Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+

Rosalie - Já kůň - Akkisek


 

Krvavá pomsta 2 - 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Krvavá pomsta 2 - 1. kapitolaKrvavá pomsta sa vracia pikantnými scénkami. Dúfam len, že sa vám to bude páčiť. :)

 

Femme au masque - 17. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Femme au masque - 17. kapitolaNaše hrdličky sú samé doma. Ako to asi dopadne? Ak to túžite vedieť, musíte začať čítať.

 

Bella Swan: Zabijak upírov - 10. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Bella Swan: Zabijak upírov - 10. kapitolaLíca mi z tej predstavy sčerveneli a hanblivo som sa mu pozrela do očí. Kútiky úst sa mu dvihli v provokatívnom úsmeve. V tom som si spomenula, že ten bastard dokáže čítať myšlienky a pravdepodobne to teraz aj robí!

 

Cizinec - 7. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Cizinec - 7. kapitolaVšichni jsme byli svědky včerejšího prapodivného oběda. Kdy si pan C. přisedl k partě Lucindy Ashwoodové. Ve světle přistihnutí při platbě jedné člence party se forská superdrbna ptá: „Neděje se tu něco víc?" - článek ze školných novin.

 

Bella Swan: Zabijak upírov - 9. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Bella Swan: Zabijak upírov - 9. kapitolaSledovala som líniu jeho čeľuste, jemne pokriveného aristokratického nosa a vyšpúlených pier. Jediné, čo ho hyzdilo, bola jazva na líci. Rozdrapkané kraje svedčili o neskutočnej bolesti. Mne osobne však pripadala viac než lákavá. Túžila som sa jej dotknúť, pohladiť. Ruka sa mi samovoľne dvihla a ukazovákom som prešla po tej ryhe. Na dotyk bola tvrdá, cítila som každý hrbolček. Priblížila som sa bližšie a očami skúmala stavbu pokožky. Nahla som sa, priložila jemne pery a prechádzala po celej dĺžke toho ohyzdného poznačenia. Kyrian prudko vydýchol. Pozrela som sa mu do očí a všimla si nehu, ktorá bola zameraná na moju osobu.

 

Bella Swan: Zabijak upírov - 8. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Bella Swan: Zabijak upírov - 8. kapitolaVedela som, že mi ostávajú posledné minúty života, no nemohla som sa obrať o pocity, ktoré k Edwardovi cítim. Milujem ho, to som si viac než istá, no nikdy sa to nedozvie. Možno je to tak aj lepšie.

 

Virus mrtvých - 4. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Virus mrtvých - 4. kapitola„Ty zabiješ mě a pak zabije Izmael tebe!“ vyhrožovala jsem mu, ale hrozte opilému smrtí. Mine se to účinkem. Navíc, často zemřít chtějí nebo tak aspoň působí. „Vždyť mě trefíš!“ zaječela jsem už hystericky, když se zlověstnou, zvukovou kulisou kuši natáhnul a namířil s ní na mě.

 

Dlouhá cesta

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Dlouhá cestaUž jako malé děti se milovali, byli si souzeni... Edward Anthony Masen a Bella Marie Swanová. Ale rok 1918 ve státě Illinois bude pro zamilovaný pár osudový. Edward už není zdá se být sám sebou a Bella zůstává sama proti celému světu. Dokážou překonat všechny překážky a najít k sobě zase cestu?

 

Memento Mori - 23. diel

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Memento Mori - 23. dielAch, Demetri, trafil si do čierneho. Ako zareaguje Sophie? A samozrejme, nebola by to Volterra, keby sa tam nestalo niečo zaujímavé.
Je mi jasné, že nie každého poteší vývoj situácie. No ja som za oba tímy a nie je ľahké prikloniť sa čisto k jednému, takže...
Možno vám to zapne v hlavičkách a ak nie, tak len pekne čítajte.
K pridávaniu článkov - začína mi akademický a maturity. Je mi to ľúto, ale najbližšiu kapitolku uvidíte asi až o dva týždne.

 

Dítě touhy - 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Omlouvám se, ale k pokračování jsem se dostala až teď, Lucinka začíná chodit a ještě škola. Každopádně v téhle kapitole se dozvíte, co se stalo mezi Bellou a Edwardem a jaké to bude mít následky... Příjemné čtení!

« Předchozí  1 ... 19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29 ... 145   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!