Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Skrytá touha - 9. kapitola

Bedward by Jessica-MO


Skrytá touha - 9. kapitolaDen poté. Jak se bude Bella asi cítit? Hezké čtení, LadyS. :)

 

Ležela jsem přehnutá přes Edwardův klín, ukojená a vyčerpaná. V hlavě jsem měla pusto a jen okrajově vnímala šum kolem sebe.

„Novicko, smíš mi vzdát hold.“ Co že mu můžu?!

Nevěřícně jsem k němu pozvedla hlavu, ale ihned uhnula očima. Vzpomněla jsem si na jeho příkaz nedívat se na něho. „Vstaň a skloň mi poklonu.“

Neschopná slova jsem se postavila na vratké nohy a ruce složila v klíně. „Celenza, vzdávám ti poklonu za tvé bití a vřele ti za něho děkuji.“ Nemohla jsem uvěřit, že jsem něco takového řekla!

„S potěšením ti oznamuji, že jsi právě úspěšně dokončila první mysterium.“ Edwardovi se ve tváři konečně mihl náznak vřelosti a postavil se. Všem přítomným se povýšeně poklonil a já automaticky udělala pukrle, nebo něco na tem způsob. A Edward mi nabídl rámě, já ho přijala, a společně jsme opouštěli místnost, přičemž jsem se nesla jako pávice. Neuvěřitelné! Jsem psychicky labilní člověk!

Zvláštní bylo, že jakmile jsme opustili hrůzu nahánějící, přesto šokující místnost, všechno to na mě najednou dopadlo, čudlík z hříšné Belly se přepnul na normální, až jsem na pár vteřin ztratila vědomí. Jednoduše jsem z toho náporu emocí omdlela.

„Bello!“

Edwardův výkřik jsem vnímala jen zpola. Než jsem ale stihla dopadnout na tvrdou podlahu, zachytil mě a vyzvedl do své náruče. Netušila jsem, kam mě odnášel. Má mysl se vznášela v polovědomí, oči jsem měla zavřené a trochu se probrala až ve chvíli, kdy jsem pod sebou ucítila měkké saténové podušky. Rozevřela jsem víčka.

Pokoj, ve kterém jsem se ocitla, se topil ve tmě, ale mé zorničky si rychle přivykly. Došlo mi, že jsem v cizí ložnici, velké jako můj a Jessicin byt dohromady, a že ležím v posteli. S někým.

Pravidelně bijící srdce se mi rozbušilo jako o závod a dech zadrhl.

„Klid, jsem u tebe,“ zašeptal mi sametový hlas do ouška. Edward natažený za mnou mě objal kolem pasu a přitiskl na svou studenou hruď. Spokojeně jsem vydechla a uklidnila se, zavřela jsem oči. Začalo se mi chtít hrozně spát. Byla jsem vyčerpaná a příjemně rozbolavělá, ale zadeček mě nepříjemně pálil. Vzpomínky mi rozmazaně pádily před vnitřním zrakem.

„Spinkej, u mě jsi v bezpečí,“ zašeptal hlasem zcela odlišným než v síni. A s těmito slovy jsem se odebrala do říše snů.

 

 

Bylo mi krásně. Povlaky, ve kterých jsem zamotaně ležela, voněly svěží a sladkou vůní, polštář pod mou hlavou byl nejměkčí na světě a matrace pode mnou byla vytvarovaná dle mého gusta. Nevzpomínala jsem si, že bych se někdy cítila tak pohodlně. A uvolněně. 

„Dobré ráno, la principessa.“ Libozvučný hlas pronesený těsně u mého ramena mě ochromil. Ztuhla jsem a vytřeštila oči. Naskytnutý pohled cizí ložnice mě přenesl zpátky v čase do včerejšího večera a já si rázem na vše vzpomněla.

Prošla jsem prvním mysteriem!!!

„Uklidni se, Bello, vše je v pořádku,“ pohladil mě konejšivě Edward chladnou dlaní po napůl zakrytém boku, jako by slyšel zrychlení mého srdce.

Přetočila jsem se na záda a pohlédla mu do očí. „Ahoj,“ pronesla jsem ochraptělým hlasem a automaticky se usmála.

„Ahoj,“ zopakoval a něžně mi přejel bříškem palce po líčku. „Jak ses vyspala?“

„Božsky.“

Zachechtal se zvonivým smíchem a mně to roztáhlo úsměv do šťastného zazubení.

