Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie

Bella v lese


 

Skutečný vznik Ságy 1/2

Skutečný vznik Ságy 1/2Přišli jsme na to, jak vlastně Steph vymyslela celou ságu, je to rozdělé na dva díly. Za vniklé škody neručíme. Ministerstvo zdravotnictví varuje - další čtení pouze s výrobky značky Huggies nebo Pampers, v průběhu doporučujeme pravidelně měnit. Autorky: Krysteena a JoHarvelle - osoby postižené psychopatickou Twifilií nejvyšší úrovně.

 

Z Emmettova deníčku

Z Emmettova deníčkuZ doby, kdy Edward oznámil rodině, že se zamiloval. Taková trochu depresivní, znáte Emmetta...;)

 

Cullenovi všelijak

Cullenovi všelijakJá a Misha Cullen jsme se rozhodly napsat nějakou podobnou parodickou básničku, jako tu už byla jedna ode mne-Cullenovi trochu jinak. A je tu-Cullenovi všelijak:-)

 

Povedená kočička aneb Díky Carlisle

Povedená kočička aneb Díky CarlisleToto je sice jednorázovka ale zároveň pokračování tohoto: http://www.stmivani.eu/36-jednodilne-povidky/povedeny-darecek-aneb-diky-alice/ Bez prečtení prvního dílu Vám to nebude dávat úplný smysl! Děkuju Krysteeeně za popíchnutí k práci a zároveň jí tento závěrečný díl za to věnuju. Takže jak dlouhá je životnost jedné kočky v domě Cullenů? P.S.: První díl je spíše komedie, ale tohle bych označila jako parodii.

 

Parodie - Náměsíčná Bella

Parodie - Náměsíčná BellaS kamarádkou vždycky večer blbneme na ICQ a píšeme nejrůznější parodie :D. A tak jsem se rozhodla sepsat naše nejlepší hlášky a dát to do příběhu :D. Jake má přes noc místo Edwarda hlídat Bellu. No, bylo by to celkem fajn a o hodně jednoduché, kdyby Bella nebyla náměsíčná. Uvidíte, jestli se vám to bude líbit a nevím jestli se vůbec budete smát, je to takový zvláštní :D. Hlavně to berte s nadsázkou a humorem. Takže prosíme o komentáře i klidně kritiku, ale komu se to nebude moc líbit, tak žádné nadávky. Děkujeme :))

 

Identification

IdentificationJednoho dne byla dobrá náladička, tak jsme se s NikkiR rozhodly zlepšit náladičku i ostatním, podle mě se náš pokus o parodii docela povedl, ale posuďte sami... Hezké čtení

 

Mary a Esme

Mary a EsmeNápad na tuhle parodii jsem dostala když jsem četla Carlisle a Cvokař:-)A uskuečnila se včera v noci kdy jsem tak přemýšlela.Jde to o že tentokrát tu má problémů až až Esme a de se vyzpovídat ke své nejlepší kamarádce Mary Stanleyové...

 

Parodie-Cullenovi na pikniku aneb. Rodinná krize

Parodie-Cullenovi na pikniku aneb. Rodinná krizeVidím že se tady s parodiema na Stmívání přímo roztrhl pytel a konkurence je velká ale doufám že si tuhle parodii aspoň přečtete a posoudíte, jestli patří do kategorie bez vtipu nebo naopak...Až po napsání povídky jsem tu našla článek s podobným názvem a tak sem ho trochu pozměnila...Snad se bude líbit:)))

 

Cullenovi objevují vesmír

Cullenovi objevují vesmírLol...tak mi zase jednou hráblo a vznikla o5 parodie na Culleni....teď častu čtu dalším parodie a musím uznat že některé jsme vážně good...mno tak uvidíme co řeknete na tuhle....je trochu delší....jinak můj důl s parodiemi ještě nevyschl a proto čekejte další xD xD ......Vaše Zabza

 

Emmett a Zlatý medvěd aneb tři zmařená přání…

Emmett a Zlatý medvěd  aneb tři zmařená přání…Tak tady je další mno trochu nenormální jednorázovka....co se asi tak stane, když Emmett potká v lese něco kouzelného, co plní přání....nechte se překvapit....vznikla s pomocí mé maličkosti a jedné mé velice dobré kamarádky Martiny...hlavní postavou v ní je jak už tuší te EMMETT..správně..mno tak co dotat??snat ať píšete komentíky a kritiku...dík Vaše Zabza a sorry za chyby bylo to psáno v rychlosti.....

« Předchozí  1 ... 45  46  47  48  49  50  51  52  53  54    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!