Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie

Renesmee


 

UNhappy end

UNhappy endTady je taková menší parodio-básnička, nebo jak to říct :D Myslím, že se většina celkem rýmuje, a jako celek to i dává smysl (snad). A je to vlastně o tom jak chudák Bella umře :D Takže voalá :)

 

Vraj ufo

Vraj ufoTakže tento krát paródia odo mňa. Ďakujem môjmu bratovi a jednému kamarátovi za spoluprácu. Dúfam, že sa zasmejete aspoň z časti tak, ako sme sa pri vymýšľaní zasmiali my. Dúfam že sa vám bude páčiť a prosím nechajte komentáre.

 

Cullenovi a Vánoce

Cullenovi a VánoceBaví mě, kazit Cullenum svátky svýma parodiema..:D Nejdřív to byl Halloween, teď zase Vánoce. tyhle dvě parodky na sebe nijak nenavazujou. Myslím, že příště tady budou buď Velikonoce, anebo Mikuláš...xD Příjemné počtení...:-)

 

Edík a puzzle

Edík a puzzleBlíží se zkoušky a mozek zahlcovaný tolika informacemi už se občas prostě přehřeje a z jednoho takového stavu vznikla i tato krátká parodie, kterou jsme s Romíškem spáchaly.
Drobátko jsme cestou ze školy polemizovaly o životě Belly a Edíka při té jejich věčnosti a tohle z toho bylo spácháno a dokonce i sepsáno. Jo jo, život je potvora a chlapská záludnost ještě větší ;o)

 

Parodie Jak Aro o rozum přišel

Parodie Jak Aro o rozum přišelNázev napovídá, o čem tahle povídka bude...Jako většina z vás jsem viděla New Moon (a ne jednou) a Arovo chování mi začalo vrtat hlavou. Někoho tak ujetýho jsem dlouho nezažila a tak jsem se rozhodla, že o něm něco napíšu. Měla to být parodie, ale já jsem spíš na napětí než na smích, takže z toho vzniknul spíš takový kratší příběh (a nebo žalostná parodie, vyberte si:D). Podle mě je tam pár vtipných vět, ale to posuďte vy:-)A bylo by fajn, kdybyste komentovali:-)

NEWS

Anketa o nejlepší parodii

Anketa o nejlepší parodiiProstě mi tu jen pište, která parodie se vám nejvíce líbila :-)

 

Halloween u Cullenů

Halloween u CullenůTaková menší parodie na to, co se stane, když se Alice rozhodne zorganizovat Halloweenskou party. Ti, kdo si nechtějí dělat srandu z twilight, ať tenhle článek ani neotvírají... :-) Napište komentík, kritiku, cokoli :D

 

Náraz

NárazTak jsem začala básnit a vznikla z toho takleta parodijní báseň. Příjemné počtení, pište commenty, kritiku, cokoli...xD

 

Lekce života v pořadí již třetí aneb Polibek je kumšt

Lekce života v pořadí již třetí aneb Polibek je kumštVážení a milí čtenáři lechtivých povídek.
Včera jsme s AliceBrandona doriannou diskutovaly o Edwardově umění líbat a protože jsme všechny poněkud... no, řekla bych, že jsme se hledaly, až jsme se našly... vzniklo pokračování Lekce života.

Autorky doufají, že po přečtení jejich společného veledíla, neztratí vaši přízeň a zanecháte jim komentář.

Tož - tramtadááá - produkční společnost Popoles, AliceBrandon a dorianna, uvádí naučnou lekci Polibek je kumšt.
Pohodlně se usaďte, vezměte si poznámky, přednáška začíná.

 

Jak Bella chtíč měla

Jak Bella chtíč mělaDalší pokus o parodii. Varování! Může způsobit zkažení nevinné (hodně nevinné) mládeže. :D

« Předchozí  1 ... 42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!