Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+


 

Skrytá touha - 5. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Skrytá touha - 5. kapitolaTrochu peprnější kapitola. Setkání Edwarda a Belly. Copak se asi stane? Omezení +18, hezké čtení, LadyS. :D

 

Noc patrí upírom - 3. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Noc patrí upírom - 3. kapitolaAko dopadne návšteva chorej Belly?

 

Tretia manželka - 20. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Tretia manželka - 20. kapitola„Bella, utekaj odtiaľto!“ zavelil chladne môj manžel a ja som to bez zaváhania urobila. Schmatla som lem svojej širokánskej sukne a vytiahla ho nad kolená, aby mi spodnica nebránila v pohybe. Utekala som ako o život, a nevadilo mi ani to, že som stratila klobúk a vypadol mi aj vejár. Prebehla som z jednej uličky do druhej. Ľudia sa za mnou obzerali, no mňa hnal vpred strach. Obzrela som sa a vrazila do muža. Zdesene som vykríkla, no keď som v ňom spoznala sluhu Rolanda, rozplakala som sa a začala nekontrolovateľne híkať.

 

Upíří chůva - 24. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Upíří chůva - 24. kapitolaLet's do something forbidden.

 

Memento Mori - 26. diel

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Memento Mori - 26. dielNie všetko je tak, ako sa zdá byť. Druhý deň môže byť pre niekoho facka, pre niekoho ponaučenie a pre niekoho len jedna veľká hra.

 

Memento Mori - 25. diel

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Memento Mori - 25. dielPaul sa prišiel presvedčiť o svojej pravde. Je však nadšený tým, čo vidí? Ako ich stretnutie skončí? Bude to hnev alebo láska? Alebo niečo iné?

 

Pasažér

Nedoporučujeme číst do 15 let.

PasažérTéměř postapokalyptická Země zničená mnoho let trvající válkou. Válkou upírů, na kterou doplácejí především lidé - ten slabý živočišný druh. Ale ne všichni upíři se postavili do válečných linií. Z těch, co odmítli, se stali psanci, uprchlíci. A jejich život není procházka růžovou zahradou. Zvlášť když se je pro trochu žvance pokusí přepadnout malá špinavá holka.

 

Skrytá touha - 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Skrytá touha - 2. kapitolaBella potřebuje malou službičku, hádejte od koho? Hezké čtení, LadyS.

 

Každá sukně dobrá - 19. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Každá sukně dobrá - 19. kapitolaDruhá část víkendu. Bellu a Edwarda čeká poslední společný večer, který bude stejně pohodový jako ten předchozí. Nebo snad ne?

Přeju hezké čtení.

 

Tretia manželka - 19. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Tretia manželka - 19. kapitola Povídka se umístila na 1. místě v anketě o Nej povídku srpna, proto ji dáváme na titulní stranu. Gratulujeme!
„Boh vie, že by som pre teba aj umrel,“ šepol celkom vážne. Prekvapene som na neho vyvalila oči a nezmohla sa na slovo. Keď na dôvažok pritlačil svoje hebké plné pery na moje, zatočila sa mi hlava. Namiesto toho, aby som ho odtlačila, pootvorila som pery a ako som bola zvyknutá u môjho manžela, čakala som hádam, že sa mi bude do úst dobíjať ako on.

« Předchozí  1 ... 14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24 ... 145   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!