Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Svatební cesta aneb jak to bylo podruhé

22


Svatební cesta aneb jak to bylo podruhéNebezpečí je zažehnáno. Renesmee je dospělá a žije s Jacobem. Už je to deset let, Cullenovi se přestěhovali a Bella s Edwardem prožívají druhé líbánky na ostrově Esme. Co všechno se stalo v minulosti? A jak probíhá jejich "první noc"? Omezení 18+ tu není pro nic za nic. Budou tu dva pohledy. Hezké počtení přeje Mispool.

Pohled Bells

Už je to přes deset let od návštěvy Volturiových. Edward mě znovu požádal o ruku. Svatbu už máme za sebou a líbánky před sebou. Rodinka se rozhodla přestěhovat o kousek dál. Momentálně žijeme v Olympii, v hlavním městě státu Washington. Ještě ve Forks se konali zásnuby a nejen ty naše. Na počest výročí jednoho desetiletí od uplynutí nebezpečí se konalo svateb hned pět. Doteď se kluci hádají, kdo byl první. Jsou jak malí.

Carlisle si odvedl Esme na jejich oblíbené místo u vodopádů, Emmett zase požádal Rose u pěti skalek. Také jejich oblíbené místo. Jasper se odhodlal a požádal Alici v obchoďáku. Bylo to předem připravené a krásné, protože o tom Alice netušila. Jasper mě poprosil, jestli bych ho nezaštítila a tak se konalo překvápko. Jacob požádal o ruku Renesmee u nás doma, když byli všichni pryč. Když o tom tak uvažuju, všechno bylo naplánované. Mě Edward požádal v naší chaloupce. Bylo to romantické.

Všechny námluvy se pořádaly v neděli. Jazz odjel s Al do obchoďáku, po nich šli na lov Emm s Rosalií, pak se vypařili Carlisle s Esme, a my jsme byli v chaloupce od soboty. Jacob se nejdřív svěřil nám. Požádal nás o svolení. Dostal ho, ale až po tom co ho Edward škádlil s rozmýšlením. To byla zrovna Nessie na nákupech s Al.

Jak jsem se později dozvěděla, kluci se na nás domluvili. Povolení bylo jenom pro mě na oko, aby se neřeklo. Kluci byli domluveni už týdny dopředu. Celý týden předem, byli jako na trní a pořád po sobě pokukovali a mrkali na sebe. Teda alespoň Emm s Jazzem a Ed s Jakem. Carlisle byl prostě Carlisle, ale nedalo se říct, že by nebyl tím nápadem nadšený. Jenom se prostě krotil. Prý to napadlo kluky popořadě.

Jake o tom smýšlel už dlouho, ale neodvážil se. Pak to napadlo Eda, kterej to vykecal Emmovi, no a ten to samozřejmě vyslepičil Jazzovi, kterej to přeložil Carlisleovi. No a tak plánovali, až doplánovali a teď je naše nová vilka sama samotinká. Stačili jsme akorát připravit svatbu a pak si všichni řekli sbohem a šáteček. Jake odjel s Nessie k moři do Chorvatska. Jako jediní nemají problém s kůží. Rosie s Emmem to vzali rovnou přes celej svět, Carlisle s Esme odjeli někam do Alp, Al s Jazzem letěli do Paříže a my s Edem jsme si chtěli zase užít na ostrově Esme. Mně se tam líbilo a nic drahého jsem nepotřebovala. A navíc tam nebyli lidé, což mi vyhovovalo ve všech směrech.

Probudila jsem se ze vzpomínek a pocitů, zrovna když Edward “parkoval“ u mola. Usmál se na mě, popadl tašky a vyskočil z lodě.

„Počkej tu na mě a ani se nehni!“ To bylo jediné, co mi řekl a už ho nebylo. Poslechla jsem ho a ztuhla jsem tak, jak to uměli jenom upíři. Po pár sekundách se objevil za mnou, čapl mě do jeho náruče a šel lidskou chůzí k našemu prozatímnímu paláci. Za těch několik let co jsme tu nebyli, se to tu vůbec nezměnilo. Pořád stejně krásné. Edward se na mě usmál svým pokřiveným úsměvem, a kdyby mohlo, rozbušilo by se mi srdce láskou.

