Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie


 

Seznamka

SeznamkaTak mi zase jednou hráblo a proto vznika opět jednorázovka....uvidíte sami co nato řeknete ale pls o komentíky...byla jsem inspirována různými povídkami (Konec Cullenů ve Forks) no takže uvidíte sami...jinak Edwardovi Bellinina krev nevoní tak moc jako v knížce.... a to je všechno co bych mohla dodat..jinak spolupachatel je člověk neznámého původu a má bujná fantazie..takže příjemné počtené a PLS o komentíky mocinko mi na tom záleží....

 

Emmett se nudí jednorázovka

Emmett, nuda, alkohol ... říkáte, že tyto věci nejdou dohromady? já vás přesvědčím o opaku

 

Cedrik se vrátil! Druhá část

Cedrik se vrátil! Druhá částTady máte druhou část..bude asi ještě třetí a možná i čtvrtá..ale kdo ví..doufám že se vám bude líbit jako ta předešlá...budu vděčná za kamentíky...na další část si počkáte kradší dobu tedy osobně v to dloufám takže příjemné počtení.....

 

Cedrik se vrátil! První část

Mno tak doufám že alespoň někteří z vás četli nebo viděli Harryho čtyřku...tak mě tak napadlo napsat něco o Harrym a Edovi....newím jestli se vám to bude líbit ale kdyžtak napiše Mám v plánu pokračovat, ale budu se rozhodovat podle toho jaký bude mít úspěch první díl...takže komentíky jestli mám pokračovat nebo ne...

 

Cullenovi, parody (Edwardův telefon)

Cullenovi, parody (Edwardův telefon)Jsem měla nějákou divnou náladu. Ty jo. Newím jestli se zasmějete, ale doufám že jo. Prosím o komenty:D Abych to stručně popsala: Víte jak to dopadá, když chce Edward požádat Bellu o ruku přes telefon? Ne? Tak si to přečtěte :D

 

Cullenovi na pikniku

Cullenovi na piknikuTakže tady je jednorázovka na téma Cullenovi...Napadlo mě to při čtení Cullenovi v posilovně..Takže přeji příjemné čtení a sorry za chyby.

 

Slet upírů 2- Emmetova smrt.

Slet upírů 2- Emmetova smrt.Chtěli jste, tak jsem napsala Sraz upírů 2. Moc směšné mi ale nepřipadá... No co už... Tohle je prostě výtvor z mého temného období... Možná z toho udělám krátkoou povídku...

 

Slet upírů - parodie

Slet upírů - parodieTahle jednorázovka se zrodila když jsem měla depresi a nutně jsem si potřebovala něčím zvednout náladu. Taky jsem se pustila do psaní nové povídky. Bude ale trochu víc depresivní. Taky bych se chtěla omluvit, že tenhle týden asi nebude další díl Úplňku. Musela bych je tam asi všechny povraždit.. A to nechci.. Tk už se dejte do čtení a pište svoje názory. Přemýšlím o tom, že bych k tomu napsala pokračování...

 

Jednorázovka - Ehm....Ehm....Emmette??!!

Jednorázovka - Ehm....Ehm....Emmette??!!Takže slibovaná jednorázovka. Pokus o vtip, objeví se tam Emmettova neteřinka. Doufám, že se to aspoň trošku bude líbit. Prosím o komentáře :-D

 

Parodie - Cullens family

Parodie - Cullens familyNěkoho přepadla šílená nálada... :D Ehm... mě? Dobrá. :P ...a tohle je výsledek. Číst jen na vlastní nebezpečí. :D

« Předchozí  1 ... 47  48  49  50  51  52  53  54    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!