Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+

n.w.5


 

Asistentka II - 21. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Asistentka II - 21. kapitolaVšetko bolo až príliš skutočné. Ale možno sa tak cíti každý blázon vo svojej predstave. Možno som sa aj ja zbláznil a vytvoril si vlastnú paralelnú realitu zo zúfalstva, do ktorého som bol uvrhnutý. Vrátila sa Bella vôbec? Nebol jej návrat môj vstup do sveta paranoje a toto bola akási vyššia úroveň pominutia zmyslov?

 

Volterra? No to snad ne! - 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Volterra? No to snad ne! - 2. kapitolaCesta na letiště... Co se děje v temném lese? Felix Bellu domů si nese.

 

Isabella Drákulová 11. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Isabella Drákulová 11. kapitolaBella se nemůže udržet v přítomností Cullenových kvůli jejich neodolatelné vůni, tak si odskočí na lov. Má však obecenstvo. CC

 

Kam čert nesmie, pošle Rosalie - Aj diabol je anjelom - 31. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Kam čert nesmie, pošle Rosalie - Aj diabol je anjelom - 31. kapitolaOstal som v našej vile sám – Carlisle bol u Esme a Rosalie bola niekde s Emmettom. Sadol som si do obývačky a nervózne som poklepkávala nohou na podlahu. Nevydržal som dlho v pokoji, tak som sa postavil a prechádzal som sa hore-dole po dome. V rukách som drvil svoj Samsung a čakal na hovor od Edwarda. Moje jediné prianie bolo, aby Alice bola v poriadku.

 

Mirror of the soul - 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Mirror of the soul - 2. kapitola„Čo si o sebe myslíš? Myslíš, že ti každý skočí k nohám len preto, že si pekná? Ja nechcem len jednu noc. Ja chcem večnosť,” povedal a otočil sa chrbtom. Prišlo mi ho ľúto, vedela som, ako sa cíti. Síce som to nikomu nepovedala, ale cítila som sa podobne.

 

Skrytá touha - 23. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Skrytá touha - 23. kapitolaÚnos Belly. Hezké čtení přeje LadyS. :)

 

Kam čert nesmie, pošle Rosalie - Aj diabol je anjelom - 30. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Kam čert nesmie, pošle Rosalie - Aj diabol je anjelom - 30. kapitolaOdchádzali sme okolo pol štvrtej ráno, obaja obsypaní trbliekami, Jasper s party klobúčikom a ja s ružovým boa okolo ramien. Obaja sme sa hlasno smiali a boli sme dosť pripití. Jasper ale povedal, že cestu domov zvládne odšoférovať a mne sa to zdalo vtipné, tak som súhlasila. Nohy sa mi motali a uvedomila som si, že tequily, vína a šampanského som mala až príliš. Sadli sme si do auta a Jasper šliapol na plyn.

 

Skrytá touha - 21. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Skrytá touha - 21. kapitolaBella se probouzí k vědomí. Co ji v realitě čeká? Přeju hezké počtení, LadyS. :)

 

Šalom

Nedoporučujeme číst do 18 let.

ŠalomIzmael Vogler. Dvacet osm staletí starý upír, který prezentuje velkou část zla na světě. Vedle Isaaca Dimitrije Mizorvica druhá postava, mnou vytvořená, která si získala takovou oblíbenost. Jedni ho nenávidí, druzí milují. Čtenáři Virusu mrtvých s ním strávili už třicet kapitol a tohle je výčet jeho momentů s Bellou a spol. Izmael je zkrátka uzlíček lásky, štěstí a míru...

 

Skrytá touha - 20. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Skrytá touha - 20. kapitolaUž je to tak, mí milí čtenáři, opravdu tu jsou již druhé kulatiny. Neuvěřitelné, že? A co nás dnes tedy čeká? Třetí mysterium. Více snad ani dodávat nemusím, možná jen... hezké čtení. :) LadyS

« Předchozí  1 ... 10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 ... 145   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!