Přenesl mě přes práh a pokračoval do patra do ložnice. Položil mě na postel a se slovy „Jdu se osprchovat, miláčku,“ zmizel v koupelně. Fajn, alespoň vybalím věci a pak už se tím nebudeme muset zabývat. Začala jsem třídit naše věci a při tom jsem přemýšlela, co asi budeme dělat. Kdybych byla člověk, začervenala bych se až na prdeli.

Asi se divíte, ale ono deset let po boku smečky vlkodlaků, tří upírů a jednoho nevyspělého, sprostého, energetického, vtipného a nekonečnou energií nabitého upíra/mimina je docela záhul pro váš slovník. No a tak se stalo, že ho mám obohacený o pár pořádně peprných nadávek, které se nebojím v případě nouze (Emmetta) použít. Za pár minutek jsem měla vybaleno všech sedm tašek, co nám zabalila Alice, a akorát jsem slyšela vypínání sprchy.

Vyhrabala jsem nějaké sexy prádélko, pro které jsme se rozhodli společně s holkama. Jo, kluci byli na lovu a my balili. Společně… Dveře do pokojů byly dokořán a každý někam lítal s oblečením pro radu, nebo aby poradil. Tenkrát jsme si užili legrace. Nakonec jsme si každá vzala všechno prádlo dolů do obýváku a tam jsme si nechaly radit od ostatních, co se k nám hodí.

Zrovna se nám předváděla Nessie s ruměncem na tvářích, když dovnitř vletěli jako velká voda naši kluci. Všichni se zastavili ve dveřích a poulili oči. Jake vpředu, oči jako bulvy a pusou probouranej v garáži, za ním ostatní a úplně poslední Ed, který přes myšlenky viděl co ostatní. Vzpamatoval se jako první, proboural se dopředu, zaklapl Jakobovi pusu a všechny kluky vystrkal s tím, že na jeho dceru mu žádní úchyláci čučet nebudou, načež se urazil Carlisle s tím, že není úchylák a k němu se přidal i Emm, Jazz a Jake, kterým to neprošlo.

Zrovna se otevřely dveře do koupelny, ze kterých vyšel jen Edward s ručníkem okolo pasu, a když mě uviděl se šklebem na rtech, tázavě vypoulil oči. Jenom jsem se na něj usmála, stáhla štít a ukázala mu, na co jsem vzpomínala. V očích se mu usadil chápající výraz, který se počas promítání a mého smání přeměnil na uražený. Nechápala jsem proč, ale pak mi došlo, že jsem zároveň myslela na to, že to s tou ochranou někdy přehání.

Což mě přivádí k příhodě před odcestováním na svatební cesty, kdy si vzal Ed Jaka stranou a začal mu dělat přednášku o tom, že ještě nechce být děda, aneb jak se používají kondomy. Tenkrát se k němu Nessie přiřítila a div mu jednu nevrazila. Do odjezdu s ním nemluvila a Edward se před ní div na kolenou neplazil. Nakonec se dočkala patnáctiminutové omluvy, ve které padl slib, že už se do jejího soukromí montovat nebude. Jo, hodně jsme se nasmáli.

Natáhla jsem na sebe štít, mrkla na Edwarda, vzala si všechny potřebné věci a zamkla se v koupelně. Svlékla jsem se a zapadla do sprchy. Nechtěla jsem to nijak protahovat, ale vzpomněla jsem si na další příhodu, která se stala pár let po vpádu Volturiových.

Emm se vsadil s Edem, kdo vydrží dýl nemít sex. Samozřejmě jsme byli s Rose pořádně naštvaný… I když to je slabé slovo. Odmítali jsme se s našimi drahými polovičkami, které bychom prodali za pár šupů někde na tržišti, bavit, přičemž se nám Alice smála, ale to jen do té doby, než zjistila, že do této záležitosti je připleten i Jazz. Tenkrát jsme se domluvily, vyházely jim všechny věci na chodbu a s tím, že se nám nemají opovážit chodit na oči, jsme je vystěhovali do obýváku na gauč. Carlisle se jim posmíval a Esme - jelikož to je žena činu a drží s námi, ho vystěhovala za nimi. Jediný, kdo z toho vyvázl, byl Jake, který bydlel v La Push, ale pravidelně u nás přespával. Zrovna ten víkend byla Nessie u nich a tak se tam rozhodla zůstat celý týden.

