Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Síň slávy

2.Marjorie - Trails


Síň slávy

Black Sheep - Prolog

Black Sheep - PrologNová poviedka Black Sheep - čierna ovečka, potrebujem vedieť, či mám pokračovať... Bella a Edward majú už spolu Renesmee, Nessie už vyzerá na 16násť, lenže, keďže je len poloupír, všetko jej nejde tak skvelo, ako by chcela. Bella sa nedokáže s tým vyrovnať a Nessie považuje za čiernu ovcu ich malej rodinky, čo sa stane, keď jedna hádka vyvrcholí až do odsťahovania sa? ... príjemné čítanie:)

Síň slávy

Drahý Edwarde...

Drahý Edwarde...Edward opustil Bellu a už ji nikdy neviděl...

Síň slávy

Now I love you Prolog

Now I love you PrologUmřít se má prý v mladém věku, takže sem s tím...

Mezi rody Cullenů a Swanů vždy panovalo napětí. Tyto dvě rodiny se nesnášely a každý to věděl. Proč? No, řekněme, že jedni běhají po čtyřech a druzí pijí krev. Docela rozdílné, nemyslíte? No a v právě těchto dvou rodinách žijí Edward a Bella. Dva odvěcí nepřátelé. Bella nespoutaná a odvázaná vlčice, Edward tichý, přesto nebezpečný upír. Ale co se stane, když právě ty dva svede shoda náhod dohromady a oni spolu budou muset žít nějaký čas na ostrově, než si pro ně přijede záchrana či některý z rodiny? Co všechno se na onom ostrově stane?

Povídka věnovaná Nikol18 a Marketik, Jarusce, Adri, Petrušce, NikkiR, Andree, Anamor8 (Romče), Ness, no prostě těm skvělým lidem, které mám tolik ráda. Vaše ZabZa prosí o komentáře...

Síň slávy

Dávné proroctví

Dávné proroctví Dávné proroctví - Hlavní postavy jsou samozřejmě Bella a Edward. Bella není jen tak obyčejný člověk. Edward je upír. Cullenovi jsou tady taky. A co Aro? A tajné společenství?

Síň slávy

Dáreček z La Push Prolog

Dáreček z La Push PrologNení nic lepšího než pořádně to zamíchat ať je sranda.
Bellu napadne upír a Jacoba nenapadne nic lepšího než ji zkusit pomoct svou vlastní medicínou - krví, protože u nich k přeměně dojít nemůže. Nedopadne to však přesně dle jeho představ. Nevědomky tak přichystá pár perných chvil nejen sobě, ale především Cullenovým.

Síň slávy

You don´t know - 1. část

You don´t know - 1. částNa vaše přání jsem začala psát pokračování jednorázovky Let´s get together. Tato povídka by měla být kratší, než moje ostatní. Myslím, že ti co nečetli Let´s get together, si tuto povídku budou moct přečíst, protože tato první kapitola je vlastně takové malé shrnutí o tom, co se stalo v jednorázovce. Tato povídka bude celá z pohled Belly, jiný pohled nečekejte. Doufám, že se povídka zalíbí a já budu moct pokračovat. Napište mi vaše názory, moc mě zajímají! Děkuji a přeji pěkné počtení! Vaše Odehnalka

Síň slávy

Proroctví kapitola 1. Rodina

Proroctví kapitola 1. RodinaDávné Proroctví, které má dopadnout na Bellu, se prolíná celým příběhem.

Bella jede na prázdniny ke strýci do Anglie. Před odjezdem jí maminka zasvětí do tajemství jejich rodu a Bella objevuje, že má podivné schopnosti, které se neustále vyvíjejí poté, co Proroctví uslyší. Ve snu ji navštíví zakladatelka jejich rodu Eiblin a Bellin život se najednou z fádního, stává tajemným a dobrodružným.

Vše se patřičně zamotá,když se do děje vloží tajemný cizinec s krvavě rudýma očima, na kterého Bella nedokáže přestat myslet.

Je Bella Vyvolená?
Naplní Proroctví a spojí svůj život s nadpřirozenem?

Síň slávy

Kdo s koho

Kdo s kohoCo vše může zavinit jedna zdánlivě nevinná chyba při rezervaci hotelového apartmá? Edward s Bellou to zvládnou po svém. Kdo vyhraje souboj o své místo v posteli?
Ale co začíná jako hra nakonec skončí úplně jinak.

Síň slávy

Je t'aime - 1. kapitola (Adieu)

Je t'aime - 1. kapitola (Adieu)Bella ztrácí svou rodinu a je nucena utéci a skrývat se. Nyní žije ve Virginii, kde našla své přátele a kde je spokojená. Ke štěstí jí však něco chybí. Najde Bella svou matku? A co ona? Najde své štěstí a lásku? Nebo obě naleznou ve svém bytí už jen bolest a utrpení...? Tohle je můj úplně první pokus, tak bych ocenila kdybyste se k tomu vyjádřili, pokud to budete někdo číst.

Síň slávy

Larmes - 1. část

Larmes - 1. částTohle téma mě už napadlo před nějakou dobou, ale teď jsem měla vhodnou náladu to napsat. Co kdyby Edward své rozhodnutí dotáhl do konce? Více si přečtěte v povídce, jinak bych Vám zkazila překvapení. Možná Vám malinko poradí perex obrázek. Prosím, o vaše vyjádření jestli mám pokračovat. Vaše Terísekk

« Předchozí  1 ... 6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!