby spolu navštívily bar nedaleko redakce. Bella v podniku poznává tajuplného Edwarda, který ji od prvního pohledu nesmírně přitahuje. Cítí to samé i on? A jak jejich seznámení dopadne? To se dočtete v mé jednorázovce. Příjemné čtení a doufám, že mi tu zanecháte co nejvíce komentářů!:) Vaše Lorenia:)

Síň slávy

Amor, Eros nebo Bella? II. 1. kapitola

Amor, Eros nebo Bella? II. 1. kapitolaBella přišla o křídla i paměť. Je z ní člověk snažící se najít si vlastní cestu životem. Edward a Tanya jsou pár oslňující své okolí, jsou krásní, věčně mladí a zamilovaní. Jenže v knize osudu měli všichni předurčenou jinou budoucnost. Povede se někomu tenhle zmatek s láskou nějak napravit? A je to ještě vůbec možné?

Síň slávy

Láska je mocná čarodějka - Prolog

Láska je mocná čarodějka - PrologRok poté, co Bella ztratila milovaného manžela, opouští zlomená a nešťastná Phoenix a stěhuje se se synem Davidem do městečka Forks. Malý David má po prázdninách nastoupit do první třídy na místní základní školu.
Jak se asi bude příběh odvíjet dál, když se David po prvním dopoledni stráveném ve škole vrací domů a oznamuje Belle, že nemají paní učitelku, jak mu slibovala ráno, ale že mají mladého pana učitele, který se jmenuje Edward Cullen?
Bella je obyčejný člověk, ale svět nadpřirozena jí není až tak cizí. Její zesnulý manžel byl čaroděj...
Přeji příjemné počtení.

Síň slávy

Pan asistent a já - 1. kapitola

Pan asistent a já - 1. kapitola

Moje další kapitolovka, která navazuje na jednorázovou povídku Výtahová filozofie.
Jak zareagovala Bella na Edwardovu poznámku? A jak to bylo dál? Seznámíme se s Jessicou a Mikem.

Síň slávy

Ty patříš mně!

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Ty patříš mně!Láska, bolest, žárlivost a násilí... To všechno do sebe zapadá a jedno bez druhého nemůže existovat. Bellin manžel je sice na pohled pohledný milý muž, ale co se skrývá za slupkou krásného divocha? Násilí...
Bella je na tom fyzicky a hlavně psychicky velice zle a je jen otázkou, zda jí někdo pomůže od zlého žití. Co se nakonec stane, když se do města přistěhuje doktor Edward Cullen s jeho sourozenci a seznámí se s Bellou a Laurou?
Žárlivost přece nezačíná člověkem a taky jím nekončí. Začíná vzduchem, který milovaný člověk dýchá, a nikdy nekončí. Ani smrtí...
Roxana

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 16   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!