Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cez tanec k láske - Prológ + 1. kapitola

1.panika + Monickaa-New Moon


Cez tanec k láske - Prológ + 1. kapitolaAhojte! S TeenStar vám prinášame spoluautorskú poviedku. Dúfame, že sa vám bude páčiť. :)
Dej: Bella sa sťahuje z Phoenixu do Forks za Charliem z osobných dôvodov. Začne navštevovať maturitný ročník a hneď v prvý deň jej príchodu im riaditeľ oznámi, že musia povinne navštevovať hodiny spoločenských tancov dvakrát do týždňa. Bella je proti, ale nemá na výber. Ich učiteľom tancu bude riaditeľov syn s bronzovými vlasmi. :) Ale Bella zo zlej skúsenosti, ktorá ju veľmi ovplyvnila, nenávidí všetkých chlapcov. Ako sa bude správať k svojmu učiteľovi tancov, ktorý k nej bude cítiť náklonnosť od začiatku? Bude ho čakať ešte veľmi dlhá cesta k jej srdcu. Pomôže k tomu tanec?

Prológ

„Môžem ti pomôcť s tou batožinou?“ spýtal sa ma nejaký magor a už mi bral z ruky kufor. Schmatla som ho naspäť.

„Prosil ťa o to niekto?!“ skríkla som po ňom. Pár ľudí sa na nás otočilo, ale ignorovala som ich. Všade musia pchať tie svoje nosy.

„Prepáč, len som ti chcel pomôcť,“ ozval sa ten neznámy vedľa mňa.

„Bell? Bella? Zlatko?“ pýtal sa známy hlas. Otočila som sa a uvidela zmäteného Charlieho, asi ma nemohol nájsť. Usmiala som sa a pevne ho objala. Tak veľmi mi chýbal.

„Prepáč mi, ale nemohol som ťa nájsť medzi tými ľuďmi,“ ospravedlňoval sa, ale ja som ho zastavila.

„To je v poriadku, ocko. Hlavne už poďme.“ Prikývol a zobral mi jeden kufor, chcel mi pomôcť aj s ostatnými, ale nie je predsa najmladší a nad mojou tvrdohlavosťou nevyhrá. Keď sme vyšli z malej, letiskovej haly, ostala som zmätene stáť. Na parkovisku nás čakalo policajné auto. No super, ešte si bude niekto myslieť, že som zločinec alebo niečo na ten spôsob. Zaúpela som, ale vybrala sa s nešťastným výrazom k tomu autu. Veci som si odložila do kufra, ešte som sa poobzerala, či na nás niekto nepozerá, a rýchlo nasadla dnu.

„Vyzeráš skvelo, už nie si tá malá Bella,“ poznamenal cestou a zasmial sa. Charlie bol jediný muž, ktorého dokážem mať rada. Všetkých chalanov nenávidím, všetkým ide len o jedno. A láska? Niečo také neexistuje. Kto vôbec vymyslel to slovo? Ani povedať ho nedokážem a je mi z neho zle.

„Vďaka, ty si sa tiež dosť zmenil. Tuším si schudol, kto ti varí?“ spýtala som sa ho podozrivo.

„Ja,“ odpovedal s úsmevom. Tak to mi stačilo. Vidím, že prvé, čo môžem urobiť, je uvariť Charliemu poriadne jedlo.

 

„Tak, už sme tu,“ oznámil mi Charlie po chvíli. Našťastie je Port Angeles veľmi blízko Forks, lebo v tomto mestečku toho asi veľa nenájdem. Charlie zaparkoval na príjazdovej ceste a vystúpil. Vidím, že ani tento dom sa príliš nezmenil. Išla som mu pomôcť s vecami, keď som si všimla nejakého chlapca z vedľajšieho domu, ktorý k nám prichádzal.

„Kto to je?“ spýtala som sa Charlieho. Otočil sa za mojím pohľadom a veselo sa usmial. Ten vysoký chalan s hnedými vlasmi u nás zastal.

„Dobrý, Charlie,“ pozdravil ho vysokým hlasom.

„Ahoj, Matt,“ odzdravil ho. Ja som ich ignorovala a zobrala si svoj malý kufor a plánovala ísť do domu, ale otec ma zastavil.

„Bella, rád by som ťa zoznámil s Mattom, je to veľmi dobrý chlapec.“ Hm, a to mi hovorí akože načo?

„Čau, Matt,“ pozdravila som, ani som sa mu nepozrela do očí a išla dovnútra. Bože, ja sa tých idiotov asi nikdy nezbavím. Odišla som kvôli tomu z Phoenixu, ale druhýkrát tú istú chybu neurobím. Vždy budem každého jedného chalana nenávidieť. Sú to obyčajní sebci s egom neviem kde a idem len o jediné. Nikdy nebudem potrebovať žiadneho. Na čo by mi boli? Všetci sú rovnakí!

