Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Samota noci

Bella and Edward


Samota nociAutor: Lesslee. Bella se po nějakém čase vrátí na místo, kde před nedávnem NĚCO zabilo její jedinou lásku, Edwarda. Ví CO to je, čeká... až si to pro ni přijde taky... Děj bych přirovnala ke katastrofickému dramatu? Nevím jak to nazvat.. Snad se povídka bude líbit..:)

SAMOTA NOCI

Autor: Lesslee

 

Slunce zapadlo a obloha pozvolna přecházela ze žluté na bledě modrou.Bellu by nikdy nenapadlo, že se vrátí- že znovu uvidí to místo, které kdysi tak milovala.

Kráčela k jejich male chatě. Pod nahama jí občas zapukala větvička, která přeťala jen nezvyklé ticho rušené jen malou říčkou, která tekla nedaleko a nad hlavou měla jen tmavnoucí oblohu.

Ta obloha jí dávala pocit, že je malá a celkem sama v celém širokém světě.Samota ji tížila, jako ještě nikdy. Chtěla se vyvléct z jejich krutých okovů, aspoň na chvíli mít pocit, že někam patří, ale nechtěla ji pustit. Jakoby se vyžívala v pocitech, které vyvolávala v té mladé ženě, která stale kráčela dál od světa směrem ka chatě.

V jejich oknách se odráželo poslední světlo dnešního dne. Za nimi však světlo nebylo. To Bellu přesvědčilo, že je prázdná. Přešla okolo ní a mířila do kopce ke dřevárni, patřící k chatě. Vlastně to nebyla doslova dřevárna, jen nízký přístřešek, pod kterým  ležela osamělá polínka dřeva.

Dřevárna byla stará už minule, když tu byla naposledy, ale teď se nanejvíš opovážlivě nakláněla dolů svahem.Vzpoměla si, jak po ní lozili, bezstarostné dny plné tajemství a lásky. Vylezli na nízkou stříšku a lehli si, sledovali hvězdy a do ouška si šeptali slova lásky.

Teď tu stála se všemi těmi vzpomínkami  na ty večery, I na ten poslední. Jak si myslela, že se nevrátí do tohoto města, tak na tohle místo nechtěla ani pomyslet. Chtěla ho vymazat ze své paměti, jakoby nikdy neexistovalo. A přece se sem vrátila. Něco ji sem táhlo. Táhl ji smutek, táhl ji starch a tahala ji samota.

Pomalu se vlekla okolo dřevárny, zakopla o zteřelé dřevo, kterym si kdysi na střechu pomáhala vylézt, a skoro sletěla hlavou dolů svahem. Naštěstí se zachytila střechy a tlumeně si zanadávala, že na to dřevo zapoměla.

Zaváhala. Celý přístřešek se hýbal jen co se ho dotkla. Podívala se na nedaleké stromy šumící od větru, pomalu se strácející ve stínech a potom obrátila zrak nahoru, na skoro jasnou oblohu, po které se neuvěřitelně rychle pohybovali male mráčky a přímo nad ní se třpitila první hvězda. To rozhodlo. Snažila se nemyslet na to, že dřevárna je už stará a nemůže ji udržet. Vylezla na střechu a chystala se lehnout si na střechu, když  v pološeru něco uviděla. Opatrně se posunula na střeše doprava a natáhla ruku k písmenům vyrytých do střešní došky.

B + E = ♥

 

Těch pár písmen jí celkem zastavilo mysl. Bylo to, jako by se střetla s přítelem, o kterém si myslela, že ho už nikdy neuvidí. Ty písmenka totiž do došky vyryla ruka, kterou milovala.. Edwardova ruka. Nevěděla o tom. Snažila si vzpomenout, kdy to mohl udělar, ale nakonec musela uznat, že to Edward vyryl v TEN den, pár minut před svou smrtí...

Na střechu dopadla kapka slzy. Bella bolestivě přivřela víčka a vrátila se zase kousek nazpět, aby střechu nepřevážila. Ruku měla však stale položenou nedaleko nápisu.

Lehla si na záda. Na tváři ji hladil vítr, slyšela šum větru a pár cvrčků v trávě a nad její hlavou zhasla hvězda, která byla donedávna na obloze jediná.

Měla to chápat jako znamení?

Dlouho sledovala oblohu a pokoušela se počítat hvězdy, které se zjevovali, ale po chvíli to vzdala. Tma se zhušťovala a její starch rostl. Proč sem vlastně přišla? Aby si pro ni přišel stejně jako pro Edwarda? Aby ji ON odvlékl do tmy za ty stromy, a potom směrem do lesa?

Byla si jistá, že to chtěla. Možná je Edward stale naživu, možná ji ON k němu dovede. Nechtěla si připustit, že ji Edward navždy opustil, I když cítila, že to tak je. Jak tvrdili policisté, bylo to něco z jiného světa, Edwarda to zabilo a snědlo. A teď si jde pro ni....

Trhlo v  ní, když stromy znovu zašustili. Tentokrát to nebylo od větru. Bellino srdce se rozbědlo dvojnásobnou rychlostí, ale čekala dál. Nad hlavou se jí objevil černý stín.

Netopýr. Jen netopýr. Trochu si oddychla, ale strach ji neopustil. Cítila se jako v tu noc..

Střecha zapraskala a naklonila ještě víc. Belliiny nervy nečekaný zvuk nevydrželi, poplašeně vyskočila, co se zřejmě střeše nelíbilo a začala se propadat na stranu. Seskočila do trávy a dřevárna se zhroutila jako domeček z karet. Chvíli se hroutila dolů svahem, ale nakonec se zastavila. Bella se na ni zaraženě podívala. Další znamení?

Vykročila k chatě( znovu zakopla o dřevo) a sedla si na dlažděnou terasu ke dveřím. S nostalgií se zadívala na kusy dřeva, které pro ni znamenaly tolik vzpomínek. Věděla, že by měla hned vypadnout, Edwardovi by se nelíbilo, kdyby věděl, že je tady.

Belliin pohled znovu přitáhli stromy- vysoké a tmavé- za kterými navždy skončil její Edward.Ještě teď slyšela výkřiky, ještě teď se zdálo, že kdyby za ty stromy zašla, našla by ho tam- sice vylekaného, ale živého.

Mezi stromy se náhle mihl stín. Ano, už je to tu, ON si jde pro ni. Roztřeseně, ale napříč tomu odhodlaně vstala  a vykročila MU vstříc.

Po pár krosích stín zmyzel. Byla to jen iluze. Viděla jen to, co si vidět přála. Rozplakala se . Hořce a zoufale.  Naléhavě obešla chatu z druhé strany a přes louku se vybrala domů.

 

Párkrát mezi stromy uslyšela šustnutí, otočila se, ale nikoho neviděla.Dorazila na pěšinku, v dlani žmoulala pár listů ze stromu a  slzy máčely zem pod nahama.

 

Chtěla zemřít, ale nemohla.

Stále dýchala.

Život- nenáviděla ho I milovala.

Proklaté vzpomínky...

Chtěla zapomenout, ale nedalo se.

Vzpomínala.... a v dálce uslyšela zavytí.

To zavití, které slyšela té noci, po tom, co Edwardovi výkřiky ustaly, zavytí, které ji pronásleduje každým dnem...

 

"Nenávidím tě Jacobe Blacku...!"



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Samota noci:

 1
1. nika
19.10.2014 [16:33]

krásné
ten konec jsem vážně nečekala

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!