Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování

Stephenie Meyer


 

Sesterská pouta 68. kapitola

Sesterská pouta 68. kapitolaJak asi tušíte, Sam bude nakonec v pořádku, ale najde v sobě konečně odvahu veřejně přiznat, co ji trápí? Nebo někdo bude muset převzít iniciativu a vyřešit to celé za ni? Která ze sester jí nakonec pomůže? Jsem zvědavá na vaše typy a samozřejmě přeju hezké čtení. Chloe.

 

Nový život vo Forks 3. kapitola

Nový život vo Forks 3. kapitolaNákupy, spomienky, návšteva a prekvapenie na konci.

 

Sesterská pouta 67. kapitola

Sesterská pouta 67. kapitolaPoslední část víkendu Tess a Jacoba... Užijte si to :-)

 

Sesterská pouta 66. kapitola

Sesterská pouta 66. kapitolaVypadá to, že noc ještě nekončí :-)

 

Sesterská pouta 65. kapitola

Sesterská pouta 65. kapitolaCopak, že to tam ta Tess doma tropí?

 

Houslistka 63

Houslistka 63Dnešní kapitolu vystihuje jedno jediné slovo: POROD! Tak se držte. ;) A v té příští se s Houslistkou konečně rozloučíme. ;) Takže... krásné počteníčko!

 

Houslistka 62

Houslistka 62Edward to má někdy s Nessí opravdu těžký! XD HAHAHAHA

 

Nový život vo Forks 2. kapitola

Nový život vo Forks 2. kapitolaV tejto kapitole zistíte, že Bella nie je taká ako vo filme. Nie je to žiadne hanblivé a tiché dievča. Je ironická, večne nespokojná a hlavne je to dievča z Phoenixu, čo znamená že Forks jej tak skoro k srdcu neprirastie.

 

Houslistka 61

Houslistka 61Návštěva z Itálie!!! A Nessí samozřejmě perlí! XD XD XD Tak se pěkně bavte.

 

Nový život vo Forks 1. kapitola

Nový život vo Forks 1. kapitolaBella, dievča sklamané láskou sa vyberie žiť k otcovi do Forks. Edward, chlapec ktorý už nedúfa, že stretne tú pravú kvôli jeho skutočnej podstate. Príbeh o nedôvere, spoznávaní sa, o láske ale aj o jej problémoch. O tom je táto poviedka.

« Předchozí  1 ... 6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16 ... 3783   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!