 

1. kapitola

 

„Uži si to, Bella. Určite spoznáš veľa skvelých ľudí,“ hovoril mi Charlie pri raňajkách. O chvíľu musím ísť totižto do školy a absolútne sa mi nechce. Našťastie, toto bude posledný ročník.

„Prečo tu neurobili dievčenskú školu?“ mrmlala som.

„Bella, čo máš proti chlapcom, nikdy si sa k nim takto nesprávala,“ skonštatoval Charlie podozrivo. To mu mám ako teraz vysvetľovať, čo sa stalo? Môže snívať.

„Nerieš to,“ zamrmlala som a vstala od stola. Do dresu som odložila tanier, zobrala som si vak a obula sa.

„Bells, naozaj ťa nemám odviezť?“ spýtal sa ma starostlivo pri dverách.

„Nie, ocko, nemienim ísť ako nejaký väzeň.“ Otvorila som dvere a tresla nimi. Škola bola veľmi blízko od domu a ja som sa mohla aspoň prejsť. Je mi jasné, že väčšina radšej jazdí autom, ale ja milujem prechádzky po čerstvom vzduchu. V tomto mestečku nebolo takmer nič, mala som pocit, že tu ani nikto nežije, ale mne to vyhovovalo. Možno tu bude aj menej chalanov a ja budem mať menej nervov.

Stále som išla po úzkom chodníku, až som si všimla šedú budovu za železnou bránou. Dosť veľký rozdiel oproti Phoenixu, ale vyzerala celkom útulne. Pomaly som kráčala na parkovisko. Paráda, boli tu všetky decká a ich pohľady sa ihneď upriamili na mňa.

„Hej, to je tá nová,“ ozval sa nejaký macher pri drahom aute. Motalo sa okolo neho asi dvadsať dievčat a on musím pozerať práve na mňa. Kiežby som mohla byť neviditeľná.

„Vyzerá rozkošne,“ ozval sa ten vedľa neho s ulízanými vlasmi.

„Máte nejaký problém?!“ zakričala som na nich rozladene. Obaja na mňa prekvapene pozreli, ale potom vybuchli od smiechu.

„S debilmi sa nebudem dohadovať,“ zamrmlala som si pre seba a bola konečne pred budovou. Charlie mi povedal, že mám ísť pred tým ešte do riaditeľne, aby som vedela čo a ako. Našťastie tu boli šípky s nápismi na stenách, tak som vedela, kam mám ísť. Zastala som pred sklenými dverami a zaklopala. Ešte predtým som si všimla veľmi zaujímavé meno – Carlisle Cullen.

„Ďalej.“ Ozval sa príjemný hlas zvnútra. Vošla som dnu a zatvorila za sebou dvere.

„Dobré ráno, ja som Isabella Swanová,“ predstavila som sa mu a pozrela konečne do tváre. Ou, toto som nečakala. Mali tu veľmi mladého riaditeľa a veľmi... sympatického.

„Áno, vitajte, slečna Swanová. Potrebujem, aby si mi tu podpísala jeden papier a ukážem ti tvoju triedu.“ Bol naozaj veľmi príjemný. Hm, asi druhý chlap po Charliem.

Podpísala som ten papier, ani neviem, o čom bol. Vyšli sme z miestnosti práve, keď zazvonilo. Aspoň nebudem centrom pozornosti a nemusím pred riaditeľom nadávať na tých magorov. A zničiť si povesť hneď v prvý deň, by asi nebolo najlepšie.

Prešli sme dlhou chodbou, až sme zastavili na konci pri dverách. Vošiel prvý a trieda razom stíchla. Profesor tam ešte nebol. Tak som vošla dovnútra a všetci sa na mňa pozreli.

„Žiaci, toto je vaša nová spolužiačka Isabella Swanová. Verím, že ju okamžite začleníte do kolektívu a pomôžete jej, ak vás o niečo požiada,“ povedal im a mne pokynul rukou, aby som sa posadila. Voľné miesto bolo celkom vzadu. Jupí, budem tam sedieť sama. Prešla som okolo tých okukujúcich a rýchlo zapadla do lavice.

Nejakí dvaja chalani predo mnou sa na mňa okamžite otočili.

„Potrebujete niečo?“ spýtala som sa ich nie príliš príjemným tónom. Obaja sa naraz otočil a ja som si vtedy všimla skúmavý pohľad riaditeľa. Nevinne som sa pousmiala.

„Dobre, toto sme vyriešili,“ povedal si pre seba, ale ešte pokračoval: „ale mám pre vás ešte jednu správu. Ako viete, každý rok sa koná maturitný ples a všimli sme si, že veľa z vás nemá záujem o valčík a podobné tance, tak sme prišli k jednému rozhodnutiu. Viem, že všetci milujete radšej modernú hudbu, ale aby ste nezahanbili svojich rodičov, budete všetci chodiť od budúceho týždňa povinne na spoločenské tance celý polrok, ktoré bude učiť môj syn.“

Vypleštila som oči a pozerala naňho ako na magora. To mu šibe alebo čo? Čakala som, že aj ostatné dievčatá začnú protestovať, ale oni sa normálne tešili. Ja a tanec?

