Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie


 

Cullenovi a bláznivá televize aneb Ve světě filmu

Cullenovi a bláznivá televize aneb Ve světě filmuMoje první parodie, doufám že se zalíbí.

 

Jak Bellina k upírkovi Edovi přišla a jak vlkodlak Jacobek Hookem se stal

Jak Bellina k upírkovi Edovi přišla a jak vlkodlak Jacobek Hookem se stal Jak to dopadne, když Bellina nese jídlo do chalupky ke své babičce? Koho potká v lese? Bude to pro ni dobré nebo ne? A hlavně, co budou dělat Jacobek s Edem? Potkají se s naší Bellinou? To se dočtete v této parodii.

 

Schnívání - 11. kapitola

Schnívání - 11. kapitolaBilla je stále v šoku z Nika, když se k ní přižene naštvaný Jamulet a odtáhne ji do lesa, kde jí vyzná lásku. Co mu na to Billa odpoví? Za komentáře budu ráda nebo stačí smajlík. :)

 

Konec světa III: Nový domov

Konec světa III: Nový domovKdyž jsme se naposledy viděli, naši vegetariáni se smečkou mířili od Slunce a Volturiových. Nyní se dostanou tam, kde to ani Edward nezná. Vítejte v Bloodylandu! Novém domově našich hlavních hrdinů, ve světě nevídaných mravů, zvyků a technologie. Prostě tam, kde není nic normální...

 

Schnívání - 10. kapitola

Schnívání - 10. kapitolaBilla se po prokalené noci probouzí vedle Ekvádora, urazí ho a naoplátku mu za jeho pěkné chování slíbí malou službu. Pište komentáře, jsem za ně ráda. :)

 

Konec světa II: Staří známí ze Země

Konec světa II: Staří známí ze ZeměKde jsme to skončili? Jo, už vím. Naše planeta bouchla. Jenže co je takový výbuch oproti pevné upíří kůži? A tak Země už sice neexistuje, ale Cullenovi ano. A když se tak promáchávají vesmírem, potkají staré známé ze Země. Zařídí si nový bejvák a vydají se na průzkum vesmíru...

 

Chuck Norris vs. Cullenovci

Chuck Norris vs. CullenovciToto sme zbúchali s ElizMasonBlack2 - čo sa Chuck Norris hrabe na našich Cullenovcov... :D

 

Kocourek

KocourekTak... Chtěli jste pokračování a tak je tady, ale upozorňuju, že je to nic moc. Něco jsem sesmolila, ale tak... No nic.

 

Schnívání - 9. kapitola

Schnívání - 9. kapitolaBilla spolu s Evádorem jsou na plese. A ona si všímá, že Ekvádor není takový magor, jak si zprvu myslela. Nebo že by to bylo jen tím alkoholem? Za komentáře budu jenom ráda. :)

 

Strange town of Forks 3. kapitola

Strange town of Forks 3. kapitolaTak a další díl. Po hodně dlouhé době. Nejel mi word, a tak jsem tohle napsala nakonec u kámošky.

« Předchozí  1 ... 34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!