Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+

Breaking Dawn


 

Bella Swan: Zabijak upírov - 7. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Bella Swan: Zabijak upírov - 7. kapitolaPristúpil bližšie a v rukách zovrel moje dokaličené koleno. Drvil ho celou silou a znovu nájdený hlas mi vytryskol z hrdla v ohlušujúcom reve.

 

Memento Mori - 22. diel

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Memento Mori - 22. dielÚtok zo strany Jane, spomienky na Paula a spoveď u Demetriho. Stále sa môže stať niečo bláznivé. Niečo, čo sa možno vymkne kontrole. A nakoniec ani to krásne nemôže trvať večne...

 

Bella Swan: Zabijak upírov - 6. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Bella Swan: Zabijak upírov - 6. kapitolaPristúpil tesne k môjmu telu, nežne oblapil môj pás a rýchlo sa mi prisal na pery. Nedokázala som ani protestovať, len znášať jeho jemné, no náruživé bozky zároveň. Od pier prešiel na sánku a postupoval smerom dolu po krčnej tepne. Sťažka som dýchala a rozum som mala zahmlený.

 

Osobní strážce

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Osobní strážceIsabella Swanová, známá politička, žije v Londýně, kde právě probíhají nejdůležitější volby století. Protože je Isabella hlavou toho všeho, vyskytne se v tomhle období hodně nepřátel. Aby byla politička Swanová na vrcholu rozmachu v bezpečí, bude jí přidělen osobní strážce, jenž má za úkol chránit ji dnem i nocí. Být s ní v neustálé blízkosti. Jenže co když se do toho připletou city a ochráncova mysl bude zatemněna láskou? Bude i pak schopen ji ochránit před číhajícím nebezpečím?

 

Bella mafia - 10. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Bella mafia - 10. kapitolaVšimla som si, že sa stihol za tú krátku chvíľu prezliecť. Tmavé nohavice a biela košeľa z tými známymi provokatívne rozopnutými gombíkmi len podčiarkovali tú jeho zmyselnú polohu na pohovke. Len si tak k nemu podísť a ošukať ho rovno na tej bielej koži. Dio! Bolo to tu zas. Moje nevybúrené ja nedokázalo myslieť pri pohľade na Cullena na nič iné ako na sex s ním. A v polohách, o ktorých sa jemu možno ani nesnívalo. Aj keď... bohvie, čo ten má všetko za tie roky za sebou. No moja fantázia rozhodne pracovala na plné obrátky.

 

Život sa so mnou nemaznal! - 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Život sa so mnou nemaznal! - 2. kapitolaAko to dopadne s našou Bells. Bude znásilnená? Zachráni ju niekto? A kto je vlastne muž, ktorý ju chce zneužiť, v skutočnosti?

 

Ako skrotiť ženu za 10 dní - 7. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Ako skrotiť ženu za 10 dní - 7. kapitolaMáme tu siedmu kapitolu a spolu s ňou aj Edwardove majetnícke sklony. Pekné čítanie. VictoriaCullen

 

Hippokratova přísaha - 37. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Hippokratova přísaha - 37. kapitola„Fabiane, pamatuj si moje slova. Až to na tebe dopadne a ty zase dokážeš racionálně uvažovat, tak věř tomu, že tvůj otec tě nade všechno miluje. Já to vím. I já mám děti. On ti nemusí odpouštět… On ti nebude nic vyčítat. Potřebuje tě víc, než si dokážeš představit.“

 

Hippokratova přísaha - 36. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Hippokratova přísaha - 36. kapitolaNeměli rádi, když jsem kouřil. Šíleně jim to páchlo. Jak jim asi budou vonět ohořelá torza a uškvařený dům?

 

Život sa so mnou nemaznal! -Prolog- 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Život sa so mnou nemaznal! -Prolog- 1. kapitolaPoviedka je, ako ina,k o Belle a Edwardovi. Čo ak Bella nie je to malé nešikovné dievčatko, ako ju poznáme? Čo keď ju nájdu Rumuni, ktorí ju premenia? Aká bude naša Bella, keď sa s ňou osud nikdy nemaznal?

« Předchozí  1 ... 20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30 ... 145   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!