„Váš syn?“ spýtala sa ho jedna blondína z prednej lavice.

„Áno. Minulý rok doštudoval na tejto škole a ja som ho poprosil, či by vás nemohol naučiť spoločenské tance, keďže ich všetky ovláda,“ objasnil jej a všetky dievčatá si začali rýchlo niečo rozprávať. Asi išlo o nejakého namachrovaného idiota.

„Je to naozaj povinné?“ ozvala som sa a trochu zvýšila hlas. Všetci sa na mňa obzreli. Bože, ste trápni!

„Áno, slečna Swanová,“ odpovedal mi a očividne už nemal čo dodať. No super, že som ja sem vôbec išla. Asi potrebujú, aby som pri tanci niekoho prizabila alebo čo...

„Už ide,“ povedal a všetky dievčatá sa napriamili a hlavy vytrčili takmer do dverí. Znudene som zafučala a oprela si hlavu o ruku.

O chvíľu vošiel do triedy nádherný chalan s bronzovými vlasmi, to hovorilo len o jednom. Určite je ako každý. Namyslený idiot, ktorý si myslí, že svojou krásou oslní celý svet a dievčatá mu budú ležať pri nohách. No vlastne tie kravy vpredu by to o chvíľu určite aj urobili. A to nás bude tento učiť? Čo som komu urobila?

Riaditeľ mu niečo povedal a odišiel.

„Čauko, ako už viete, budem vás učiť spoločenské tance,“ začal neformálne a všetky dievčatá priam vzdychali. „Všetky pokyny vám poviem až na hodine, len som vám prišiel oznámiť pár vecí. Takže, hodiny budeme mávať každý utorok a štvrtok po škole v tej malej miestnosti vedľa telocvične, ale zmestíme sa tam všetci. Je dôležité, aby ste si priniesli niečo elegantné na oblečenie, veď viete čo. Viem, že nie ste na takéto veci, ale určite vás to bude baviť...“

„To určite,“ zamrmlala som a polka triedy sa na mňa otočila, ale aspoň chalani sa zasmiali, no potom som ich odohnala svojím pohľadom.

„Takže, teším sa na hodinu, uvidíme sa zajtra,“ dodal, ale venoval mi ešte jeden pohľad a ja som sa znechutene zaškľabila, ale neodradilo ho to. Tak som sklopila oči a mračila sa ako čert. Toto mi naozaj urobil niekto schválne. Elegantné veci? Čo mu totálne šibe?

„Ach, môj bože, toto bude dokonalý učiteľ tanca,“ povzdychlo si jedno dievča zasnene a všetky jej hneď pritakali.

„Znova nejaký magor,“ zamrmlala som, ale už prišiel do triedy profesor.


Tak čo, chceli by ste pokračovanie?

Budeme rady za každý koment či smajlíka. :)


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cez tanec k láske - Prológ + 1. kapitola:

 1 2 3 4 5   Další »
43. EdwardMasenCullen
29.11.2012 [15:29]

Krásné opravdu moc se mi to líbí myslím že k tom už dál nic nemusím říkat fakt nádherné Emoticon Emoticon Emoticon

42. Kačka
16.04.2012 [16:38]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

41. Ceola
12.01.2012 [20:15]

Emoticon Emoticon U některých odstavců jsem se faktycky zasmála :D skvélé!! Emoticon Emoticon

40. vesper
27.11.2011 [18:35]

vesper Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Forevergirl i TeenStar - obě vás mám moc ráda - řeknu vám, že tato povídka vypadá fákt, fákt velmi zaujímavo! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
už jen nápad Carlisle jako ředitel školy - Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a sladký Eďo učitel tance Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

a Bella, která nesnáší kluky je sladká Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
jsem zvědavá, jak se ti dva rozjedou Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

39. cokoM133
23.11.2011 [18:38]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.10.2011 [22:00]

SolisUmbraTakže slečna Izabella Swanová je zase až po krk v sračke, čo? Hmm... som zvedavs či sa z nej niekedy vôbec vyhrabe!!! Teda niežeby som chcela aby sa vyhrabala ale Forever a Teen jej to jednoznačne nedovolia!!! Emoticon Emoticon Emoticon

01.10.2011 [19:18]

AlenaCullenSuper.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

36. m
29.09.2011 [19:43]

Emoticon Emoticon Emoticon

16.09.2011 [15:13]

jasne uz teraz viem ze to bude urcite dobre a ze tuto poviedku docitam do konca Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.09.2011 [22:09]

EsmePlattUrčite ďalší diel. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!