Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Síň slávy

Upír? Ne, dortík...


Síň slávy

Dáno osudem - 1. díl

Dáno osudem - 1. dílTaky si neodpustím jednu povídku na asi nejoblíbenější téma: Bella po odchodu Edwarda. Co se stane, když se do Forks vrátí nepřítel toužící po pomstě a najde Bellu opuštěnou a nikým nechráněnou?

Síň slávy

Padlí andělé nepláčou - prolog

Padlí andělé nepláčou - prologČetla jsem tu už několik povídek, ve kterých se vyskytují andělé. Vždycky je to Bella, alespoň myslím. Tak mě napadlo to trochu otočit. Co když se najde anděl, který je pro nebe příliš hříšný a pro peklo zase moc svatý? Co se s ním stane, když ho nebe i peklo v zájmu zachování svého dobrého či zlého jména vyhostí? A mám otázku: Mám pokračovat? Myslíte, že to stojí za úvahu?

Síň slávy

Splněný slib - kapitola 1.

Splněný slib - kapitola 1.První kapitola mé nové povídky vypráví o krutosti Edwarda. Co udělal? A co musí udělat Bella? Doufám, že se vám povídka bude líbit, protože se dočkáte nečekaných zvratů. Nechte komentíky.

Síň slávy

Hořko - sladká tajemství 1

Hořko - sladká tajemství 1Nová povídka je dějově zasazená někam do Zatmění. Bella si ale hned zpočátku uvědomuje o jaký lidský zážitek nechce přijít, svůj odpor k manželství se rozhodne překonat a dosáhnout tak svého. Ovšem udržet některá tajemství pod pokličkou je těžší, než se zdá.

Síň slávy

War of The Roses - Epizoda jedna - Skrytá hrozba

Nedoporučujeme číst do 15 let.

War of The Roses - Epizoda jedna - Skrytá hrozbaEmmett má průšvih, který souvisí s jistou mladou dámou nahou v jeho náručí a jedním párem očí, které toto spatřit nikdy neměly. Rose zuří a vykazuje Emmetta od stolu i lože. Co z toho vzejde? Kolik věcí bude rozbito? A kdo přežije? Nechte se překvapit.

Na koho si vsadíte?

Síň slávy

Přízrak minulosti Prolog

Přízrak minulosti PrologMám smutnou náladu a prolog od této povídky je dost výstižný. Kapitoly tu nebudou přibývat tak rychle jako u BA, ale jednou začas se zde nějaká objeví a až skončím s Andělem, vrhnu se na to úplně.
Edward Bellu opustil a už se nevrátil. Stalo se to v 19. století. Bella si však psala od svých deseti let deník. V roce 2010 ho najde její prapravnučka taktéž Isabella. Bella ho totiž na konci života schovala do podlahy vedle jeho podobizen.
Do Forks se vrací Cullenovi. Co se stane, až nová Bella potká lásku její babičky? A jak budou reagovat ostatní na dívku, která se až příliš podobá Edwardovo Belle?

Síň slávy

Štěňátko 1. kapitola

Štěňátko 1. kapitolaPsát povídky, když máte tak měkké srdce jako já, je někdy vážně stresující. Mám černé svědomí za ty, které občas opomíjím, tak jako například Jacoba.
Takže konečně jsem se rozhodla udělat radost i jemu a dopřát mu ten správný Happy End (tedy pokud se mu podaří do konce povídky přežít).

Síň slávy

Já píši vám - co mohu více? prolog

Já píši vám - co mohu více? prologBella utíká lesem, před mužem, který jí chce zabít. Ve chvíli, kdy už nemá naději jí Cullenovi zachrání, ale potom, co Edward ucítí její krev podlehne svým instinktům. Víc se dozvíte, když si přečtete prolog.

Síň slávy

Jiná realita - 1. část

Jiná realita - 1. částTuhle povídku jsem začala psát jako jednodílnou. Když jsem ale zjistila, že píšu už desátou stránku, rozhodla jsem se ji rozdělit do více kapitol. Stručně k ději: Co kdyby byl Bellin život s Edwardem jen jením snem? Povídka navazuje na 3. kapitolu Stmívání. Doufám, že se bude líbit. Jako vždy budu ráda za každý komentář i kritiku.

Síň slávy

Puma – Prolog + 1. kapitola

Puma – Prolog + 1. kapitolaDalší můj nápad. Bela je mladší sestra Jacoba. Ale je bledá na indiána. Jacob pořád rozkazuje a Bellu to už nebaví. A tak se jednoho dne rozhodne žít jako puma. Jelikož se v ní přeměňuje. Ale bude žít mimo území La Plush. A v tu dobu se do Forks stěhují naší starý známí Culleni. Doufám, že se vám to bude líbit a nezklamu vás.

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14 ... 16   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!