Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neznáme se, přesto Tě miluju ll. - 9. kapitola

Obrázek


Neznáme se, přesto Tě miluju ll. - 9. kapitola„Si povídají, no?“ nechápala jsem. „Néé, tak jinak. Huča muča kulatka, huča muča udin, huča muča ohňostroj!“ Cože? „Cože?“ opakovala jsem svoji myšlenku. „Sex, ty trupko!“ Aha.

EDIT: Článek neprošel korekcí.

9. kapitola

 

„No, nejsem… Proč bych nemohla být nenamalovaná?“ dívala se na mě jako na blázna.

„No já nevím, byla jsi tak vždycky…“

„Já už nejsem ta stará Linda, jsem nová a změnila jsem se.“ řekla rozhodně a dívala se mi upřeně do očí.

„A Aro… Letíme teda za Cullenovi. Na večeři na nás nečekej.“ otočila se a my poslušně capaly za ní. U našich pokojů se zastavila, a řekla, že si jde ještě promluvit s Demetrim.

„Nemusíš,“ řekla jsem ji se psíma očima. Jen zakroutila oči a svojí poloupíří rychlostí zmizela za rohem. Jen jsem si povzdechla, a statečně se usmála na Naty. Jde se balit!

 

Linda

„Demetri!“ křičela jsem už deset metrů od jeho pokoje, i když mě určitě musel slyšet. Už jsem chtěla zaklepat, když se otevřely dveře a Dem jen s ručníkem kolem pasu si sušil vlasy. Ach, to je tělo. Nahlas jsem polkla.

„Potřebuješ něco?“ optal se mě a kývnul, ať vstoupím. U něj na pokoji jsem byla několikrát. A všichni víme, proč, že jo. Ale teď mě překvapilo, když jeho pokoj vypadal jinak, měl připojený i menší obývací pokoj.

„Pěkný.“ Zhodnotila jsem to. S kývnutím hlavy, mi dal najevo, že to bere.

„Ty prý miluješ moji sestru.“ začala jsem, a sedla jsem si na pohovku.

„Jo… Asi…“ řekl vyhýbavě, rozkročil se a mě se vyskytl úžasný výhled, na jeho hruď. Hm, když byl člověk, tak musel posilovat hm... Nedívej se na něj! Okřikla jsem se v duchu a podívala se z okna.

„Asi?“ opakovala jsem po něm.

„Jo… Nevím, když jsem si jí vyznal, nějak to opadlo, a nevím… Asi ji nemiluju, tak jak jsem si nalhával.“ Vždycky jsme si měli blízko, takže mě ani nepřekvapilo, když to ze sebe takto vysypal. Něco se ve mně zvrtlo, já vstala, pomalým krokem jsem se k němu začala blížit, až jsem se k němu dostala na metr daleko.

„Asi miluju jinou…“ nic jiného mě nemuselo pobízet, a já ho políbila…

„Miluju tě, Demetri.“ řekla jsem větu, kterou jsem mu chtěla říct, už pěkně dlouho.

„Cože? Lindo?“ řekl zaskočeně a odstoupil ode mě.

„Nelži mi. Já vím, že ty mě taky. A není to tím, že mě chceš.“ řekla jsem a začala si natáčet na prst vlasy.

„Ehm, teda… jo. Chci tě… Ale nemiluju tě.“ řekl zmateně.

„Takže ti nebude vadit, když tě ovlivním?“

„To teda bude!“ řekl nakvašeně, ale to už jsem na něj použila svůj dar.

„Miluješ mě?“ a nedočkavě jsem čekala na odpověď.

„Chci tě.“ Zněla odpověď. Svraštila jsme obočí. A zeptala se znovu.

„Chci tě,“ zaznělo znovu. Založila jsem si naštvaně ruce na prsou a otočila se k východu. Já se mu tady vyznám k citům, a on chce sex. No jo, chlapi. Cítila jsem závan vzduchu, když kolem mě proletěl a zastoupil mi cestu ke dveřím.

„Ustup,“ řekla jsem. Nic. Počkat, on nemá ručník? A přesně jsme viděla jeho… Ehm, vyschlo mi v krku a na to mě popadl, začal zuřivě líbat a táhl k posteli.

 

Lucie

Kde ta Linda je? Ptala jsem se v duchu, když jsem už po druhé vybalila kufr, protože jsem nevěděla, co si vzít sebou.

„Hej Luci, mám dojem, že pojedeme bez Lindy,“ houkla na mě Naty ode dveří, když vcházela i se svým zavazadlem.

„Proč?!“ Nat si se žuchnutím sedla na moji postel a koukla na mě přes vlasy.

„Protože ona a Demetri.“ Zněla odpověď.

„Si povídají, no?“ nechápala jsem.

„Néé, tak jinak. Huča muča kulatka, huča muča udin, huča muča ohňostroj!“ cože?

„Cože?“ opakovala jsem svoji myšlenku.

„Sex ty trupko!“ Aha.


 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neznáme se, přesto Tě miluju ll. - 9. kapitola:

 1
1. Janinka
19.06.2013 [12:51]

Jej, další díl!Skvělý těším se na další!Rychle! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Huča muča, zabilo mě!! Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!