Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie

Měsíc


 

Strange town of Forks 1. Kapitola

Strange town of Forks 1. KapitolaLella Skwanovic se stěhuje za svým tátou *maniakem co ji zasobuje pepřovými spreji* do malého městečka jménem Vidlička. Tam poznává hordu divnějších lidí než je ona sama. :) Je to můj první pokus o napsání nějaké povídky, proto nešetřete komentáři a kritizujte. :)

 

Faktor strachu

Faktor strachuMáte dost odvahy čelit svému strachu? Bojíte se výšek? Sníte za tučnou odměnu cokoliv? Soutěžícím v této adrenalinové show odvaha rozhodně nechybí. V dnešním speciálním dílu Americké reality show se vám představí celá rodina upírů! Faktor strachu Rok: 2010 Délka:43 minut 19:25 - 20:15 na Stmivání COOL P.S.:Scénáristé Deedee a Kejkej upozorňují, že tento článek není reklamou na žádnou známou reality show ani komerční TV.

 

Jak Emmett nachytal Edwarda a Bellu a co se stalo potom

Jak Emmett nachytal Edwarda a Bellu a co se stalo potomAhoj, tohle je parodie, která vznikla, když se sejdou dvě potrhlé kámošky na ICQ. Parodie je o tom, kdyby Emmett nachytal Edwarda a Bellu při TOM co by se mohlo stát. Je to příšerně bláznivé a sem tam úchylné. Při čtení nejezte ani nepijte. Příjemné čtení přejí Danesme a AnCarlie. Budeme vděčné za komentáře.

 

Jak naklonovat Edwarda Cullena

Parodie na Stmívání. Po Edwardově odchodu Bella blázní a má bláznivé nápady.

 

Žhavé trenýrky - 2. kapitola

Žhavé trenýrky - 2. kapitolaNaše hrabavost už v celku mizí, ale spodky zustavaji ryzí
VELKÝ DÍK PATŘÍ NAŠEMU SLUNÍŠKU PAJUŠCE

 

Žhavé trenýrky - 1. kapitola

Žhavé trenýrky - 1. kapitolaZa vše může Zabza a Pajam, díky jejich pohádce jsme se s misppulenkou daly dohromady a vzniklo z toho tohle.
A teď ještě chvilka poezie.

Jednou takhle k ránu chytili jsme vránu, misppul s anamor hrabavost chytly a už se z ní nevyvlekly. Mno co si budem povídat, silná demence je chytla a už jim neunikla a tak trenky vznikly a už se z nich nevyvlekly.

VELKÝ DÍK PATŘÍ NAŠEMU SLUNÍŠKU PAJUŠCE

 

Úchylky

ÚchylkyJednoho dne se Pajam a ZabZa sešly na ICQ. Sebou si nesly své milované nástroje - sekyru a sekáček. Ty byly pro případ, že by jedné z nich stouplou ego do výšin.
Ale jak to tak bývá, začaly rozebírat stmívání a své povídky. Zjistily, že v NILY je velmi moc úchylek, a tak z nevinné konverzace vzniklo toto dílo.
Dívky se stále pokládají za nevinné holčičky a dávají od toho ruce pryč. Nevěří zvěstům, že jsou úchylné.
Varování: Doporučujeme lidem starších 18ti let. Berte na vědomí, že to opravdu vzniklo z nevinné konverzace, takže to občas nemusí dávat smysl.
Pajam a ZabZa

 

Velikonoce u Cullenů aneb Medvědi se nejedí

Velikonoce u Cullenů aneb Medvědi se nejedíAsi na mě zapůsobilo jaro, tak jsem se rozhodla napsat, jak by vypadaly Velikonoce u Cullenů. Sem tam se to nerýmuje, ale kamoška chytala zachvaty smichu.:D Zase budu vděčná za komentáře!! Diky, AnCarlie.

 

Večer 31. 12.

Večer 31. 12.Další šílená parodie ve spolupráci s mojí kámoškou Aničkou alias Anie240. Byla neplánovaná, prostě se to vyvrbilo z mého nejapného nápadu zavolat do mojí bývalé stáje a pak jsme na to začaly navazovat vtipy a vznikla z toho tahle parodie ve které jsou hlavní postavy Anička a já. Proto se tedy nedivte že tam mimo Edwarda s Alicí najdete i Mickey Mouse ;) Večer 31.12 se jmenuje podle dne kdy tohle všechno vzniklo :o)

 

Ach ty děti aneb Renesmé a pes

Naše šílená nálada vás zase zavede ke Cullenům. Co se stane, když si Renesmé usmyslí, že chce psa? Čtěte a uvidíte... Pěkné počtení přeje AliceHaleCullen a Misppule

« Předchozí  1 ... 38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!