Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » 10 vecí, ktoré nesmie Emmet robiť na love


10 vecí, ktoré nesmie Emmet robiť na loveVymýšľala som to o druhej ráno tak dúfam že sa to bude páčiť. Prosím o zasypanie komentármi. ďakujem.

Dnes sa deň začal neuveriteľne nudne. Najskôr sa na mňa Alice vyvrieskala, že som jej zničil nové šaty. Pričom to bola iba nešťastná náhoda. No môžem ja za to, ak ich nechá pohodené v kúpelni a ja si s nimi omylom vytriem... no veď viete čo. Možno že to nebolo až tak veľmi omylom, ale kto sa to dozvie. Edward necekne ani slova. Dnes ho beriem na lov, takže nebude mať šancu. On o tom ešte nevie, ale určite si zachráni brata pred jednou veľmi nasratou upírkou.

„Edward, že dnes so mnou pôjdeš na lov?“ zakričal som k jeho izbe.
„To je zbytočné Emmet, ja sa nedám podplatiť.“
„Dúfam, že nič necekneš, nechceš hádam prísť o svojho milovaného brata,“ to som už vletel do jeho izby a robil psie oči.
„Na mňa to neplatí Emm, choď sám ak chceš,“ odvrátil sa odo mňa.
„Ako chceš, a ja som myslel že ma máš rád,“ začal som akože plakať, z čoho dostal Edward hodinový záchvat smiechu.

„Ja s tebou pôjdem veľmi rada,“ ozvala sa z dola Alice.
„Jasné... To bude super,“ koktal som ako malé decko z čoho sa Edward začal smiať ešte viac.
Rýchlo som si to namieril ku Carlisovi do pracovne.
„Že ma s ňou nenecháte samého?“ zašvitoril som a opäť som skúsil psie oči.
Na Carlisa to našťastie malo lepší účinok ako na Edwarda a tak aj s Esme prisľúbili, že pôjdu s nami a nakoniec sa k nám pridal aj Edward. Idiot jeden, ale keď som ho o to prosil, tak sa hral na mrtveho chrobáka.

Celý deň prebehol super. Na love bola neuveriteľná sranda, ale taká istá bola,aj keď som prišiel domov a na nočnom stolíku vo svojej izbe som si našiel odkaz od Alice.

Dnes sme z teba dostali skoro infarkt. Ak nebudeš dodržiavať pravidlá, ktoré som ti spísala nižšie už s tebou viackrát na lov nepôjdeme. A to myslím smrteľne vážne!

Pohľadom som zaletel trocha nižšie a čítal pokyny z ktorých som sa potom smial ešte týždeň.


10 vecí, ktoré nesmie Emmet robiť na love

Od Alice Cullen a pripája sa celá rodina


Emm nesmie:

1. Naháňať medveďa po celom lese so slovami, „kde utekáš, ty srabe?!"



2. Zastavovať ľudí na lesných chodníčkoch a pýtať sa ich, či mu nedajú napiť.



3. Hádzať srnky po Edwardovi, ani Esme a už vôbec nie po Belle.



4. Behať za pumami s krikom, „pozor ide Edward utekajte!"



5. Dotýkať sa Edwardovej koristi, ak chce mať obe ruky.



6. Nesmie sa staviť s Jasperom, kto prvý uloví človeka, hlavne ak pri nich stojí Bella.



7. Omastiť Rosaline vlasy od krvi s pripomienkou, že blond farba jej nesvedčí.



8. Nesmie kradnúť cudziu korisť s vysvetlením, že je unavený, lebo v noci nemohol zaspať.



9. Nesmie dostať chuť na vlkov a hlavne nie tých z La push.



10. A hlavne nesmie chytať veveričky z dôvodu, že ich bude mať ako zálohu na horšie časy.


PS: Za tie šaty sa pomstím!

No všetko bolo v podstate pravda až na tie veveričky, tým som neodolal a dal si ich už po návrate domov. No ale čo už ak nevedia pochopiť srandu. Idem sa zahrabať niekde dosť hlboko aby ma Alice nenašla.

Na lístok som ešte rýchlo dopísal:

Ďakujem za upozornenie, nabudúce pôjdem loviť sám ak ste takí suchári. A Alice tie šaty ma fakt mrzia, ale neboli ani veľmi kvalitné dvakrát sa mi zasekli v riti :D

Tak a teraz už brať nohy na plecia skôr ako si to prečíta!

 

shrnutie poviedok



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek 10 vecí, ktoré nesmie Emmet robiť na love:

 1
21.07.2012 [21:13]

NatalieCullenVampy: To ma veľmi teší Emoticon

19.07.2012 [20:48]

VampyTak veľmi som sa posledné dni nezasmiala. Dokonca ma celá rodina prišla skontrolovať a spolu sme si to prečítali! Dokonalé! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!