Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie

Rob


 

Červená karkulka - twilight parodie

Červená karkulka - twilight parodieNapsala jsem parodii na Stmívání a Červenou Karkulku. Podle mého názoru to není vůbec vtipný, ale prostě jsem se nudila, tak jsem si psala jen takový blbosti, jestli se nudíš, tak si to přečti, ale nečekej nic světovýho. Moje nálada je momentálně strašně mrzutá a znuzená, snažím se psát jednorázovky, ve kterých bych moc nevraždila... DODÁVÁM, LASKAVĚ SE ZDRŽTE VULGARNÍCH KOMENTÁŘŮ, NIKDO NA NĚ NENÍ ZVĚDAVEJ A JEN ČERNÍTE TUTO SKVĚLOU STRÁNKU!!!!!!

 

Carlisle a cvokař

Carlisle a cvokařTo bylo zase pozdě v noci a my s majou jsme potřebovaly psychologa, ale neměly jsme odvahu si ho sehnat, tak jsme ho sehnaly Carlisleovi, který prostě už dál nemůže.

 

Cullenovci a posedlosti-parodie

Cullenovci a posedlosti-parodieTato parodie je inspirovaná mou kamarádkou Gábinkou, jakmile si přečetla Stmívání, byla jím posedlá stejně jako já, tak jsem si začli říkat různými jmény z Cullenovic rodinky, hodně jsme se nasmáli, tak jsem použila pár jejích a mých hlášek a udělala z toho parodii.

 

Desing, výcvik, hádky a nákupy...

Vím, že parodií je tu spousta, ale přesto jsem si řekla, přoč to nezkusit? Tak jsem to zkusila a vylezlo z toho tohle. Doufám, že vás to aspoň trochu pobaví. Přeji pěkné počtení a budu ráda za vaše názory a připomínky. WWewa

 

Pohádky na dobrou noc - Sněhurka a sedm trpaslíků, aneb Bella a sedm upírů

Pohádky na dobrou noc - Sněhurka a sedm trpaslíků, aneb Bella a sedm upírůNová pohádka. Doufám, že se vám bude líbit, je psaná trochu narychlo. Dále se můžete těšit na : Růženka, aneb Bella a prášky na spaní. Budu se snažit co nejrychleji...

 

Demetriho parodie na Polednici aneb Jak vymřeli Cullenovi...

Demetriho parodie na Polednici aneb Jak vymřeli Cullenovi...Moje parodiální básnička XD

 

Pohádky na dobrou noc - Červená Karkulka, aneb Bella v červené

Pohádky na dobrou noc - Červená Karkulka, aneb Bella v červenéTakže, můžete to brát jako povídku. Jsou to předělané pohádky, každá kapitola na jinou. Dnes je to Červená Karkulka. Na příště můžete čekat Sněhurku a sedm trpaslíků, aneb Bella a sedm upírů... Neberte tohle jako hanobení pohádek, to bych vážně nechtěla, jen je to vtipné a tak mi to nedalo se nepodělit. Prosím komentíky. Předem díky...

 

Emmett a Hummřice Annabell

Emmett a Hummřice AnnabellNormální lidé ve tři ráno chodí spát, lidé jako já nebo maja píšeme parodie až do šesti do rána. Maja s ní jsme dali dohromady tuto parodii, naši první. Doufám, že se bude líbit, pobaví a vy zanecháte koment.

 

Emmet, Jasper, Edward = Na nákupech!

Emmet, Jasper, Edward = Na nákupech!Moje jednorázovka :-) o tom jak šli, Edward, Jasper a Emmet nakupovat :D

 

Cullenovci-rodinné album

Tak mno neviem nudila som sa a tak som napísala túto parodiu..nejdemi to tak ako vám ale tak viete no....Tak si to aspon prečítajte a napíšte komenty alebo kritiku prosímm.Prijmem s otvorenou náručou aj kritiku...XDXD

« Předchozí  1 ... 47  48  49  50  51  52  53  54    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!