Ne že by Jake o nic nepřišel. Tenkrát bylo Nessie něco okolo šesti nebo sedmi let, ale vypadala tak na třináct-čtrnáct. A tak nic nebylo ani u nich. Po dvoutýdenním půstu, provokování a nemluvením s nikým jiným než se stejným pohlavím, to projel Emm s tím, že se na to může vykašlat a že se hraje jenom o to, kdo půjde s Al do kosmetického salonu. Po tomto přiznání, si šel každý udobřovat svou polovičku, ale my jsme se nedaly a statečně odolávaly. Teda vlastně jenom já, protože holky se na ně vrhly jak psi na maso. Zrovna jsem byla ve sprše, když mě napadlo, jak Edíka potrápit, navnadit a taky jak mu dát za vyučenou.

Sedla jsem si na sedátko a začala jsem si prstem přejíždět po mém nejcitlivějším místečku. Edward byl za dveřmi v pokoji, a tak jsem měla jistotu, že to uslyší. Začala jsem potichu vzdychat. Byla jsem nervózní, nikdy jsem si to nedělala sama, protože jsem neměla proč. Myslela jsem si, že to bude divné, ale nakonec jsem se do toho natolik zabrala, že jsem si až po nějaké té chvíle všimla, že odvedle se ozývá nabroušené vrčení. Přidala jsem na tempu a pak mě napadla ďábelská myšlenka. Přetočila jsem sprchovou hadici na masážní proud a zamířila. „Bože!“ uniklo mi z úst společně se vzrušeným zavrčením.

Zavřela jsem oči a před očima se mi zjevil Edwardův obličej, zkřivený do nevěřícné grimasy, jak se pomalu mění na slastně umučený, když poslouchá mé vzdychy. Stáhla jsem štít, aby se mohl pokochat a zároveň se sprchou jsem se začala dráždit rukou. V tom jsem uslyšela třísknutí dveří a pak už jsem jenom slyšela trhání látky, cítila dotyk na mém pase a viděla přibližující se kachličky.

Edward mě opřel o stěnu a vrčel mi do ucha, že jak si to představuju a jestli mi snad on není dost dobrej, přičemž mě hladil pravou rukou mezi stehny a tou druhou věnoval pozornost mé levé bradavce. V odpověď jsem akorát tiše zavzdychala, načež do mě vnikl zezadu a začal si mě brát neuvěřitelně dravě. Pak nás přesunul do postele a tam jsme pokračovali. Z ložnice jsme nevylezli celé dva dny.

Po tomto stráveném čase, při kterém jsme si vychutnávali přítomnost a vzájemné škádlení se, jsme si vyšli na lov a pak už všechno pokračovalo v zajetých kolejích. Kluci uzavírali další dětinské sázky, chodili jsme nakupovat, naštvávaly jsme se na kluky za důsledky prohraných sázek, které se - bohužel - týkali hlavně nás, opravovali jsme dům po nájezdech kluků, kteří se v zápalu klukovských her, co se konali venku a přesunuli dovnitř, nechali unést a mlátili sebou o stěny, které to nevydržely, anebo jsme dokupovali různé ozdoby, které stačili svou šikovností rozbít. No prostě normální, pohodová, upíří rodinka. Nessie jsme vyučovali doma a chodili jsme s ní ven. Rostla rychle, a když se přestala měnit, plánovali jsme stěhování a nový život v novém městě. Do toho přišli kluci se zásnubami a tak by se dalo říct, že jsme začínali od nuly.