„Máš tu snídani,“ oznámil mi a natáhl se pro něco za sebe. Zvědavě jsem se na rukou vytáhla do sedu a opřela se zády o pelest.

„Páni,“ pronesla jsem ohromeně, „tohle všechno je pro mě?“

Edward mi položil stříbrný tác plný těch nejsladších pochoutek, skleničkou oranžové šťávy a s jedinou rudou růží ve skleněné vázičce na klín. „Já už jsem snídal, takže ti přeji dobrou chuť.“

Nevěřícně jsem zírala na vafle se šlehačkou a jahodami, čokoládové muffiny, ty vynikající Sfogliata frolla a jogurt s lesním ovocem v broušené misce.

„Vždyť je toho jak pro armádu.“

„Nevěděl jsem, co máš ráda, tak jsem ti objednal všechno. Sněz jen kolik zmůžeš.“

„Nevím čím začít. Chutná mi všechno.“

„V tom případě ti mile rád pomůžu.“ Sednul si vedle mě, vzal z tácu vidličku a její hranou ukrojil kus vafle.

„Otevřít,“ nakázal mi, když mi vidličkou zašermoval před ústy a já se rozesmála. Ale poslechla.

„Hodná holka.“

Začala jsem se chichotat s plnou pusou a zaklonila hlavu. Spolkla jsem sousto a Edward mi dal další.

„No vidíš, jak ti to jde.“

A takhle jsme pokračovali, dokud jsem nebyla plná.

„Stačí, bože, asi prasknu!“ stěžovala jsem si hlasitě a šáhla si na plný žaludek. „Bude ze mě koule.“

Edward protočil oči a odložil tác stranou. „Znám jeden osvědčený způsob, jak spalovat přebytečné kalorie.“ Nečekaně mě stáhl zpátky na matraci, až jsem vypískla, a přesunul se nade mě. Usadil se mi na boky a ďábelsky se usmál. „Uhádneš jaký?“

Lačně se mi přisál na krk a já pocítila okamžitý příval touhy.

„Možná mám… jednu teorii,“ zavzdychala jsem a prohnula se jako luk, když mi odtáhl přikrývku z hrudi a ňadra mi ovál chladný ranní vzduch.

V jeho zvláštních zeleno-hnědých očích mu zajiskřilo a sklonil se těsně nad ně.

„Tak schválně,“ pronesl laškovně a zakousl se mi do jedné z již naběhlých růžových bradavek.

Sykla jsem. „To bude… o-ono.“ Přestávala jsem souvisle myslet. Jeho jazyk mi se ztvrdlými poupátky prováděl nemožné a pak se rozhodl posunout níž.

Netrpělivě ze mě strhl přikrývku a nesmlouvavě mi roztáhl stehna. Aniž by něco udělal, zasténala jsem. Jestli se chystá udělat to, co si myslím, tak-

„Edwarde!“

Jeho rty se přitiskly na mou štěrbinku a plochou jazyka mi ji olízl od zdola nahoru, kde se zastavil na poštěváčku. Málem jsem se udělala. Na férovku. Zazmítala jsem pánví, ale Edward mi přitiskl dlaň na podbřišek a držel mě zkrátka.

„Ježíši kriste!" Jeho ústa s ledovým jazykem se činila v mé horké jeskyňce a s klitorisem si hrál jako s neposedným hráškem. Byl něžný a láskyplný, avšak nenasytný. Zatínala jsem prsty do prostěradla a Edward mě lízal ještě intenzivněji, přesně jak jsem potřebovala. Vlny orgasmu se kvapně blížily, ale ten syčák ve svém slastném mučení ustal.

„Nééé!“ zasténala jsem na protest a Edward nadzvedl jedno své dokonalé obočí.

„Chceš, abych pokračoval?“

„Kurva, jo!“ Ihned jsem se za svou vulgaritu zastyděla, v životě jsem něco podobného nevypustila z úst. Ale slovo vyšlo z mého nitra a nedalo se zastavit. Opět jsem zasténala. A Edward sklonil hlavu a jazykem mi vnikl dovnitř. Hluboko, přehluboko. Och ano!

