Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Pohádky neexistují

Edward Cullen ti chce dát pusu!!


Pohádky neexistujíJe to opravdu krátká jednorázovka. Normálně bych ji nechala v počítači jako ostatní jednorázovky, který napíšu ve chvilkovém pomatení, ale kámoška do mě hustila ať ji zveřejním. Nejradši píšu vícedílovky, u kterých se můžu rozepsat. I tady toto měla být původně vícedílná ffka. Kdyby byl zájem tak bych časem mohla napsat na tady toto téma a stejný název vícedílovku.

Objal ji ve svém chladném sevření. Její teplá kůže silně kontrastovala s jeho ledovou rukou.
Seděli na měkkém mechu, který se rozrůstal všude kolem. Měli krásný výhled na krajinu.

Dívka najednou promluvila: „Řeknu ti pohádku.....Za sedmero horami a sedmero řekami bylo jedno opravdu malé městečko. Jmenovalo se Forks. A do tohoto malého městečka, ve kterém neustále pršelo, se přestěhovala jedna malá holka.

Měla svůj sen. Chtěla, aby jednoho dne přijel princ na bílém koni a ona se do něj zamilovala.

Byl to její svět, ve kterém se každý den objevovali jiní princové, ale jí se žádný nelíbil.

Když v novém městečku šla poprvé do školy do jednoho takového prince doslova vrazila. Ale tento princ neměl bílého koně a ani to nebyl princ.

Byl to na pohled obyčejný kluk a koně maximálně tak někde za rohem vysál, protože jak malá holka později zjistila to byl upír.

Její pohádka začínala nabírat spíš hororový spád, protože její princ za ní pořád chodil i přesto, že oba věděli, že spolu být nemají.

Jednoho dne si malá holka uvědomila, že toho prince má moc ráda."
Sametový hlas ji přerušil. „I upír si uvědomil, že má malou holku moc rád a nikdy by nikomu nedovolil, aby jí ublížil...."

„Jo, ale malá holka pořád netuší jaká bude mít její pohádka konec."

„Tak já zkusím vymyslet konec. Třeba ji upír kousne a promění na upírku, aby s ním mohla být navždy. Ale to upír bohužel neudělá, protože malá holka pro něj moc znamená a nikdy by ji neublížil. Natož, aby ji připravil o její život."

„Ale malá holka každou hodinou stárne a je blíž ke smrti."

„A tak to má u malé holky být!"

„Malá holka chce být se svým upírem na vždy!"do očí se jí pomaličku začali vlévat chladné slzy.

„Jenže malá holka by si měla najít jiného prince."
„Její pohádka nebude mít nikdy štastný konec!"

„Pohádky mají vždy šťastný konec! Proto jsou to pohádky!"

„Ale pohádky neexistují! Tento příběh vždy skončí špatně!"vymanila se z jeho objetí a vydala se pomalými kroky k cestičce po, které sem přišla.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pohádky neexistují:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!