Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ledové stříbro - Prolog

anděl smrti.....


Ledové stříbro - PrologTato povídka navazuje na Nedokončený polibek a bude vyprávět příběh Tařina a Caiova syna Saxeriuse a dívky jménem Ariana. Napůl čarodějky a napůl upírky, která přišla do Volterry pro smrt jednoho z členů královského rodu. Snad se vám bude povídka líbit. :)

Prolog

Jedno koleno jsem měla položené v prachu horké země a o to druhé jsem si opírala předloktí levé ruky. Prsty pravé se lehce dotýkaly krve, která přede mnou vytvářela ostrůvek šarlatové barvy. Cítila jsem z ní strach, byla čerstvě prolitá, oběť možná ještě žila, ale to mě nezajímalo. Byla jsem tady kvůli jiné věci, abych pomstila smrt jediného člověka, který mi byl otcem i matkou. Abych potrestala ty, kteří prolili mou vlastní krev.

Postavila jsem se na nohy a vítr Volterry mi vehnal vlasy do tváře. Ta ebenová záplava se do země slunce nehodila, stejně jako celá moje osobnost. Já byla chladná, vychována v zemi ledu. Moje bledá kůže nebyla jenom důsledkem upířího původu, ale i let strávených na místech, kam ani paprsek slunce nezavítal.

„Ariano?“ Ten hlas proťal dusný, nehybný vzduch jako ostří nože.

Otočila jsem se a upřela své stříbrné oči na svého průvodce. Nahuel vypadal klidně, jen napjaté tělo naznačovalo, že se musí pečlivě ovládat.

Vykročil k hradu a já ho následovala. Nedívala jsem se nikam jinam než před sebe. Slyšela jsem ruch, ten jemný šum naznačující, že můj vzhled poutá pozornost, ale nereagovala jsem na to.

Vstoupila jsem do obrovské síně a - na rozdíl od Nahuela - já nepoklela. Zůstala jsem hrdě stát, i když se na mě upíraly páry šarlatových očí. Caius a jeho žena Tara, Marcus, Aro... Všichni tak nebezpečně klidní, přičemž v oříškových hlubinách očí té ženy se skrývala zvědavost. Byla kat naší rasy, než si ji Caius vzal, ale stihla mi zabít otce.

Zhluboka jsem se nadechla, abych v sobě udržela zavrčení. Slyšela jsem, jak Nahuel něco říká. Udělala jsem několik kroků směrem k nim a Nahuel se zarazil.

„Ariana, pokud se nepletu,“ pronesl Aro tichým hlasem.

Neodpověděla jsem. Klidně jsem stála, tělo uvolněné, neměla jsem strach. Byla jsem poloviční upír, ale především jsem byla napůl čarodějka. Matčina magická krev ve mně pulzovala v mocných vlnách a dávala mi jistotu, že i kdybych nepřežila, vezmu sebou do pekla mnoho životů.

„To je ta míšenka,“ řekl Nahuel pevně.

„Já vím, kdo to je,“ přimhouřil Aro oči. „Dívka, která vlastně nikdy nezemřela.“

Usmála jsem se a věděla, co si myslí. Jenom neškodná mladá míšenka, která ho přišla odprosit, aby mohla vplout do vod vysoké monarchie. A která si myslí, že její vzhled jí k tomu dopomůže. Vypadala jsem jako naivní kráska, vlasy černé jako nejtemnější noc mi spadaly po zádech, bílá pokožka s nimi ostře kontrastovala a stříbrné oči se třpytily jako hvězdy v srdcovitém obličeji, oblkopené hustými řasami. Nenáviděla jsem to, jak vypadám. Jako moje matka, jako žena, která zradila coven, jenom aby mohla strávit několik měsíců ve společnosti stopaře. Divokého, nezkrotného upíra. Mého otce, který se po mém narození změnil v ochránce. Který nechal odejít ženu, když mě v bolestech porodila, jenom aby jí zabránil v tom, aby mě přivedla před Radu covenu a nechala mě zabít.

A potom přišla Tara a zabila jeho. Znovu jsem ucítila nenávist, která mi jako žhavá láva protékala žilami a vlévala se do chladného srdce.

„Proč tady jste, Nahueli?“ zeptala se Tara tiše, ale takovým způsobem, aby bylo jasné, že nepřipustí lži.

Viděla jsem, jak se Nahuel nadechuje k nějaké jistě diplomatické odpovědi.

„Přišla jsem vyzvat královnu...“ Ta slova se rozhlehla místností jako výstřel a všechny na chvíli zmrazila. Slyšela jsem samu sebe, jak jsem to vyslovila, a ten hlas mi zněl cize. Chladně, bez emocí, přesně tak, jak jsem chtěla.

Tara se na mě zadívala s neskrývaným šokem a najednou se strhl ruch. Ve vteřině mě drželi dva členové gardy, každý za jednu paži a tlačili mě na kolena. Všude upíři křičeli povely.

Uslyšela jsem, jak se otevřely dveře, a otočila tím směrem hlavu. A poslední, co jsem viděla, než mě jeden ze strážců poslal do hlubin bezvědomí, byla levandulová barva.  



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ledové stříbro - Prolog:

 1
3. ema99
13.09.2014 [8:19]

včera jsem přeštla celou povídku nedokončený polibek a dnes jsem si přečetla tohle je to užasné moc moc moc moc moc moc se mi to líbí prosím pokračuj jsem strašně moc zvědavá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon pokračuj a co nejrychleji další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. petra
12.09.2014 [18:54]

Pls pokračuj Emoticonuž se moc tesim na pokracko Emoticon Emoticon

12.09.2014 [12:31]

Páni ! Jsem nadšená, že je pokračování ! Emoticon Vypadá to zajímavě a já se velmi těším na další kapitolku :) Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!