Několik dalších minut mě hořko-sladce hýčkal, dráždil mi poštěváček, jazykem prozkoumával každičký kout mého lůna a zuby mě něžně kousal do vnitřní strany stehna. Jak už jsem se jednou přesvědčila, měl velice ostrý chrup, ale samo sebou to nebolelo. Roztouženě jsem se sebou lomcovala, vzdychala a sténala a přitom myslela na včerejší výprask. 

Bylo to strašně vzrušující, erotické, ale jakto?! Co se mnou provedl? Jak se mi něco takového mohlo vůbec líbit? A dokonce si to užívat?! Na jednu stranu jsem byla pohoršená a pokořená, ale z té druhé strany jsem se vznášela ve smyslném vytržení.

„Edwarde!“

Mé vyvrcholení se blížilo mílovými kroky a já se modlila, aby se zase neodtáhl. A neodtáhl. Vlny orgasmu se přese mě přehnaly jako tornádo, až jsem zkroutila prsty u nohou a vzepjala se do oblouku. Před očima jsem měla hvězdičky a v mysli se mi vybavily včerejší rány. Stahy v mé škebličce pokračovaly a neustávaly. Tohle byl jeden z mých zatím nejdelších orgasmů, došlo mi. A stačilo tak málo!

V ten moment jsem zatoužila Edwarda políbit, tak jsem si ho za límeček košile – ještě stále byl oblečený, taková nehoráznost! – přitáhla k sobě nahoru a vrhla se na jeho rty. Prudce jsme se líbali a já nevím, co mě to popadlo, jsem ho bolestivě kousla do dolního rtu.

„Héj!“ Cukl hlavou a udiveně se na mě podíval.

„Ty jeden bastarde! Co to do prčic včera bylo?!“

„Co tím myslíš?“ ptal se jako naprosté neviňátko.

Dopáleně jsem vydechla, a protože jsem najednou zatoužila převzít iniciativu, zapojila jsem všechny své síly, strčila do něho a převalila ho na záda, povedlo se. Obkročmo jsem se mu usadila na břicho.

„Jo tak ty si nevzpomínáš,“ pronesla jsem naoko klidně. Opřela jsem se mu rukama podél hlavy a přiblížila se na centimetr od jeho rtů. „Tak já ti to připomenu,“ a plná vzteku jsem několikrát uhodila oběma pěstmi do polštáře. „Dát mi výprask před obecenstvem?! A ještě ti za něj poděkovat?!! To byl vrchol nehoráznosti!!!“  

„Ale notak, uklidni se, cara.“ Rošťácky zamrkal a usmál se provokativním pokřiveným úsměvem, z kterého se mi rozbušilo srdce. „Možná nechceš, aby to byla pravda, ale líbilo se ti to, ať se čertíš seberozkoštněji.“

Tváře mi zahořely, ale povýšeně jsem pohodila hlavou. „Bylo to zvrhlé.“

„Já bych to nazval vzrušující zkušeností. Nicméně pointou je, že můžeš své vzrušení skrývat, miláčku, ale když se tě dotknu na určitém místě, což jsem včera dle tvé konečné reakce zvládl na výbornou,“ v očích se mu šibalsky zablýsknulo, „je mi hned jasné, jaká je skutečnost.“

Na to jsem neměla argument.

„Zvlhla si při tom, carissima,“ pokračoval vítězoslavně a zároveň provokativně. „To popřít nemůžeš.“

„No a co!“ vybuchla jsem. „To nemění nic na tom, že to bylo úchylné! A co příště? Budu se válet nahá v bahně?! Masturbovat na oltáři?!“ Edward se uchechtl a položil mi chladivou dlaň na rozpálené líčko. Byla jsem vzrušená a plná potlačovaných emocí ze včera.

„To poslední by byla moc zajímavá podívaná. I když tvé vyšpulené prdelce se nic nevyrovná.“

„Edwarde!“

„Teď ji máš zřejmě dosti dorůžova, že? Nenechala by si mě se podívat?“ pokračoval zaujatě a já myslela, že z něho vykvetu.

„Proboha, mlč!“ vyjela jsem na něho, ale ne ve zlém slova smyslu, a umlčela mu rty extra vášnivým polibkem. Byla jsem rozjetá, dopálená a vzrušená, zmatená ze svých pocitů a nepatrně nedočkavá příštích mysterií, což bych nikdy nahlas nepřiznala!

