Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+

Těhotná Bella


 

Skrytá touha - 12. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Skrytá touha - 12. kapitolaDruhé mysterium, více slov snad ani není potřeba. :D Hezké čtení přeje LadyS. :)

 

Skrytá touha - 11. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Skrytá touha - 11. kapitolaBellin střet s bývalým přítelem. Jakpak asi dopadne? Hezké čtení přeje LadyS. :)

 

Sakra! Já se s ním vyspala! - 15. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Sakra! Já se s ním vyspala! - 15. kapitolaV hlavě jsem měla vybíleno. Kontrolu nad mým tělem převzal chtíč a novorozenecké pudy. Příjemné čtení! ;)

 

Svatební cesta aneb jak to bylo podruhé

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Svatební cesta aneb jak to bylo podruhéNebezpečí je zažehnáno. Renesmee je dospělá a žije s Jacobem. Už je to deset let, Cullenovi se přestěhovali a Bella s Edwardem prožívají druhé líbánky na ostrově Esme. Co všechno se stalo v minulosti? A jak probíhá jejich "první noc"? Omezení 18+ tu není pro nic za nic. Budou tu dva pohledy. Hezké počtení přeje Mispool.

 

Skrytá touha - 9. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Skrytá touha - 9. kapitolaDen poté. Jak se bude Bella asi cítit? Hezké čtení, LadyS. :)

 

Memento Mori - 27. diel + Epilóg

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Memento Mori - 27. diel + EpilógAch, to už končí?
Sophie sa aj so svojou sestrou dostávajú do stredu pozornosti. Ako dopadne situácia s Volturiovcami? Ako sa zachovajú Cullenovci?

 

Transylvánska smršť - 10. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Transylvánska smršť - 10. kapitola„Myslíš, že ju zabil?“ opýtal sa strnulo. Nakrčil čelo a na sekundu bol v jeho očiach dokonca aj náznak niečoho, čo pripomínalo strach.
„Iste a zostali po nej len nohavice,“ povedal som skepticky a zodvihol zo zeme Belline rifle. Stefan privrel oči a sklamane pokrútil hlavou.

 

Spútané Volterrou - 18. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Spútané Volterrou - 18. kapitola„Pusť ma, prosím," zašepkala som zúfalo. Kolená mi odrazu čosi podrazilo, na to som sa prekvapene zapotácala a dopadla do mäkkého.
Ucítila som, ako ma vtisol na vankúš a jemne pohladil po zúfalo privretých, chvejúcich sa viečkach. Keď som na neho znovu pozrela, oči som mala kompletne celé uslzené, hoci všetok ten lesk bol udržaný vo vnútri - iná možnosť nebola. Keby som však bola človek, už by mi slzy tiekli po lícach a dolu, aby sa vpili do vlasových vlákien a vankúša.
Cítila som, ako mi Demetri jednou rukou prechádza po celom hrudníku.
„Chveješ sa," skonštatoval, očividne spokojný sám so sebou. Zúfalo som na neho pozrela.

 

Zákon vlkov - 10. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Zákon vlkov - 10. kapitola„Deti sú dar,“ šepla som s temnou hrozbou v hlase. Pôvodne som síce rozhovor neplánovala, ale mal právo vedieť, za čo mi zaplatí svojim životom. „Ani zviera nesiahne na dieťa, nie takým spôsobom.“

 

Skrytá touha - 8. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Skrytá touha - 8. kapitolaA je to tady. První mysterium. Jak se s ním Bella popere? Hezké čtení, Lady S. :)

« Předchozí  1 ... 13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23 ... 145   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!