Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Síň slávy

23


Síň slávy

Padlý anděl 1. kapitola

Padlý anděl 1. kapitolaProtože jsem chtěla změnu a vám se zalíbil Demetri v jedné z mých povídek, rozhodla jsem se napsat povídku přímo s ním.
Demetri patří mezi nejlepší členy královské gardy a vyniká svým sebeovládáním, ale to jen do doby než dostane na starost obyvatele jedné z cel pod Volterou. Najde tam drobnou dívku, která tam bez hnutí leží a odmítá jakkoliv reagovat.

Síň slávy

Nešťastné setkání - Prolog

Nešťastné setkání - PrologDo příběhu se dostáváme, když je Belle 21 let. Edward ji opustil, tak jak to známe z Nového měsíce, ale jeho odchod Bellu změnil. Nepomohl ji Jacob, s kterým se vůbec nespřátelila. Z naší tiché, klidné Belly, která by nejraději byla neviditelná, se stává osoba, kterou už by ani Edward sám nepoznal. Bella má ráda nákupy, rychlá auta a především oslavy a různé párty. To se jí taky stane vším a začne se živit pořádáním podobných akcí. Ve svém oboru je eso. Jak moc se jí znovu změní život, když dostane lukrativní nabídku v New Yorku? Potká tam nové tváře, anebo staré ‚známé‘?

Síň slávy

Ztracen 1. kapitola

Ztracen 1. kapitolaMoje nová, podle mě propracovanější povídka s názvem Ztracen. Celá povídka je o Edwardovi, kterému se stalo něco, co si nedokáže vysvětlit. Více vám k této povídce neřeknu, všechno budete odhalovat spolu s Edwardem. Přeji příjemné čtení a prosím o názory a komentáře. Děkuju :)

Síň slávy

Mezi vlky 1. kapitola

Mezi vlky 1. kapitolaDocela mě zajímalo, jak by mohlo vypadat, kdyby z Belly pomstychtivá Victoria udělala upíra a ta pak zůstala pod dohledem smečky v La Push. Tak vznikla tato kapitolovka, jejíž moto je: Zavřete přeměněnou Bellu do jedné rezervace s vlčí smečkou a dřevorubci nemají do čeho rýpnout. ;o)

Síň slávy

Dcera Voltery 1. kapitola

Tak přidávám další povídku. Je o Belle. Dívce, kterou jako dítě přinesl Aro do Voltery. Nikdo neví co je zač a Aro o jejím původu mlčí. Všem je však jasné, že nejde o obyčejné dítě, ačkoliv mu v hrudi bije srdce a v žilách proudí krev. V pouhém roce vypadá na šest let a má některé vlastnosti upírů. Je však příliš odlišná aby ji ve Volteře přijali. Její osud převrátí naruby až upír s uhrančivýma očima.

Síň slávy

Nemám zájem, promiň

Nemám zájem, promiňAhojky. Mám pro vás moji druhou povídku. Bella už dlouho bydlí ve Forks, má skvělou partu a skvělého kluka Mika, který se ovšem stěhuje. Do Forks přijíždí Cullenovi. Bella chce dostat Edwarda, který ji ovšem nechce. Proč? Edward dokáže číst Belliny myšlenky, takže si jí skoro ani nevšimne. Co všechno Bella udělá, aby ho získala? To si přečtěte sami. Hezké čtení. :) :-* P.S.: Budou se střídat pohledy Belly a Edwarda!

Síň slávy

Jedna rodina? Nesmysl - 1. Minulost

Jedna rodina? Nesmysl - 1. MinulostPrvní kapitola mé úplně první povídky. Povídka vypráví o Belle, která byla napadena upírem, ale včas zasáhla Esmé Brownová a Bellu zachránila před jistou smrtí. Esmé žila sama jako upírka už mnoho let, a tak Bellu přijala více než ochotně jako svou dceru. Bella se později projeví jako velmi mocná upírka. Postupně se rodina Brownů rozroste o Rosalii a Emmetta. Co se stane, když se rodina přestěhuje do Forks, kde se seznámí s rodinou Cullenových? Odkud se znají Carlisle a Esmé? A co vše se odehraje mezi Bellou a Edwardem? Vzplane někdy jejich nenávist v pravou lásku, nebo se budou hašteřit do konce své věčnosti? Přeju pěkné počtení a prosím o komentář. :)

Síň slávy

Cullenovic mazlíček 1. kapitola

První kapitolka z pohledu Edwarda. Emmett si na lovu našel novou hračku - zvířátko. Není však zas tak obyčejné jak vypadá.

Síň slávy

Je aj láska návyková? - 1. kapitola

Je aj láska návyková? - 1. kapitolaPotrebovala som si trochu oddýchnuť od mojej poviedky GMV a tak som konečne napísala nápad, s ktorým som sa pohrávala už dlhšiu dobu. Bude písaná dosť slangovo, samozrejme nebudú chýbať aj nadávky, ktorým sa v tejto poviedke nedalo vyhnúť. Preto táto poviedka bude +15. Aj keď všetci vieme ako to v skutočnosti je :D Vopred upozorňujem, nie je to poviedka pre slabšie povahy. Vypočuť si pesničku je doslova povinnosť, lebo na základe tejto pesničky vznikol nápad na túto poviedku. Hlavne dobre počúvajte slová :D

Síň slávy

Krvežíznivá láska 1

Krvežíznivá láska 1Ahojky. Miluju Twilight a nerada ho měním, ale napadlo mě, jaké by to asi bylo, kdyby Edward nebyl vegetarián, ale živil se lidskou krví. Její život je úplně jiný, než v knížce. První kapitola se jmenuje Nový domov. Bella se zde stěhuje do Forks. Přeju krásné počtení a prosím o komentíky a kritiku. A buďte na mě hodní, je to má první povídka! :) :-*

« Předchozí  1 ... 7  8  9  10  11  12  13  14  15  16    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!