Hltala jsem jeho polibky a vnikla mu jazykem do úst. Byla to syrová vášeň, která mě pohlcovala a nutila chovat se nepříčetně a dočista se nepoznávajíc. Rukama jsem mu počala bloudit po těle, ale rozčilovalo mě jeho ošacení.

„Na můj vkus jsi moc oblečený,“ zašeptala jsem těsně u jeho rtů a mocným škubnutím mu roztrhla košili, až se knoflíčky rozlétly po posteli. „Jé, promiň, byla drahá?“ pronesla jsem na pohled omluvně, ale pak se sklonila a zuby mu přejela po hrudi. Jeho pokožka byla opravdu tvrdá jako kámen, což bylo divný, ale nijak jsem to nyní neřešila a sunula se směrem k jeho poklopci, který se už náležitě dmul.

Blýskla jsem po Edwardovi hravým úsměvem a rozepnula mu pásek, knoflík i zip. Nenosil žádné boxerky, takže jeho penis vyskočil jako čertík z krabičky a hlásal se o slovo. Zkousla jsem si ret a nerozhodně mu pozorovala mohutnou erekci. Chtěla jsem ho zkusit vzít do úst, ale ještě nikdy jsem něco takového nedělala a měla jsem strach, že se ztrapním. Orální sex pro mě byl něčím novým, ale když už mě Edward tak krásně dovedl ústy k vrcholu, proč bych mu to samé nemohla provést já?

A tak jsem přemohla své rozpaky, dlaní ho chytila asi tak uprostřed a rty obemknula kolem růžového žaludu. Čekala jsem, že bude horký a prokrvený, avšak byl stejně studený jako zbytek jeho pokožky, opravu záhada.

„Bello!“ zasténal hlasitě a já to brala jako pochvalu. Netušila jsem, co mám dělat, tak jsem jednala instinktivně a začala ho cucat ústy a kmitat rukou podél celé jeho délky. Jenom Bůh věděl, zda to dělám správně, ale podle Edwardovo hlasitého sténání, vzdychání a hekání jsem byla asi dobrá.

A mě to začalo bavit. Prudce jsem ho sála, hladila, občas poškrábala zuby a Edward se zmítal na matraci podobně jako před chvílí já. Žasla jsem nad tím, jak byl hladký, sametový a ztvrdlý, nemohla jsem se ho nabažit. Ale mou pozornost též upoutaly dva váčky pod jeho ztopořením, takže jsem svou péči střídala mezi oběma Edwardovými orgány.

Přejela jsem mu po obvodu a celé délce penisu dlaní a to byl ten okamžik, kdy s sebou bouřlivě zaškubal a jeho pij se začal otřásat silnými erupcemi orgasmu. Jen tak tak jsem se od něho stihla odtáhnout, než prudce vystříkl své semeno a potřísnil si jím břicho. Fascinovaně jsem ho pozorovala.

Ježíš, já ho právě udělala pusou!

Edward mě spokojeně pozoroval a na rtech mu poškubával úsměv.

„Smím ti složit poklonu?“ pronesl čtverácky a já zrudla jako pivoňka. No teď je ti to fakt platný!

Zasténala jsem, jenomže tentokrát ne touhou, a schovala si tvář do dlaní. Když tě včera midlil na holý zadek a prstil před svědky, to jsi byla hrdinka, ale při takové banální činnosti jako orální sex se tu červenáš jako panna! Ty jsi opravdu blázen!

„Pojď ke mně, cara mia.“ Natáhl se pro mě a přivinul ke svému boku. Napůl seděli, napůl leželi, jsme se k sobě tulili a zírali do prázdna. Bylo ticho a jediným rušivým elementem byla sekačka na trávu za oknem.

„Asi bychom se měli pustit do balení, tenhle pokoj je pronajatý jen do dvou.“

„Kolik je vlastně hodin?“

„Pár minut po dvanácté.“

„Cože?“ zarazila jsem se nevěřícně, „já spala tak dlouho?“

„Divíš se? Po tvém včerejším výkonu jsi potřebovala pořádný odpočinek.“ Lišácky na mě zamrkal a já tiše zaskučela. Uchechtnul se a zvedl se z postele, otočil se ke mně čelem. „Potřebuji ještě zařídit nějaké formality, takže co kdyby ses,“ rukou mávl k mé maličkosti, „zcivilizovala a třeba si prošla zbytek zámku? V půl druhé bychom si dali sraz před vchodem.“

„Tak dobře,“ souhlasila jsem a nenápadně si sáhla na vlasy. V noci mi veškeré vlásenky a pírka vypadaly a dle ohmatu jsem ani nechtěla vědět, jak teď musím vypadat.