Vzpamatovala jsem se ze svých vzpomínek, šáhla jsem po mém oblíbeném šamponu s jahodovou vůní a začala jsem pěnit hlavu. Pak jsem sáhla po sprchovém gelu s vůní broskví a vetřela si ho do pokožky. Když jsem byla hotová, vzala jsem sprchu, nastavila ji na teplejší teplotu a smyla ze sebe všechnu pěnu i šampon, vylezla jsem ze sprchy a zabalila se do ručníku.

Osušila jsem se, vyfénovala si vlasy a poupravila jsem svůj vzhled tak, abych vypadala alespoň o trochu více k světu. Podle Edwarda jsem ta nejkrásnější, nejmilejší a nejhodnější osoba na světě. Mohl by mi to říct klidně i statisíckrát, ale já bych si stále tyhle superlativy spojovala s ním. A to už nikdo nezmění. Jo, upíří láska je nádherná. Trochu jsem se zasnila.

Navlékla jsem na sebe tu krajku s podvazky a vším možným a už dopředu jsem věděla, že Edward to ze mě stejně strhá… No nevadí, mám toho dost. Chvilku jsem přemýšlela, co bych ještě na sobě doladila, ale nakonec jsem se rozhodla, že by to stejnak nemělo cenu, a tak jsem začala otevírat dveře.

Když jsem se podívala po pokoji, nikde nikdo nebyl. Kam se zase ten maniak schoval? To nemyslí vážně, že dneska nic nebude! Na tohle jsem se těšila celý den! Ach jo. To si ho asi budu muset najít. Jeho vůně vedla k molu. Šla jsem tedy za ním. Když jsem byla těsně u něho, opřela jsem se prsy o jeho záda a rukama jsem mu objala trup. Marně jsem se snažila spojit ruce.

Chvilku jsme tam stáli spolu a dívali se na úplněk. Byl to krásný pohled a pokud vím, když jsme tu byli prvně i posledně zároveň, také byl zrovna úplněk. Živě si pamatuji, jak jsme se šli koupat. Předtím jsem se šla ještě upravit, ale nakonec jsem to vzdala a dala si koupel. Když jsem se chtěla tenkrát obléct do něčeho normálního, zjistila jsem, že Alice mi zabalila samé sexy krajkové spodní prádlo. Měla jsem v tu chvíli sto chutí ji zabít, ale nakonec se přeci jenom využilo. Nakonec jsem šla stejnak nahá. Styděla jsem se, ale dnes už mi to ani nepřijde.

„Pamatuješ na naši první svatební noc?“ zeptal se mě Edward. „Jistě, na tu se nedá zapomenout. V ten den vznikl nový život,“ pousmála jsem se „Naše dcera Renesmee. Pak taky ty následky druhý den a tvé ultimátum. Víš, že se mi moc nelíbilo? Vlastně vůbec, když o tom tak přemýšlím…“ Zkřivila jsem obličej do šklebu.

„Mně se taky nelíbilo, ale bylo pro tvou bezpečnost.“ Obhajoval se Edward. „No jasně, ale trpěla jsem, navíc tenkrát to bylo jen pár modřin, nic hrozného…“ Snažila jsem se obhájit sebe i jeho. „Bells, mohl jsem tě zabít… A to bych si nadosmrti vyčítal!“ Už s tím zase začíná.

„Ale nezabil a to je nejdůležitější! A mlč už! O tomhle jsme se bavili nesčetněkrát a víš, jak to vždycky dopadlo! Nechci si kazit líbánky hádkami.“ Řekla jsem už smutně. Otočil se ke mně čelem a pousmál se mým milovaným pokřiveným úsměvem. „Dobrá, už žádné hádky.“ Usmála jsem se, takhle se mi to líbí…

Do té chvíle se mi díval do očí, ale pak mi začal sjíždět celé tělo a jeho duhovky potemněly. Zablýsklo se mu nebezpečně v očích a objevila se v nich touha. Ani se mu nedivím, už dlouho jsme neměli sex. Nejdřív stěhování, pak nakupování, přípravy na svatbu, svatba a až teď, po tak dlouhé době, jsme měli chvilku na sebe. Vlastně co chvilku! Celé dva měsíce prázdnin bez otravných očí, uší a významných pohledů od Emmetta. Navíc on má zrovna co říkat. Je sexuálně závislý, po té sázce…

