Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Síň slávy

stmivani26


Síň slávy

Ledové srdce 1. - Štvanice

Ledové srdce 1. - ŠtvaniceZima nám klepe na vrátka
a s ní přichází pohádka.
O čem že bude? Kdopak ví?
O lásce, o kouzlech, o přátelství,
o tom, jak všechno přemůže ctnost,
o tom, co přinese budoucnost...
Bylo to, nebylo? Kdopak to ví?
Ti, co to věděli, dávno už spí...

Síň slávy

Přes šikanu k lásce - 1. kapitola

Přes šikanu k lásce - 1. kapitolaBella žije ve Forks, má oba rodiče, kteří ovšem netuší, co se děje na místní střední škole. Spolužáci Bellu šikanují. Jednoho dne, po dalším šikany plném dni, se Bella jde projít do lesa na svou oblíbenou louku. Kdo ji tam najde? A jak na všechno zareagují noví spolužáci, kteří se do Forks přistěhovali? Může Bella najít přes všechnu šikanu i lásku? Doufejme.

Síň slávy

Upír v nesnázích

Upír v nesnázíchEdward se po smrti svého bratra Stevena stává opatrovníkem jeho osmileté dcery Charlotte. Tahle malá slečna způsobí, že si vždy perfektní upír s neochvejným sebevědomím najednou neví rady. Co dělat s holčičkou, která moc nemluví a po nocích brečí?
PS: Edward nečte myšlenky, přece mu to nebudeme dělat jednoduché.:)

Síň slávy

Najlepší nepriatelia - 1. kapitola

Najlepší nepriatelia - 1. kapitolaBella s Edwardom spoločne pracujú v redakcii jedného prestížneho časopisu. Neustále sa podpichujú, nenávidia sa, navzájom na seba žalujú šéfovi. Jedného dňa ich oboch šéf pošle na služobnú cestu, kde majú za úlohu získať interview od slávneho spisovateľa. No pri takejto silnej nenávisti sa spolupracuje naozaj len veľmi ťažko... Zvládnu sa za desať dní strávených v Los Angeles neprizabiť? A podarí sa im práve tam odhaliť to, čo k sebe skutočne cítia?

Síň slávy

Nahý omyl

Nahý omyl Bella chodí na místní uměleckou školu. Při jedné z hodin nedává pořádně pozor a bez rozmyslu kývne na jistý projekt, aniž by předem věděla, o co se jedná. Myslí si, že jako předlohu dostane mísu s ovocem, kterou bude muset převést na plátno. Ano, Bella bude malovat, ale ovoce rozhodně ne. Copak Bella dostane za úkol namalovat?

Síň slávy

Prostopášník - 1. kapitola

Prostopášník - 1. kapitolaAhoj, toto je má úplně první povídka na těchto stránkách. Edward je zde vévodou. Jeho pověst sukničkáře je naprosto známá věc. Isabella je nejkrásnější dívka široko daleko. Za jakých okolností se ti dva potkají? A povede se Edwardovi Isabellu svést? Příjemné čtení přeje Sharken.

Síň slávy

Setkání s věčností

Setkání s věčnostíPokud si na mě jako na autorku někdo ještě pamatuje, ráda bych vám představila svou novou jednorázovku.
Po sto letech osamění se Bella rozhodne najít Edwarda - lásku svého života, která ji opustila. A jakou metodu si zvolí? Není nic spolehlivějšího, než sepsat svůj životní příběh...

Síň slávy

Moje malá Ruthie - prolog + 1. kapitola

Moje malá Ruthie - prolog + 1. kapitolaBella žije v New Yorku. Její život není ničím zajímavý. Nerandí a nejraději je zavřená ve svém ateliéru a maluje. Zlom nastane tehdy, když se dozví o smrti své nevlastní sestry Claire, která jí svěří svou holčičku Ruthii. Tato nečekaná událost donutí Bellu udělat mnoho důležitých rozhodnutí. Jak moc se změní Bellin dosavadní život a zvládne svou novou úlohu matky?

Síň slávy

Man´s world - 1.

Man´s world - 1.Forkští upíři žijí svou pohádku se šťastným koncem, jenže co zbytek světa? Mají i další nárok na svoje štěstí, nebo musí kvůli rovnováze světa trpět, aby mohli být jiní šťastní? A co ti, kteří svěřili své srdce někomu, kdo o ně nestál? Jak jejich život skončí? A pokud zrovna oni zemřít nemohou, jak se vyrovnat s věčností bez partnera po svém boku? Máme tu dvě bytosti - ženu a muže. Tanyu, které zbyly jen zklamané naděje a George, kterému nezbylo vůbec nic…

Nový začátek...

Síň slávy

Pokoj osudu - 1. kapitola

Pokoj osudu - 1. kapitola Nakonec jsem něco vykouzlila, ale předem upozorňuji, že povídka bude oddechová a psaná po krátkých kapitolách.
„Vy jste se mnou byl celou noc?“ zeptala se nevinným hláskem. Přikývl jsem a odhrnul ze sebe deku. Z té situace mi bylo horko, a kdybych nebyl v přítomnosti tak úchvatné dívky, udělal bych si dobře.
Pane Bože, to jsem tomu dala, pomyslela si v myšlenkách.
Hezké počtení, přeje KQC. :)

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 16   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!