Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie

VMA 09


 

Všechno je jednou poprvé aneb Eda dostal neštovice

Takže, moje druhá parodická básnička z cyklu Všechno je jednou poprvé aneb Eda dostal... je tady. I zde název odpovídá ději básničky. Chtěla bych ještě upozornit, že osypky a neštovice jsou jedno a to samé... Vím, že většině to dojde, ale pro tu menšinu. :D Musíte mi to odpustit, ale mě to jinak nelezlo přes klávesnici. Snad mi to prominete. Takže směle do čtení!

 

Schnívání - 7. kapitola

Schnívání - 7. kapitolaEkvádor vyznává Bille lásku. Ona z toho není moc nadšená. Stráví odpoledne s jeho rodinou.

 

Schnívání - 6. kapitola

Schnívání - 6. kapitolaA je tu další díl bláznů z Frogs! Billa se dostává do konfliktu s Ekvádorem a stráví s ním noc.

 

Rodina k pohledání - díl 4. Rvačka u Cullenů aneb konec májů ve Forks

Rodina k pohledání - díl 4. Rvačka u Cullenů aneb konec májů ve ForksDalší díl praštěného rodinného sitcomu o jedné rodině k nezaplacení. Taky tak milujete tuto tu českou tradici?
Rodina k pohledání
Rok: 2010
Délka: podle rychlosti - čtení cca 30 min.
8. 5. 2010 od 12:15 Na Stmivání COOL
P.S.: Scénáristé Deedee a Kejkej upozorňují, že tento článek není reklamou na žádnou komerční TV. Jakákoli podobnost s jiným pořadem je čistě záměrná a parodizující.

 

Všechno je jednou poprvé aneb Eda dostal pětku

Všichni jistě víte jaké je doma peklo když přinesete špatnou známku a nebo nedej bože pětku. Jak by to ale dopadlo v naší milované rodince? Čtěte a uvidíte. Pro zvídavé: Za komentáře nekoušu. :D

 

Schnívání - 5. kapitola

Schnívání - 5. kapitolaEkvádor stále pronásleduje Billu. Ta před ním utíká domů, kde na ni čeká Charlos s překvapaním. Prosím pište komentáře. :-)

 

Schnívání - 4. kapitola

Schnívání - 4. kapitolaBilla prožívá svůj druhý den ve škole a poznává další spolužáky. Zjišťuje, že jsou všichni úplně mimo! Pište komentáře, jinak nebude další díl. :-p

 

Jak Cullenovi hráli golf

Jak Cullenovi hráli golfTakže je tady naše, doufáme originální parodie na téma, co kdyby hráli Cullenovi golf?! Vznikla menší zprávičkou od Frenie, že Cullenovi mohli hrát i jiné sporty než jenom baseball. Tak tady je v plné kráse a doufáme, že i komičnosti. Příjemné čtení bez nehod přejí AnCarlie a Frenie12. Budeme vděčné za komentáře.

 

Rodina k pohledání - speciální čarodějnický díl

Rodina k pohledání - speciální čarodějnický díl Speciální strašidelný díl rodinného sitcomu o jedné rodině k nezaplacení. Jak strašení mezi upíry? Co všechno už tahle parta zažije? Pojďte se bát(smát) s námi.
Rodina k pohledání
Rok: 2010
Délka: podle míry strachu - cca 30 min.
Na Stmivání COOL
Ministerstvo zdravotnictví varuje: Čtení vážně škodí vám i lidem ve vašem okolí.

 

Schnívání - 3. kapitola

Schnívání - 3. kapitolaPo nepříjemném probuzení Billa "odjíždí" do nové školy, kde se seznamuje se spolužáky. Další díl bude možná, záleží na Váší reakci a komentářích.

« Předchozí  1 ... 36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!