Usmála jsem se na něj a v očekávání sladkého polibku jsem zavřela touhou onyxové oči. Těšila jsem se na to! Chtěla jsem cítit jeho polibky, jeho doteky, jeho tělo na tom mém, chtěla jsem ho cítit, tak moc! Jenže on se stále k ničemu neměl. Podívala jsem se na něj zpod řas. Jenom se na mě přiblbě usmíval a prohlížel si mě. No to si dělá legraci! Zavrčela jsem na něj. Chci cítit jeho rty.

Šibalsky se na mě usmál a políbil mě. Dřív než jsem ten polibek stačila prohloubit, odtáhl se. Koukala jsem na něj dost šokovaně. Pusu dokořán, oči vypoulené a v hlavě mi běhala jedna a ta samá otázka. No to si ze mě děláš prdel?! On se však jen pousmál, vyšvihl si mě do náruče a odnášel mě k domu.

Posadil si mě na stůl, co byl v pokoji, a kleknul si k mým nohám. Začal mi pusinkovat chodidla a dostal se až k lemu kalhotek, které jsem měla nalepené k mému mokrému středu. Chtěl mě trápit, ale to se mu nevyplatí, však já mu to oplatím… jednou… možná. Zavrčela jsem. Bože, on mě chce zabít! Sundal mi podvazky a kalhotky. Nevím jak, ale najednou jsem ležela na posteli.

Chvilku mě pusinkoval na podbřišku a pak jedním tahem jazyka přejel přes můj poštěváček. Z úst mi vyšlo pár vzdychů. Nešlo to zastavit. Prohnula jsem se v zádech a ruce zapletla do jeho vlasů. Zaklonila jsem hlavu a slastně přivřela oči. Když do mě zasunul prst, zakňučela jsem slastí. Edward se odtáhl od mého lůna a já jsem se na něj nevěřícně podívala.

„Prosím…“ Zakňučela jsem potupně. Od touhy mě šlo roztrhat a v tu chvíli jsem toužila po jediném. Spojit naše těla v jedno.

Jen se na mě andělsky usmál a začal mě líbat mokrými rty od mých šťáv. Přitiskla jsem se na něj jak jen to šlo a sundala jsem mu ručník, který měl okolo pasu. Jeho úd už byl vztyčený a proudilo v něm tolik vzrušení a touhy, jako ve mně. Edward se ode mě odtrhl a začal rty sjíždět dolů po krku. Já jsem jen lapala po dechu a užívala si rozkoše. Mezitím co mi laskal krk rty, se začal věnovat i mým bradavkám.

Po chvíli se přesunul za jeho rukou a prsty nahradily rty. Jednu bradavku mi cumlal, sál, kousal a lízal a druhé bradavce se věnoval jeho štíhlými prsty. Byla to rozkoš, jakou už jsem dlouho nezažila. Ne že by s Edwardem nebyl sex dobrý, to ne! Vždy byl úžasný, milý, pozorný a něžný, ale dnes v sobě ta atmosféra kolem nás měla příslib erotiky. A to se mi líbilo. Nebyl spoutaný, ale dával volnost svému zvířeti.

Po chvíli začal svými rty sjíždět na moje bříško. Udělal pár koleček jazykem okolo pupíku a pak zajel párkrát dovnitř.  Pomalu putoval až k mému horkému středu. Přejel mi jazykem přes poštěváček a začal mě dráždit. Svíjela jsem se pod ním ve slastných křečích. Po chvilce přidal jeden prst a pak druhý. Když už jsem si myslela, že budu, přestal. Nadzvedla jsem se na loktech a vyděšeně se na něho podívala.

