Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Now I love you Prolog

BD 1 - Bells


Now I love you PrologUmřít se má prý v mladém věku, takže sem s tím...

Mezi rody Cullenů a Swanů vždy panovalo napětí. Tyto dvě rodiny se nesnášely a každý to věděl. Proč? No, řekněme, že jedni běhají po čtyřech a druzí pijí krev. Docela rozdílné, nemyslíte? No a v právě těchto dvou rodinách žijí Edward a Bella. Dva odvěcí nepřátelé. Bella nespoutaná a odvázaná vlčice, Edward tichý, přesto nebezpečný upír. Ale co se stane, když právě ty dva svede shoda náhod dohromady a oni spolu budou muset žít nějaký čas na ostrově, než si pro ně přijede záchrana či některý z rodiny? Co všechno se na onom ostrově stane?

Povídka věnovaná Nikol18 a Marketik, Jarusce, Adri, Petrušce, NikkiR, Andree, Anamor8 (Romče), Ness, no prostě těm skvělým lidem, které mám tolik ráda. Vaše ZabZa prosí o komentáře...

Now I love you

 

Prolog

Bible praví, abychom milovali jak svoje sousedy, tak i nepřátele. Pravděpodobně proto, že zpravidla jsou to jedni a tíž lidé.

Začátek školního roku. Kde? Tady ve Forks. Malém deštivém městečku. Dvě stovky studentů se dnes ženou na střední školu s divným pocitem. S pocitem zvědavost. Proč? Dneska se mají ukázat. Ti noví. Dvě nové rodiny ve Forks, což znamená velký rozruch a drby. Všichni jsou napnutí a čekají na to, až přijedou...

Minuty ubíhají, ale na školní parkoviště zatím nikdo nepřijíždí. Všichni začínají být skleslí, těšili se na ně. Vždyť ve Forks jsou noví obyvatelé něco jako sníh na Bahamách, což je opravdu nezvyklé!

A pak se to stalo. Přijela zároveň - jakoby spolu soutěžila. Dvě nablýskaná auta. Volvo a Hummer. Všem přítomným se zatajil dech. Nikdy neviděli tak krásná auta. O těch si mohli nechat jen zdát. Další napětí a další vlna rozruchu – čekání, kdo vystoupí z těch krásných aut a pak...

Dveře se konečně otevřely a z předního sedadla u Volva vystoupil hromotluk s rošťáckým úsměvem a podmračeným výrazem. Dokonale oblečen, dokonale krásný. Směsice pocitů...

Hned na to se otevřely druhé dveře. Ze sedadla spolujezdce vystoupila krásná blondýnka. Klukům se dech zatajil, dívky jen závistně zasyčely. Také byla dokonale oblečená.

A nakonec, řekl bych, pár snů. Elfka a kluk s podmračeným výrazem. Křečovitě držel svoji společnici za ruku a neopovažoval se pohlédnout těm lidem do očí. Nezvládl by to...

Stoupli si k sobě a udělali menší kroužek. Pak se otočili směrem k Hummeru a zamračili se. Věděli, kdo je jeho majitel.

Ozvalo se další cvaknutí a ze sedadla řidiče Hummera vystoupil krásný opálený kulturista. Měl nakrátko zastřižené vlasy a zachmuřený výraz potlačující zavrčení. Pohodové oblečení naznačovalo něco o jeho povaze. Dívky si povzdechly.

Ozvala se další cvaknutí dveří a hned na to se vedle kulturisty objevili tři další kluci a jedna dívka. Byla pohledná, přesto neměla krásou na ty druhé, ale převyšovala krásu lidí. Kluci byli opálení, svalnatí... o takových svalech si mohl každý nechat jen zdát.

Postavili se do jedné řady a zlostně si měřili ty na druhé straně parkoviště. I oni věděli, kdo a co jsou...

Byli natolik rozdílní a zároveň si tak podobní! Upíři a vlkodlaci. Rodina Cullenů a Swanů. Nepřátelé na život a na smrt. To ovšem lidé nevěděli, ale při jejich pohledech pochopili, že jejich rodiny nikdy nebudou přátelé. Rozběhl se šepot a další drby. Letošní školní rok bude opravdu nabitý...

 

***

 

Mezitím někde na druhé straně zeměkoule, přesněji v Rakousku, pohledná dívka naposledy zamávala svému strýčkovi a vyrazila směrem ke svému autu. Lehce hodila svůj kufr na přední sedadlo a plynule zaplula za volant. Povzdechla si a naposledy se podívala na svůj dům. I ona ho teď opouští a jede za svými bratry a sestrou do Ameriky.

Věděla, že to chce udělat, ale přesto si nebyla jistá. Mohla se ještě vrátit... Zavrtěla hlavou. Už nechce žít tady, kde všichni vědí, co je zač. Musí začít znovu. Povzdechla si a nastartovala motor. Zvuk vytuněného auta zaplavil ulici.

A někde ve stejném státě, poblíž tohoto malého městečka, se právě chystal i on na svůj odchod. Osobní věci ho zdržely a on nemohl odjet dřív se svojí rodinou.

Hodil lehký batoh na sedačku a rozjel se, se svým Astonem Martin na letiště, stejně tak jako to udělala ona. Nevěděli, že se tam potkají a ani nevěděli co se s nimi stane, ale to je osud. Svede dva největší nepřátele dohromady...

 


..:1.kapitola:..



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Now I love you Prolog:

 1
2. Alice1C
15.05.2016 [19:11]

Skvělé! Ale jak může mít zároveň v obličeji rošťácký úsměv a podmračený výraz?!

1. Alice1C
15.05.2016 [19:09]

Skvělé! Ale jak může mít zároveň v obličeji rošťácký úsměv a podmračený výraz?!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!