Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+

Burning


 

Neznáme se, přesto Tě miluju ll. - 9. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Neznáme se, přesto Tě miluju ll. - 9. kapitola„Si povídají, no?“ nechápala jsem. „Néé, tak jinak. Huča muča kulatka, huča muča udin, huča muča ohňostroj!“ Cože? „Cože?“ opakovala jsem svoji myšlenku. „Sex, ty trupko!“ Aha.

 

Virus mrtvých - 9. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Virus mrtvých - 9. kapitola„Nesnáším nakupování. Idiotská, plytká činnost, která marní můj čas.“ Aneb, když Bella po nových hadrech touží, Daryl má tradičně hlad a Izmael všechno platí...

 

Nikdy neříkej nikdy 54. kapitola - po proměně + epilog

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Nikdy neříkej nikdy 54. kapitola - po proměně + epilogTak je to tady! Poslední kapitola povídky 'Nikdy neříkej nikdy.' Doufám, že se kapitolka bude líbit, a že si ji užijete i přesto, že je poslední. Takže ještě jednou a naposledy vám přeji příjemné počtení. Kikketka :)

 

Hold on, little girl

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Hold on, little girlProsila som. Kričala som. Plakala som. Odišiel. Opäť.
Odišiel a nechal ma tu. Opäť.
Som vo Volterre, práve som mu zachránila život a on opäť odišiel.
Keď je Bella na tom tak zle, že prosí o vlastnú smrť.
"Vydrž, moje malé dievčatko, smrť je už blízko.“

 

Bella Swan: Zabijak upírov - 11. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Bella Swan: Zabijak upírov - 11. kapitola„Výborne,“ zatlieskal Erik. „Dúfal som, že si zvolíš túto variantu. Pripravil som pre teba dokonalé miesto, kde sa budeme môcť potešiť vašim výkonom.“ Čím ďalej, tým horším sa to stávalo.
„Čo-čože?“ podarilo sa mi vykoktať.
„Už sa teším! Kyrian, Edward a drahá Bella. Prosím, nasledujte ma!“ povedal Erik ignorujúc moju predošlú otázku. Snažila som zapojiť všetky mozgové bunky, aby mi došiel zásadný fakt. Mám mať sex s Edwardom a Kyrianom zároveň, pred všetkými týmito upírmi. Budú ma vidieť nahú!

 

Life with the taste of blood - 4. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Life with the taste of blood - 4. kapitolaPo hodinách a hodinách čumění do tmy se mi konečně začaly zjevovat obrysy věcí, které tu byly. Netušila jsem, jestli to bylo tím, že jsem byla trochu najedená a ne tolik ospalá jako před tím, nebo jestli to je tím časem, který jsem tu už strávila, a vlastně mi to bylo jedno.

 

Moje Scar - 3. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Moje Scar - 3. kapitola„Čuchám, čuchám sex.“

 

Life with the taste of blood - 3. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Life with the taste of blood - 3. kapitolaCítila jsem, jak se mnou něco hýbe. Neměla jsem tušení, co to bylo, dokud jsem nezacítila tu tupou bolest. Tlak, který byl způsoben tím pohybem tam a ven. „Áhhh,“ vykřikla jsem malátně, ale ani to nepomohlo. Bránila jsem se, co to šlo. Ale ani to ho ode mě neodradilo. Nevěděla jsem, co se stalo a kde to jsem, zato jsem dobře věděla, co se děje teď. Přirazil tak silně, až to zabolelo natolik, že se mi po tváři začaly kutálet slzy. Pěkné čtení naší povídky přejí mmonik a TorencCullen.

 

Vampire reality - Caius

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Vampire reality - CaiusBonus k Vampire reality. V tejto časti sú všetky Caiusove myšlienky, ktoré sa týkajú Noe.

 

Femme au masque - 18. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Femme au masque - 18. kapitola„Bella, otvor dvere, tá izba je moja,“ zmiernil som tón hlasu v nádeji, že ma pustí dnu.
„Som nahá,“ povedala a dvere neotvorila. To si myslí, že ma toto zastaví? Videl som ju nahú pred pár hodinami a neprekážalo jej to.
„Nehraj sa na citlivku a otvor,“ tvrdohlavo som si stál za svojim a nehodlal odísť. Ak ma nepustí dnu, pokojne tie dvere vytrhnem z pántov.

« Předchozí  1 ... 18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28 ... 145   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!