Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Síň slávy

WfE1


Síň slávy

Věř na lásku - 1. kapitola

Věř na lásku - 1. kapitolaBella je studentkou na střední škole ve Forks. Žije klasickým životem amerického teenagera, jen s tím rozdílem, že je bezhlavě zamilovaná. Zamilovaná do svého učitele. Jak dopadne příběh o Belle a modelu za katedrou?

Síň slávy

Gwin

Gwin„Caie, opravdu to chceš, bratře?“

„Měl jsem to udělat už dávno, Aro. Ona by si to tak přála.“

Vládce pohnul rukou a gardisté zapálili polozřícený hrad.

Láska klame rozum a touha zase smysly. To způsobuje, že ženy občas nevědí, co vlastně chtějí.

Síň slávy

I za tu nejvyšší cenu

I za tu nejvyšší cenuŽivot není vždy procházka růžovou zahradou, natož pohádkou se šťastným koncem. To samé zjistili i Isabella a Edward Masenovi. Mladí novomanželé vedli šťastný život, dokud Edwardovi nebylo diagnostikováno onemocnění krvetvorby. Je ale Edwardovým osudem zemřít? Jak dopadne setkání s Carlislem Cullenem, upírem, který je jedinou nadějí pro Edwarda? Stihne se Bella s pomocí vrátit zpět dřív, než bude pozdě?

Síň slávy

Noc patří nám - Prolog + 1. kapitola

Noc patří nám - Prolog + 1. kapitolaChladná a neprostupná noc. V luxusním baru se setkáváme s malířskou umělkyní Isabellou Swanovou a jejími přáteli. Bella slaví svůj prvotní úspěch na umělecké scéně, ale tahle noc pro ni nebude mít takový konec, jaký by si přála. Stává se svědkem brutální vraždy a tím spouští koloběh nebezpečných událostí a děsivých tajemství. Navíc se jako nepohodlná stává hlavním terčem a součástí hrozivé války dvou upírských rodů. Jak ale do všeho zapadá záhadný a šarmantní Edward Cullen? A probudí v Belle něco, co nikdy nepoznala? Jenže i on má možná svá děsivá tajemství… Námět povídky je převzatý z jedné knihy, ale zaujal mě natolik, že jsem se rozhodla ho zapracovat do prostředí Twilight a dát mu svůj osobní pohled. Ponořte se do tajemného světa upírů, který je jiný a jedinečný. Zapomeňte na to, co znáte a nechte se unášet příběhem, který Vás zavede do těch nejniternějších koutů mysli…

Síň slávy

Můj kolega idiot 1. kapitola

Můj kolega idiot 1. kapitolaPokračování jednorázovky Válka právníků. Edward s Bellou pracují na společném případu, ale zvládnou to? Jejich hádky a pošťuchování zdaleka neskončily, naopak...

Síň slávy

Dvě podoby lásky - 1. kapitola

Dvě podoby lásky - 1. kapitolaStudentka univerzity Bella Swanová si začne ke studiu hledat práci na částečný úvazek. Velká šance přijde v Cullen Promotion, kde potká dva bratry - Edward a Felipe Cullenovi. Na pohled k nerozeznání a přitom každý úplně jiný, ale oba Belle zamotají hlavu. Jak se vypořádá s kamarádským a bezstarostným Felipem a Edwardem, který je jeho přesným opakem?

Síň slávy

Od dětství po věčnost - Kapitola 1.

Od dětství po věčnost - Kapitola 1. Slova díků nestačí, protože vy jste mi dali mnohem více. A proto pro vás mohu udělat jen jedno - nastolit vám další dávku jejich osudu.
„Chtěl bys mě požádat o ruku?“ vyšlo ze mě, když jsem si poskládala všech pět dohromady. Elliot pokrčil rameny, ale nevydržel dlouho držet lhostejný výraz ve tváři.

Síň slávy

The Masquerade

The MasqueradeV Anglii se píše rok 1870. Naše kroky nás povedou do domu Marie Canadysové v hrabství na jihu ostrova - Surrey. Ženy, která zde pořádá maškarní bál, ženy, která se v očích druhých zrcadlí jako tajemná vdova, zahalená do roušky tajemství. Marie je terčem všech báchorek a povídaček. Mladý Edward Masen ovšem na žádné historky nevěří, a i přes počáteční nesouhlas svého otce se vydává se škraboškou na očích zjistit, zda-li se v pomluvách skrývá zrnko pravdy...

Síň slávy

Na príkaz Volterry - 1. kapitola

Na príkaz Volterry - 1. kapitolaPrinášam Vám novú poviedku. Hodím Vás priamo do deja a postupne všetko pochopíte. Edward prichádza do Volterry. Tu na neho čakajú vládcovia a predstavia mu Bellu. Bella je obyčajné dievča, ktoré mu Aro osobne vybral, aby s ňou splodil nadaného upíra. Pekné čítanie. Lolalita

Síň slávy

ShanShu - Prolog + 1. kapitola

ShanShu - Prolog + 1. kapitolaBella a Edward byli nejlepší přátelé. Spokojený upír Edward pomáhal Belle najít ztracenou legendu, která jí dává naději, že se stane opět člověkem. Jenže pak se Edward zamiloval do člověka a všechno se změnilo. Navzájem se budou chtít zničit a soupěřit o jedinou možnost, která jim splní sen. Bella má po boku lidského génia, Hanka. Akční povídka o přátelství, lásce, nenávisti a nebezpečí. Příjemné čtení přeje domcamerci.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 16   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!