Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Hříšná krev

Stephenie Meyerová - komiksová biografie


Hříšná krevAutor: Lesslee Děj se odehrává potom, co Edward opustil Bellu. Teď je jeho "domovem" kostel, kam se mu chodí zpovídat ti, co se zamilovali do Belli. Vidí jim do mysli. A hádej, jak skončí ti, kteří na Bellu pomýšlí tak trochu... "jinak"

HŘÍŠNÁ KREV

Autor: Lesslee

 

 

Visel jsem  na stropě a čekal na něho. Věděl jsem, že přijde. Věděl jsem taky, že když budu mít štěstí, dnes se to stane.

Kostel osvětlovaly jen svíčky, takže byl příjemně útulný. Kostelem se rozlíhala hudba, ale velmi slabá. Zpěvácký zbor nacvičoval novou píseň kdesi vzadu. Všechno tohle vytvářelo temnou atmosféru. Ta atmosféra nasvěčovala tomu, že se tu něco chystá.

A..aha.. do kostela ticha vkráčela postava zahalená do černého pláště. Kráčela tam potichu a opatrně, jakoby se bál narušit tajemno, které tu přebývalo. Odtrhl jsem se od stěny, křídlem jsem zamával na rozloučenou tlustému andělíčkovy namalovanému na stropě, u kterého jsem dnes strávil většinu dne a zamířil jsem k postavě. Ta právě došla k oltáři, klekla si a v duchu se modlila. Kdyby jen tušila....

Jeho modlení trvalo krátce a za chvíli se opět postavil, poklonil se oltáři a kráčel směrem ke mě.

"Ahoj, sedni si," řekl jsem mu a on si přisedl. Tehdy si dal dolů kapuci, která ho zahalovala a já jsem mohl vidět dlouhé černé vlasy, tmavé oči a snědou pleť, od které se odráželo slabé světlo svíček.

"Ahoj. Ani jsem tě neslyšel přijít,"  řekl šeplem. Nikdo z lidí si nedovolil rušit klid kostela hlasitým rozhovorem a ani on nebyl vyjímka.

"Tak jak?" zeptal jsem se ho s nepředstíratelným zájmem. Jeho životní příběh byl ten nejpostradatelnější, který jsem kdy slyšel. Kromě toho mě ale především zajímalo, jestli dnes konečně dokončil to, co sem začal už skoro před měsícem.

"Udělal jsem to," řekl s neskrývaným nadšením v hlase.

Měl jsem chuť po něm hned teď skočit, ale ovládl jsem se. Chtěl jsem to přece jen slyšet celé.

"Povídej" povzbudil jsem ho.

"Bylo to takhle" začal "ráno jsem byl u Charlieho, pomáhal jsem mu vykládat nějaké věci a on mě požádal, abych zašel Bellu vzbudit. Když jsem ji ale uviděl..." na tváři se mu zjevil blažený výraz, "nemohl jsem ji odolat. A tak jsem ji nechal spat. Stále jsem se na ni díval, jak to dělám často, když jsem u Swanů a vím, že spí, ale najednou jsem ji slyšel mluvit něco ze spaní. Na tváři měla přenádherný úsměv, muselo se jí zdát něco pěkného, tak jsem se naklonil blýž a...." dramaticky se odmlčel.

 

"A...?" zeptal jsem se ho napjatě.

"A ona vzdychla moje jméno.." na tváři se mu rozhostil úsměv, jaký jsem u něho za celou tu dobu, co sem začal chodit a mluvit o Belle, kterou tajně miloval, neviděl.

Šel mi rovnou od srdce...

"Jacobe, nenapínej mě, mluv, co bylo dál?"

"No, zebral jsem to jako znamení od něho. Od Boha" upřel pohled na Krista a na olář.

"Věřím, že mi tím chtěl naznačit, že mi odpouští, že to nemůžu. Že mi odpuští za moji hříšnou lásku.."

Pomalu mi docházela trpělivost, ale nechal jsem ho. Ale za chvíli...

"Zanedlouho se probudila, a když jsem se jí zeptal ,co pěkného se jí zdálo, když se tak usmívala, celá zčervenala. Konečně jsem poznal, že cítí to same co já. A udělal jsem to.. políbil jsem ji.. políbil jsem svou lásku a bylo to úžasné!"

Usmál jsem se na něho.

"Já jsem ti to říkal, věděl jsem že cítí to same..."

"Ano, já vím, jen jsem neměl odvahu zjistit, jeslti to je skutečná Pravda. Až dnes.. a abych nezapoměl, dnes jsem tu naposled. S Bellou začínáme nový život. Nehctěla mi prozradit kde, prý je to překvapení..." opět ten výraz. Výraz kteří říkal, že se mu právě slnil jeho dávný sen.

"Přišel jsem Vám poděkovat: Pánovi a Tobě. Takže... Děkuji" jeho oči se zaleskli a já jsem viděl, že to myslí upřímně. Popravdě, oblíbil jsem si ho. Ale když jsem vnikl do jeho mysli,  nic se nedá dělat.

Zdělal jsem mu kapuci a chytil jsem ho za loket. Přitáhl jsem si ho k sobě, jakoby jsem ho chtěl políbil, ale moje ústa směřovala na jeho krk.

"Co... co to děláš?" ozval se překvapeně a snažil se ode mě odtrhnout.

"To je trest za tvůj hřích. Pán ti ho neodpustí. Musíš pykat" znělo to efektně, ale byla to úplná blbost. Říkal jsem to vždy.Snad jsem tím chtěl hodit vinu za to, co se stane, na někoho jiného. Slabě zakňučel, ale než stihl vykřiknout a tím přivolat další hosty, zabořil jsem zuby do jeho krku a ústy jsem rychle nasával  doušky té hříšné krve.

"Promiň" zašeptal jsem a samého mě překvapilo, že jsem to poprvé myslel upřímně...

Bylo však už pozdě, vzít to zpět...

Nechal jsem ho ležet na lavici a přeměnil jsem se zpět na nevinného netopíra. Vzlétl jsem na strop a znovu se ocitl vedle společnosti příjemného baculatého andílka. Čekal jsem na další oběď. Oběť s hříšnou krví. S hříšnou myslí, která myslí na Bellu jen jako na holku, kterou chce dostat do postele.  Nikdy to nezkončí, nikdy neskončím zabíjet, až do té doby,  dokud se neobjeví ten, jemuž na mysli uvidím, že ji miluje tak, jako já.  Rád si počkám na další hříšnou krev... Ta chutná nejlíp. A tu v kostele tu bývá jen náhodou...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hříšná krev:

 1
3. wsaopkl
19.12.2013 [13:02]

Emoticon Emoticon Emoticon wsawsa uopkl wsaopkl
awsaopkl wsaopkl wsaopkl wsopkl wsauiopkl
wsaopkl wsaopkl wsaopkl wsaowsaopklwwsao opkl
wsaopklwsaopkl

2. wsaopkl
19.12.2013 [12:57]

Emoticon Emoticon Emoticon wsawsa uopkl wsaopkl
awsaopkl wsaopkl wsaopkl wsopkl wsauiopkl
wsaopkl wsaopkl wsaopkl wsaowsaopklwwsao opkl

13.07.2011 [13:30]

aliycePromin , ale mě to nedá já ti to sem musím napsat nesedí mi tu 2 věci 1.Na netopíra!?(když už netopÝra-vyjm. slova po P)
2.Vysál Jacoba-vlkodlaka a jěště k tomu v kostele Emoticon Emoticon Emoticon A le jako super nápad. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!