„To nemyslíš vážně?!“ zaúpěla jsem nešťastně. On se jen pousmál a opět se sklonil k mému pulzujícímu lůnu. Začal neuvěřitelně rychle pohybovat jazykem a tvrdě přirážel prsty. Když už jsem se cítila jak Vesuv těsně před výbuchem, opět přestal. No to snad ne?! Nevěřícně jsem ho pozorovala a vzteky vrčela. No počkej! Vždyť já ti to dneska ještě oplatím! Myslela jsem si, zatímco jsem zase kňučela slastí, protože se nade mnou konečně slitoval a hodlal to pro tentokrát dotáhnout do konce. Zběsile kmital jazykem, jednou rukou mě dráždil a tou druhou mi laskal bradavky. Konečně jsem vystřelila až ke hvězdám, kde jsem setrvala několik dlouhých vteřin, a pak jsem padala zpátky do měkkých peřin našeho společného lože.

Snažila jsem se vydýchat orgazmus a spřádala plány, jak mu to oplatit. Rozhodla jsem se pro jednoduchou taktiku. Ó, děkuji ti, všemohoucí Emmette, za pouta ze slitin tak pevného a odolného materiálu, že ho nepřekoná ani upír. Když mi ho podstrčil do boční kapsy při balení, myslela jsem, že je to vtip, ale když jsem viděla vemlouvavý pohled Al, radši jsem je zastrčila zase zpátky. Teď se mi budou hodit. Tuhle hračičku jsem si schovala do šuplíku, mezitím co se Edí sprchoval.

Nenápadně jsem pro ně šáhla, zatímco jsem se rukou plížila k jeho vzrušení. Vytáhla jsem je, přehoupla jsem se na Edwarda a přitom jsem je šikovně zastrčila pod polštář.

„Tak, a teď si pohraju já!“ Šibalsky jsem na něj mrkla. Položila jsem se na něj a začala ho vášnivě líbat. Mezitím jsem mu opřela ruce nad hlavou a pak jsem superrychlým upířím švihem vytáhla pouta. Pak už bylo slyšet jenom cvak, cvak jak jsem je zacvakla okolo jedné tyčky ze slitiny titanu a nevím čeho a okolo jeho zápěstí. Postel byla vyrobena na zakázku, aby vydržela i nájezdy novomanželů/upírů.

Edward na mě vykulil oči, a když si uvědomil, co jsem udělala, ztmavly mu o pár odstínů do černa. Jenom jsem se šibalsky usmála a převalila se vedle něj. Můj ďábelský plán může začít.

EDWARD:

Je mi jasné, že ty pouta můžu kdykoliv přetrhnout, ale nechtěl jsem kazit její hru. Lehla si vedle mě a odkryla si myšlenky. Na co proboha? To jsem zjistil dřív, než by se mi chtělo. Když si mě pořádně neuspokojil ty, budu se muset holt udělat sama. A budu tak hodná, že ti popíšu jak přesně, abys to pro příště věděl.

No to si děláš srandu?! O tom, že si teda opravdu srandu nedělá, jsem se přesvědčil chvíli na to, když se začala uspokojovat rukou, a do hlavy mi posílala obrázky. Jakoby snad nestačilo, jak jsem byl vzrušený teď, ona musela přilévat olej do ohně. Po pár minutách jsem toho měl tak akorát a Edí dole taky. Zabral jsem a chtěl ty zpropadený pouta, který mi brání dotýkat se mého mazlíčka, roztrhnout. Ale ono to jaksi nešlo. Zabral jsem víc, ale nic. Bože, z čeho je to vyrobený?!

Já! Se! Chci! Dotýkat! Mého! Mazlíka! Řval jsem v mysli. Tohle bylo týrání nejvyššího stupně!

Bože, jaký ďábel tohle mučení vymyslel. Tohle se fakt může stát jenom mně! Bells si všimla mého snažení vysvobodit se. Jenom se ďábelsky usmála a v mysli mi poslala, že tyhle pouta jsou od Emmetta. Já ho zabiju! Všechny vražedný myšlenky se mi z hlavy vypařilo potom, co se nade mě Bella sklonila a vtiskla mi vášnivý polibek. Chtěl jsem ho prohloubit, ale odtáhla se a nasedla na mě. Ó bože! Konečně! Radoval jsem se v duchu.

