Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky

AVKEC


 

Vyhraje ten, kdo uteče!

Vyhraje ten, kdo uteče!Ahoj, takže je tu můj další drabble...
Emmett a jeho myšlenky krátce poté, co se setkal v lese s medvědem. Měla to být jeho smrt.
Prosím o komentář. VerunkAlice
P.S. Dneska mám narozeniny, tak ať se vám drabble líbí.. :)

 

Naposledy s Renée Dwyer

Naposledy s Renée DwyerDalší pokračování Konce Renée Dwyer a Nového začátku Renée Dwyer. Caius a Renée utíkají, ale nevychází to podle plánu...

 

Velký návrat Renée Dwyer

Velký návrat Renée DwyerPřemluvili jste mě na pokračování, tak ho tu máte. Je to zase drabble o 200 slovech. Doufám, že se vám bude líbit i tento díl.

 

Svatební pád

Svatební pádAni nevíte, jak bylo těžké všechno dát do sta slov. Když jsem psala jednu povídku, tak se mi do hlavy „vnutila" myšlenka. Bella s Edwardem se vrací z líbánek - všechno je tak, jak má být. Jen jedna věc. Letí letadlem, které se sune k zemi...

 

Skáču!

Skáču!Jak se asi mohla cítit Bella, když skákala z útesu?
Ano, takhle to dopadá, když se mládež kouká na film, který není doporučen pro mládež...

 

Emmettova prohra

Emmettova prohraCo se dělo s nezničitelným Belliným autem „na předtím" ještě než ho Edward vrátil? Dozvíte se tady moji verzi. Je to můj 2. drabble. Je to z pohledu Edwarda.

 

Jsem nádherná

Jsem nádhernáTripple Drabble. Jak se cítí Rosalie záhy po své přeměně? Jak se vidí?

 

Eda Cullen řídí aneb Jakeu, uteč!

Eda Cullen řídí aneb Jakeu, uteč!Tripple drabble - 300 slov. Jake se jde podívat na svou malou princeznu Nessie po opravdu těžkém dni. Ale, co se stane, až se domů vrátí Edward a bude na tom ještě hůř než Jake? Co myslíte, že se stalo? A jak se dostal nárazník z Jakeova auta do Edových rukou?

 

Vina a trest

Vina a trestPo odchodu Volturiových se Jacob rozhodne provést něco hrozného...
Jacobův pohled.

 

Řekni mamince sbohem, Alinko!

Řekni mamince sbohem, Alinko!Co je zač holčička s havraními vlásky? Co se jí děje a proč se jí lidé straní? Prostě příběh o Alici, když byla ještě malá dívenka.

« Předchozí  1 ... 176  177  178  179  180  181  182  183  184  185  186 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!