Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování

4.volterravamp-Knihy


 

Aristokratka 1. kapitola

Aristokratka 1. kapitolaOpět Vás všechny zdravím. První kapitola Aristokratky je na světě a dozvíme se v ní, jak silně Luisu zasáhla Caiova slova a jestli hodlá se svým neutěšeným postavením něco dělat. Moc Vám děkuji za komentáře u minulého dílu a chtěla bych Vás poprosit, abyste komentovali dál. Je to jediná zpětná vazba, kterou od Vás můžu dostat, tak bych ji velice ocenila. Doufám, že se Vám můj další výtvor bude líbit a přeuju příjemné počtení.

 

Houslistka 50

Houslistka 50Pro všechny milovnice Edwardových pohledů, opět ten jeho. Tak si to užijte. ;)
P.S. Všem moc děkuji za komentáře, které jste pod kapitolkami zanechaly ženský a děvčata!!! Moc, moc, moc to potěší!!!

 

Houslistka 49

Houslistka 49Bella přiznává, proč žárlí na svou snídani... XD A půjčuje si Edův Aston bez dovolení... ;)

 

Houslistka 48

Houslistka 48Bella žárlí?

 

Houslistka 47

Houslistka 47Malá narušitelka v akci! XD

 

Houslistka 46

Houslistka 46Edwardův pohled. :)

 

Houslistka 45

Houslistka 45Bella na zkoušce, kdopak nám ji tam veze? A jak Eda přijmou její lidské přátelé? P.s. Příští kapitola je z pohledu Edwarda!!! ;)

 

Houslistka 44

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Houslistka 44Jop, tak ty podmínky jsou až tady, dámy! XD XD XD Hádejte jakou podmínku bude mít Edward? XD HAHAHA A Bella příjemně týrá svého upíra.

 

Houslistka 43

Houslistka 43Ráno po hádce a usmíření... XD A pár podmínek! Hezky se bavte.

 

Houslistka 42

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Houslistka 42Opilá Bella si to vyjasňuje s Edwardem!!! XD

« Předchozí  1 ... 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18 ... 3783   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!