Jak jsem zjistil, byly to předčasné myšlenky. Ona mě jenom začala provokovat a pohupovat se mi na klíně. Myslel jsem, že zešílím! Byl jsem napnutý jak struna a čekal. Políbila mě a pak se přesunula ke krku. Ožužlala mi lalůček a já vrněl blahem. Pak se přesunula níž a začala mi kousat mojí žulovou kůži na krku. Pak přešla na mé hrdlo, které opusinkovala a přesunula se níž k bradavkám. Každou několikrát olízla a stiskla mezi zuby. Zasténal jsem. Tohle je moje bohyně. Přesunula se níž k pupíku a několikrát ho obkroužila jazykem. Vjela párkrát dovnitř a pak jela níž. Radši jsem ani nedýchal, jak moc jsem si přál, aby pokračovala.

Doufám, že mě nebude týrat jako já ji, protože to už bych opravdu vybouchl. Rukou mi chytla můj penis a sklonila se k němu. Stále jsem slyšel její myšlenky. Bože, ten je tak obrovský. Mňam. Schválně, kdo teď koho bude týrat. Obkroužila ho svým mrštným jazýčkem a já se mohl jít od blaha zbláznit. Pak se přesunula nahoru, olízla mi špičku a pak jela pomalu až ke kořeni. Musel jsem vrnět jako koťátko.

Pomalu si ho do úst vsunula celého a já se mohl jít od blaha zbláznit. Začala jezdit nahoru a dolů a přitom si musela pomáhat rukou. Dýchal jsem trhaně, i když jsem to vůbec nepotřeboval. Byl jsem tak roztoužený, že jsem byl za chvilku skoro hotový.

„Bože, už budu!“ Procedil jsem skrz zuby. Nechtěl jsem, aby musela polykat. Nevím, jaké to pro ni je, ale nechci riskovat její zhnusený obličej. Chtěl jsem ji nějak odtáhnout, ale pouta stále držela, a tak jsem sebou párkrát trhnul. Asi pochopila, ale obemkla ho ještě pevněji a přitlačila se na mě ještě víc. Ještě sekundu a byl bych, ale ona se odtáhla a začala mi pusinkovat podbřišek.

Civěl jsem na ni jak z jara. Nejdřív rozkoš a pak nic? To doufám nemyslí vážně! Asi vycítila můj pohled a zadívala se mi do očí. V těch krásných černých hloubkách tančily šibalské jiskřičky, se kterými se míchalo vzrušení, které by se možná mohlo rovnat tomu mému. Napodobila můj úsměv, s jedním koutkem nahoru, a zase se sklonila k mému vzrušenému klínu. Stačilo málo a dosáhl jsem orgasmu. Krásných deset sekund ve vesmíru, než si mě vyžádala gravitace.

Docela dlouho jsem se vzpamatovával z toho návalu vášně. Když jsem byl schopen vnímat něco jiného jak doznívající rozkoš, všiml jsem si dvou růžovích hrotů u mých úst. Okamžitě jsem se jednoho chopil a začal ho zaměstnávat. Uslyšel jsem zakňučení od mého mazlíčka a tak jsem začal kmitat jazykem a sát ho ještě rychleji.

Najednou jsem uslyšel dvakrát za sebou tiché cvak a najednou jsem měl volné ruce. Okamžitě jsem je obtočil okolo pasu mého mazlíka. Bells se zachichotala jako malá holka a políbila mě na krk. S její bradavkou v mých ústech jsem se s ní přetočil a uvelebil se v jejich roztáhnutých nohách, které mi obtočila okolo pasu.

Oba jsme byli vzrušení jak nejvíc to šlo, a tak jsem neváhal a vnikl do ní. Cumlal jsem její bradavku a zároveň pomalu přirážel. Po chvíli jsem jí začal plenit ústa a přirážet čím dál rychleji. Bells mi sténala do úst a nohama mi tlačila proti zadku a stehnům. Rukama mi jezdila po zádech a sem tam do mě zaryla nehty. To mě vybičovávalo k ještě rychlejším přírazům, které otřásaly celou postelí. Zase jsem se sehnul k jejím prsům, která mě tak moc fascinovaly. Vzal jsem ty špičaté, ztvrdlé hroty znovu do úst a rozhodl se naši krásnou chvilku prodloužit na maximum.

