Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie

honeymoon


 

Příjezd Volturiových

Parodie o příjezdu Volturiových ke Cullenům. Prosíme o komentáře se svými názory. Terushka a CullenBlack

 

Forks hledá Superstar

Forks hledá SuperstarToto je moje další parodie s názvem Forks hledá superstar.
Prosím komentíky a hlavně kritiku a prosím se neuražte, když urazím vašeho oblíbence.
Nemyslím si, že to bude nějak úspěšná parodie, ale doufám, že vás aspoň trošku pobaví.

 

Cullenovi a... výlet do budoucnosti

Cullenovi a... výlet do budoucnostiMoje první parodie. Co se stane, když se Carlislemu podaří vytvořit lektvar, který je má posunout o pět let dopředu? A jakou novou úchylku má Emmett? Doufám, že se vám to bude líbit :) Počáteční děj je zasazen někde před Rozbřeskem.

 

Další lekce života

Další lekce životaAneb Jak Bella s Edwardem zkoušeli sádlo a máslo

Další lechtivá epizodka ze sexuálního života našeho milého Edíka a Belly.

Varování: Osoby náchylné na prudérnost a znechucení by tento článek měly přeskočit. Pro ty, kterým se nelíbila má první Lekce života, mám vzkaz: Co tu proboha živého děláte? Čelem vzad a odchod!

Těm ostatním přeji příjemný zážitek

 

Lekce života

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Lekce života

Aneb Jak Edward coby začínající student k orgasmu přišel

O jedné praktické výchovné lekci od Carlisla

Varování: Povídka má velmi lechtivý charakter. Může způsobit červenání a smích. Vstup jen na vlastní nebezpečí

Povídku věnuji všem, které se mnou včera vymýšlely všechny ty blázniviny. Jmenovitě Popoles, jejíž hlášky mě dostaly nejen do kolen, Pegi1, Janě02, martiskovi a samozřejmě nesmím zapomenout na Ajjinku, která to všechno vlastně spískala. Holky, tohle je i vaše dítě :-)

Chtěla bych také poděkovat Dorianně, jejíž komenty mě vždycky strašně potěší. Díky, Dori.

 

Otisk a svatba

Pokračování k Jak Jacob dostal pánví... Zde je i Edward

 

Jak Jacob pánví dostal

Jak Jacob pánví dostalParodie na části z Nového měsíce. Motorky atd.

 

Dicky_ft._Crazy _ Story-yrotS

Dicky_ft._Crazy _ Story-yrotS Uvedomujem si, že to nie je veľmi vtipné, možno vôbec, a ani seriózne. Neviem, čo to je no napísala som to a tak to berte ako môj prvý pokus o paródiu. Celá poviedka je o Cullenovcoch dúfam, že v nej nebudete stratení. Som zvedavá na vaše komentáre, prosím píšte ich, neviem sa dočkať. Viem, že by som toto nemala písať, ale skutočne toto je asi moja najhoršia poviedka. Neberte to zle. Podľa článku na začiatku stránky by som to nemala písať no vážne ju sem dávam len pre váše kometáre v ktorých chcem nájsť rady. Inak by som ju sem asi nedala. Ako tak ale rozmýšľam, musím povedať, že sa mi páči, tak trošku. Je to dosť zaujímavé. Tak príjmené čítanie a prosím komentáre.

 

Cullenovi a vzteklina

Cullenovi a vzteklinaJe sobota večera a vy se nudíte, co budete dělat? Rozhodli jsme se, že napíšeme parodii. Prvně byli pouze ZabZa a Ejdriana, poté se přidala Nikol18 a nakonec jsme přibrali jarusinku. Vznikla z toho zajímavá čtveřice a ještě zajímavější parodie, která se ubírala jiným směrem než byl původní záměř. Tak doufáme, že se u ní pobavíte stejně jako my čtyři XD

 

Houbičky

HoubičkyTohle mne napadlo, když mi kamarád vyprávěl o svém prvním setkání s kouzelnými houbičkami.
P.S. Tuhle povídku věnuji Alici Brandon.
Až přečtení její brilantní povídky mne dokopalo hodit to na papír.
Doufám, že se u čtení budete bavit tak, jako já při psaní.

« Předchozí  1 ... 43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!