Přikývl, spěšně se rozloučil a zmizel za dveřmi pokoje.

 


Moc se omlouvám za zpoždění, ale tento týden byl pro mě ve škole hrozný, naši profesoři - hlavně němčinářka :D - se asi zbláznili a dávají nám jeden test za druhým. Tudíž jsem neměla absolutně čas kapitolu opravit a jen se šprtala a šprtala a šprtala... Ale příště vám to vynahradím, slibuju. :) A jako náplast na bolístku z časové prodlevy vám prozradím, že příští kapitola bude tak trochu zlomová, jelikož nám do příběhu přibude nová postava, která bude pro příštích pár kapitol velice důležitá. :D Vaše autorka LadyS.

P.S.: Budu moc ráda za jakékoliv vaše komentáře, ani nevíte, jak mě těší, když vidím, že se vám má povídka líbí. :D


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Skrytá touha - 9. kapitola:

 1
10. Petronela webmaster
11.09.2016 [11:34]

PetronelaJako vždy velmi povedená kapitola Emoticon

01.07.2014 [14:28]

KateDenali11No... Myslím, že to není nijak třeba rozpitvávat. Kapitola povedená - ostatně jako vždy Emoticon -, pěkně se to četlo a jsem zvědavá na pokračování. Emoticon A tak jasem přemýšlela, jestli umíš italsky, nebo využíváš služeb Googlu... I když hádám to druhé, většinou to tak bývá. Emoticon
K.D.11

22.09.2013 [0:28]

marketasakyPáni!:) Emoticon Emoticon Emoticon

7. Pegi
21.09.2013 [17:17]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Jasmínka
21.09.2013 [16:14]

Moc se těším na další dílek. Zpoždění vůbec nevadí, stálo to za to, si počkat. :)

5. moni
21.09.2013 [16:07]

hustý Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon rychle další, nemůžu se dočka porkáčka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Sasha
21.09.2013 [12:05]

Asi bych se měla stydět, že komentář píšu až k téhle kapitole, i když tvou povídku čtu skoro od začátku. :D

Poslední dobou se roztrhl pytel s knížkami tohoto typu (erotika sem, erotika tam :D ) a leckterá dívka tomu snadno propadla. Přiznám se, že i já. :D
Tak trochu jsem očekávala, že někdo začne psát tohle taky tady.
Knížku, o které se zmiňuješ... tuším, že "Jmenuji se X" neznám... teda jsem neznala. Ale když si ji už po několikáté zmínila a chválila ji, stáhla jsem si ji do čtečky. Musím říct, že je opravdu moc pěkná, dobré zpracování a mysteriemi (nebo jak se skloňují :D ) se liší od ostatních, co jsou typem na 50 odstínů šedi (jako kdyby autoři neměli vlastní nápady -.- ). Sice jsem se ještě ani nedokopala k dočtení první kapitoly... škola sem, škola tam. :D Ale je chytlavá, stejně dobře, jako tvoje povídka.
Máš hezký styl psaní, je to zase něco jinýho, než tu na webu je. I pěkná slovní zásoba. :)
V téhle kapitolce jsem se občas ztrácela, ale pak vždycky nalezla pointu. Asi je na mě ještě brzo ráno, i když dopoledne. :D Aby mi něco víc docvaklo, než odpoledne. :D
Ale bylo to hezký probuzení s tvojí kapitolkou. Těšila jsem se na ní a skenovala tu každý den seznam nově přidaných kapitol. :D Jsem ráda, že ti dali ve škole pokoj, aby jsi ji mohla opravit. :D
Těším se na další. :)

21.09.2013 [11:02]

Mispoolwow Bella se nám rozjíždí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon super kapitolka a honem další! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. E.C.M.
20.09.2013 [21:29]

Bella se nezdá!!! Nádherná kapitola Emoticon

1. Niki
20.09.2013 [20:06]

Kráásnéé !!
úpln se těším na dalšíí !!!! ! :)))

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!