Když jsem ucítil její pomalu se stahující lůno okolo mého penisu, zpomalil jsem a vychutnával si její nadržený a neuspokojený výraz. Vytáhl jsem ho z ní a nechal jsem svou špičku u jejího vchodu. Vypadala tak moc zoufale. Rozhodl jsem se naše trápení konečně ukončit a prudce jsem ho do ní vrazil. Zaskučela slastí a já jsem začal tvrdě přirážet. Po chvilce jsme oba došli ke svému vysněnému cíli. Orgasmus nás pohltil jako tsunami a nehodlal nás jen tak opustit.

„Bello!“ zasténal jsem ve stejnou chvíli, co ona vykřikla mé jméno.

„Miluji tě, Isabello Swanová Cullenová.“ Svěřil jsem se jí se svými city. Řekl jsem jí to mnohokrát, ale nikdy mě neomrzí jí to opakovat a dokazovat svou lásku k ní.

„Taky tě miluju, Edwarde Anthony Masene Cullene.“ Zašeptala a položila si hlavu na mou hruď.

Byla to úžasná noc plná vášně. Najednou se Bells zvedla a šla ke dveřím na terasu. Mrkla na mě a už jí nebylo. Slyšel jsem jen, jak se rozvířila hladina moře, ale to už jsem byl opět u ní a my jsme pokračovali v naší dokonalé věčnosti, s dokonale praštěnou rodinou upírů a vlkodlaků. Jo, a mé upozornění pro Jacoba, že nechci být dědeček, se nevyplnilo. Když jsme se všichni vrátili z našich prázdnin do našeho nového života, dozvěděli jsme se novinu. Myslel jsem, že Jakoba zabiju, ale kdo by se pak staral o našeho malého EJ*? Za devět měsíců už byl na světě a my se rozhodli zůstat ve Washingtonu. Porod probíhal normálně a až na pár přeměn ve vlkodlaka, pití krve, větší síly, rychlosti a lepšího myšlení, je EJ normální.

Všichni se máme rádi a přežíváme Emmettovi sázky, vtipy a vášnivé noci, Rosaliinu starost o rodinu a nepřístupnost k ostatním, Alicino nakupování, oblékání a fintění všech okolo, Jasperovu žízeň po krvi a Alici, Carlislovu neutuchající vášeň pro vědu a pomoc lidem, Esmenino milující já a vaření, Bellinu starost o děti a sebeobětování, mou hru na klavír a lásku k Bells, Jacobovu potřeštěnou smečku vlkodlaků a blbé nápady ohledně EJ, které mu zatrhují ženské polovičky, Nessiininy těhotenské nálady a chutě, EJovo miminkovské chování a žvatlání a kopání našeho dalšího člena rodiny. Jsme prostě jedna přerostlá upírsko-vlkodlačí rodina se smečkou vlkodlačích ochránců a hrdě nosíme jméno a znak Cullenů, před kterým se všichni třesou.

*EJ – Ídžej (Edward, Jacob)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Svatební cesta aneb jak to bylo podruhé:

 1 2   Další »
15. lucka
19.08.2014 [11:28]

Moc a moc pekny proste super :)

14. lola
25.05.2014 [11:48]

Prostě krásné

13. lola
25.05.2014 [11:44]

Prostě krásné

12. lola
25.05.2014 [11:43]

Prostě krásné

05.04.2014 [13:31]

MispoolJá všem děkuji za komentáře a beru je tak jak jsou Emoticon Né každému se to může líbit a každý na to má jiný názor Emoticon Mispool

10. Giana
31.03.2014 [19:50]

Příběh naprosto o ničem. Tohle není erotická povídka, to je normální PORNO!!! Takže hrozné.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. sisi
09.03.2014 [17:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Twilight Lover
01.03.2014 [13:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.10.2013 [20:47]

super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. míša
22.09.2013 [22:23]

Úchvatný!!!!!!!!

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!