Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky


 

Emmettův přešlap!

Emmettův přešlap!Přináším svůj první výtvor v podobě double drabblu. (200 slov)

Emmett je znuděný věčností a rozhodne se zajít se pobavit. Jak jeho takzvané pobavení skončí? Prosím o komentíky, jestli se mi to vůbec povedlo.
Torenc

 

Lancelot nebo Demetri?

Lancelot nebo Demetri?Vzpomínky jsou jako ptáci, nevoláš je, přec se vrací.

Tuhle pravdu musí přijmout i Demetri. Jediný polibek odstartuje záplavu vzpomínek na jeho lidský život. Takových, které si myslel, že už zapomněl...

Tripple drabble (300 slov) o tom, čím byl Demetri dřív. Předem díky za komentáře.

 

Život beze světla

Život beze světlaDrabble - Edwardův pohled - New Moon - před posledním rozhovorem s Bellou po narozeninách. Předem děkuji za komentáře, hlavně ty kritické, alespoň se z nich poučím.

 

Už nikdo

Už nikdoDrabble o Charliem a jeho úvaze o Edwardovi těsně potom, co se vrátil. Jennush

 

Ach, má Didyme

Ach, má DidymePocity Marcuse, když poprvé uviděl Edwarda s Bellou. Opět double drabble. Jennush

 

Emmett a jeho vtip

Emmett a jeho vtipEmmett a jeho vtipy o blondínkach. Moja prvá double drabble poviedka. Dúfam, že chytím záujem.

 

Biologie

BiologieAlkohol, drogy, cigarety.
To vše se okolo Belly točí, jak jinak než po odchodu ne jen Edwarda, ale i všech Cullenů. Nejvíc však trpí kvůli Alici s Edwardem.
Pak ale příjdoe Charliemu dopis ze školy.
Bella propadá!
Krásné čtení...
AVC

 

Edwarde! Kde máš kalhoty?

Edwarde! Kde máš kalhoty?Jak už název napovídá, Edwarda přepadne dobrá nálada a on se vydá ven, ale štěstí mu nepřeje a utíká polonahý. Proto doporučuji kouknout se do zrcadla dřív, než někam vyrazíte. Drabble o sto slovech. Hezké čtení. Prosím komentáře. Děkuji.

 

Edward zdrženlivec

Edward je někdy velmi zdrženlivý... Drabble - 100 slov.

 

Po první noci

Po první nociZdá se vám to jako moc ohrané téma? Tak to jste nečetli moji verzi... Příjemné počtení. Upozornění! Účelem tohoto drabblu je šokovat. =D Vaše HorsiQ. =)

« Předchozí  1 ... 174  175  176  177  178  179  180  181  182  183  184 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!