Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Síň slávy

Cullen polštář


Síň slávy

Neskrotný milenec - Prológ

Neskrotný milenec - PrológUž mám dopísané takmer dve kapitolovky, tak vám predstavujem novú poviedku. Edward je spolu s Demetrim a Emmettom vládca Volterry. Je známy svojimi vášnivými nocami vždy s inou ženou. No už určitú dobu dychtí po krásnej upírke Belle, ktorá nemá žiadne skúsenosti s mužmi. Bude ňou pohltený, neuveriteľne po nej túži. Chce jej ukázať vášeň a slasť. Ale čo ona? Dopredu upozorňujem, že táto poviedka bude väčšinou o vášni a slasti medzi nimi, takže bude niekedy od 15+ alebo 18+. Tento prológ je dosť krátky, no ďalšie časti, samozrejme, rozšírim.

Síň slávy

Vychoval jsem si lásku - 1. kapitola

Vychoval jsem si lásku - 1. kapitolaEdward pracuje jako porodník – neonatolog a momentálně se snaží ještě o atestaci z klasické gynekologie. Na jednom z těchto oddělení najde tu, na kterou čeká už téměř 150 let. Tento díl věnuji Lolalitě. Jsem jí vděčná za cenné rady a podporu. Bez ní bych asi nesebrala odvahu tuto povídku publikovat. Příjemné čtení přeje Vesper!

Síň slávy

Řekni - chci tě! - 1. kapitola

Řekni - chci tě! - 1. kapitolaPovídka se umístila na druhém míste v Nej povídce měsíce března, proto ji dáváme na titulní stranu. Gratulujeme. :)

Po vašich komentářích jsem se rozhodla napsat volné pokračování povídky Kráska a barman. Takže zde je první kapitola. Edward přijel do Forks a Bellu si odchytl na obědě. Teď se dozvíte, jak to bylo dál...

Síň slávy

Hotel Tentation - 1. kapitola

Hotel Tentation - 1. kapitolaBella se vrací po velmi dlouhé době domů k rodičům. Ti žijí v hotelu, ve kterém jsou zároveň zaměstnaní. Bella v hotelu prožila celé své dětsvtí a nemůže se dočkat, až se vrátí ke svému starému životu. Ale po návratu ji čeká malé překvapení. Hotel má nového majitele, který se postaral o obnovení jeho poněkud zašlého lesku. Co všechno na Bellu po návratu čeká?

Síň slávy

Krehká milenka - 1. kapitola + Prológ

Krehká milenka - 1. kapitola + PrológNová poviedka len pre Vás. Edward Bellu opustil v lese tak, ako to všetci poznáme. Nevrátil sa a nebol Jacob. Bella pracuje v bare, keď narazí na upíra. Bella ho zaujme, a keď sa dozvie o jej predošlom vzťahu s upírom, skrsne mu v hlave plán. Len sa rozbiehame, tak dajte tejto poviedke šancu. Pekné čítanie. Lolalita

Síň slávy

Ta druhá... - Prolog

Ta druhá... - PrologJedna má všechno, druhá nic. Ale to se změní...
Měly by být stejné, ale nejsou. Jedna je dokonalá, na druhou už dokonalost nezbyla. Spravedlnost zkrátka neexistuje. Povídka o životě „té druhé“...

Síň slávy

Give a second chance - 1. kapitola

Give a second chance - 1. kapitolaCullenovi si odhlasovali, že Bellu do svého kruhu přijmout nechtějí. Jak se bude dál vyvíjet Bellin život po tomhle zdrcujícím odmítnutí?

Kdo nakonec vyhraje – láska či nepřízeň osudu?

Prologem je jednodílná povídka Odhlasováno...

Síň slávy

Seznamte se

Seznamte seEdward má v tuhle chvíli jediný úkol. Seznámit se s dcerou. Jaké to bude? A jak to vidí Renesmee?

Síň slávy

Nejsilnější jed - Prolog + 1. kapitola

Nejsilnější jed - Prolog + 1. kapitola

Po sto letech, které Bella prožila po boku Edwarda, se svět změnil. Svět lidí i svět upírů. Lidé čelí novým problémům a mezi upíry se objevila mocná temná skupina Stínů, která zamíchala karty upíří existence. Její vůdce Venome má schopnosti tak speciální, že to i v upířím měřítku překračuje obvyklé meze. A zatímco Cullenovi, kteří mají mezi upíry také svoje zásadní místo, stojí na straně světla, Stíny kolem sebe šíří tmu a strach.

Jaké by bylo pro Edwarda, kdyby přišel o Bellu a přitom musel stále žít v její blízkosti? A jaké by pro něj bylo odložit své obvyklé zásady, aby ji získal zpět?

Román je rozdělen na tři části a každá část je úplně jiná. Příběh se mi na části rozpadl tak nějak samovolně už v konceptu... Vážně doufám, že všichni si přijdou na své. Objeví se nové postavy (nejen Venome, ale třeba i Happy a Dizzy...), dobro, zlo, napětí, tajemno, akce, sem tam i kus pohody a humoru a samozřejmě romantika a nesmrtelný okouzlující vztah Belly a Edwarda!

Síň slávy

Šmarjá, Edwarde, tak už se zamiluj! Prolog a 1. kapitola

Šmarjá, Edwarde, tak už se zamiluj! Prolog a 1. kapitolaLáska není žádná věda, jak vědí výrobci Kofoly a jak si myslí bohyně Athéna. Myslet si to může, ale pravda to zjevně není, protože ten zatracený mladík si není schopen vybrat ze zástupu sličných panen, které mu podstrkuje. Proto si v zájmu zachování svého duševního zdraví najme pomocnou sílu, aby ho už konečně někde udala.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 16   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!