Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie

Jane Volturi


 

Vliv neposkvrněné lásky na lásku poskvrněnou aneb Projevy samičího partnerského kanibalismu v praxi

Vliv neposkvrněné lásky na lásku poskvrněnou aneb Projevy samičího partnerského kanibalismu v praxiTuto parodii s hvězdičkou jsme tvořily spolu s Elfíkem na „konkurz“ na Uprchlíka. Bylo nám řečeno, ať se ukážem, takže čekejte kombinaci vtipu a šílenosti. Výsledek naší mírně ztřeštěné povahy vidíte zde. Můžeme Vám jen říct, že čekáme na pokyny k dalším dílům Uprchlíka.

 

Cullenovi a sousedi aneb Rose, televizi ne! - 1. díl

Cullenovi a sousedi aneb Rose, televizi ne! - 1. dílJe tady naše 1. společná parodie:D Doufáme, že se Vám bude alespoň trošičku líbit.
Jak to dopadne, když Cullenoci sousedí se Swanovými a zrovna moc se nemusí? A co Esme a puding? Čtěte!
Upozorňuji, že většinu psala Misppule:D já byla převážně jen tichý pozorovatel. Vaše Misppule a MyLS:)

 

10 vecí, ktoré nesmie Emmet robiť na love

10 vecí, ktoré nesmie Emmet robiť na loveVymýšľala som to o druhej ráno tak dúfam že sa to bude páčiť. Prosím o zasypanie komentármi. ďakujem.

 

Ako zabiť a chutne naservírovať Jacoba Blacka podľa Emmetta

Ako zabiť a chutne naservírovať Jacoba Blacka podľa EmmettaNudná chvíľa na pokeci + bláznivá nálada = paródia. Spoluautorská paródia s doda040506. Je to také kratšie, no dúfame, že sa zasmejete. Dúfame, že týmto sme nikoho z teamu Jacob neurazili. Ja (MillieCull) som tiež za Jacoba. :) Vaša MillieCull a doda040506.

 

Esmina parodie na Kytici

Esmina parodie na KyticiDalší parodie se sbírky Kytice:) hezky se bavte;-)

 

Jak odblešit Jacoba podle Dr. Cullena

Jak odblešit Jacoba podle Dr. CullenaSpojením mě a Akimamat vznikla tato jednorázovka
Jak dostat blechy z takového vlkodlaka? Věhlasný Dr. Cullen si s tím umí poradit. Jak, ale tato akce dopadla? To se dozvíte po přečtení.
Přejeme příjemnou zábavu a budeme rády za každý komentář.

 

ForksTek, aneb záplava kaktusů

ForksTek, aneb záplava kaktusůToto dílo vzniklo jednoho večera, kdy jsme s Natali09 plánovaly fiktivní pařbu u Ostravy, která se zvrhla v parodii o kaktusech. Doporučujeme číst pouze na vlastní nebezpečí a s nutnou dávkou nadsázky, protože byl pozdní večer (ale nebyl první máj xD) a naše mozečky napadla nemoc zvaná blbost a humor v jednom. Takže tato parodie je plná nespisovných slov, nesmyslů, dvojsmyslů a vtípků, kterým jsme se opravdu dost nasmály, takže doufáme, že se vám naše první spolupráce bude alespoň trošku líbit a zanecháte nám komentíky... Hanulka a Natali09

 

Šťastné, únorové Vánoce!

Šťastné, únorové Vánoce!Pojďme si spolu připomenout Vánoce. Určitě nám všem chybí a nejsme jedniní. I u Cullenových nastává vánoční čas a nikomu z nich nevadí, že Vánoce jsou dávno za námi. Proč bychom nemohli slavit i v únoru? Když mě tahle povídka napadla, všechno co jsem vymyslela se mi zdálo směšné. Teď, když jsem to sepasala, tak se mi to tak moc už nelíbí, takže budu ráda, když mi napíšete, jak se to líbilo vám. :)

 

Edward s Jasperem, nakupují rybičky - Parodie

Edward s Jasperem, nakupují rybičky - ParodieS MyLS jsme daly dohromady první parodii. Doufám, že se bude alespoň trochu líbit, a bude mít trošku úspěch.
Jak to dopadne, když upíři jdou kupovat rybičky? Ale pozor, Jasper je přímo úchylenej na Závojnatky.
Přejeme příjemné čtení, a prosíme o zanechání komentu, smailiku... atd.
Vaše TC a MyLS

 

Teror nejen na Vánoce

Teror nejen na VánoceNapsala jsem svou první jednorázovku. Co by se asi stalo, kdyby byl Carlisle Santa Claus?
Trošku parodie, ale nezaručuju, že se budete smát od shora až dolu. =)
Tak mi prosím zaneche komentář jestli se líbilo a přeji příjemné čtení.

« Předchozí  1 ... 39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!