Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Nová Existence

222


Edward opět opustil Bellu ale ta to jenom tak nenechá a rozhodne se jet sama do ITÁLIE !!

DOMA VE FORKS

Bylo mi hrozně Edward mě zase opustil a já se z toho nemohla vzpamatovat víc než předtím !! Bylo to hrozné ale jednoho dne mě něco napadlo !! Řekla jsem Angele (moje kamarádka která také chodí s upírem):“Ang já takhle dál žít nemůžu ty máš sice Richieho ale já nikoho … no tak jsem se rozhodla že pojedu za Volturiovými stejně o mě měli zájem tak řeknu že chci k nim do služby oni mě promění v upíra bude to !! … Ang ze mě nebyla nadšená a začala mi říkat ty věci jako stylu :“Panebože co tě to napadlo kvůli jednomu klukovi?!“nebo“spadla si snad z vašeho baráku ?!“…Tak jednou když jsem měla jít do školy a Charlie už byl v práci tak jsem si rychle zabalila šla jsem naposledy do školy a hned po škole jsem jela na nádraží s novým cílem mého života a to byla ….. Volterra !!

CESTA DO VOLTERRY

Letadlem se mi letělo velice příjemně poněvadž jsem jela první třídou řekla jsem si :“Za chvíli už žádné peníze stejně potřebovat nebudu no tak si aspoň ten let užiju“Jenom co jsem dorazila do města hned jsem se lekla velikého průvodu kolikátého asi je ?? No panebože je patnáctého je zrovna patnáctého jako před dvouma rokama co jsem zachránila Edwarda před jistou smrtí !! Ach jo že já na to hned začala myslet hned se mi vybavily tři věci : Cesta domů z Itálie , Náš první polibek po tomhle utrpení a poslední Edwardova krásná tvář!! Musela jsem si hned odběhnout a vyplakat se … a ke všemu to fungovalo 15 minut jsem brečela a vzpomínala ale pak jsem vyrazila do velkého hradu kde jsem hned uviděla tu povědomou recepční Giannu. Okamžitě mě hned poznala a zavískla :“Dobrý den Bello tak ráda vás vidím“…“Já vás také“odpověděla jsem samozřejmě s úsměvem. Pak se mě zeptala : „ Co si zde přejete ???“ … „Potřebovala bych mluvit s Arem pokud by to bylo možné.“ … „On věděl že nikdo z vás příjde….“šeptala si něco pro sebe. Ale pak hned mi oznámila že na mě už hodně ale hodně dlouho čeká !!

VŘELÉ PŘIJETÍ

Hned jak jsem uviděla Ara a on spatřil mě řekl mi : „Ahoj Bello moc rád tě vidím.Co by sis přála ??“… Ale bez přemýšlení jsem spustila : „Děkuji Aro za vřelé přijetí doufám že vás potěší co vám chci říct“začala jsem „chtěla by jsem se přidat k Volturiovím a chtěla bych bejt UPÍR ve vaší armádě a tak najít i svůj dar!“.. „Bello to mě ovšem překvapuje samozřejmě že tě rád k nám příjmu jenom by jsem chtěl vědět co se stalo že chceš zničehonic k nám nastoupit??“ řekl. „Dobře“řekla jsem. „Edward a celá rodina Cullen mě opustila a já už nevím jak dál…on byl moje slunce,voda,vzduch … ale za chvíli to už teď potřebovat nebudu!!“odsekla jsem tvrději. „Inu dobrá“řekl s úsměvem Aro a nepatrně se ke mně přiblížil.

Najednou se ke mně s úsměvem sklonil a mě najednou projela tělem taková bolest jako nidky předtím !!!

ISABELLA VOLTURI

Hned jak jsem se probudila na mě čekalo „jídlo“ pár pořezaných lidí a já nemohla vzdorovat tak jsem se na jednoho vrhla a měla jsem to za sebou jakmile jsem skončila s jídlem tak hned ke mně přišel Aro a řekl mi že uspořádá velikánský ples kde budu představena jako nová členka rodiny Volturi !! Příjdou prej všichni upíři … a najedou jsem si uvědomila že i jeho rodina hned jak jsem na něj pomyslela tak se mi udělalo děsně smutno !! Najednou po velkém týdnu příprav a velkého napětí přišel den D !! Velikánský PLES

PŘED PLESEM

Hned co jsem vylezla ze své komnaty tak hned ke mně přiběhly všechny manželky ostatních upírů ( včetně Arovi i dokonce Jane přiběhla ) aby mi pomohly s přípravami na večer !! Už jsem se nemohla dočkat jak se zatváří až uvidí úplně novou Bellu Volturi !!! Mělo to začít v 20:00 ale já jsem měla na moje odhalení přijít až v 22:00 protože nejdřív se bude tančit a až pak se bude odhalovat nový člen už mojí rodiny !! Hned jak začal ples semnou ještě Jane zůstala a pomáhala mi dokončit moje úpravy … Tak malinko mi připomínala Alice a hned jsem se rozesmutněla a Jane si toho všimla a zeptala se : „Co se děje Bello ??“ …. „Jé … ty sis všimla ?? No ty mi hodně připomínáš Alice a hned jak jsem si na Cullenovi vzpomněla tak jsem pocítila bolest…hlavně z toho že je dneska uvidím hlavně jeho !!“ …. „To bude dobré“ řekla mi Jane nádherným sametovým hlasem. „Uvidíš všichni ti pomůžeme“ … Najednou jsem se podívala na hodinky a zjistila jsem že je 21:55 !! Zkontrolovala jsem se v zrcadle a najednou jsem žasla Jane a ostatní úpírky jsou kouzelnice udělaly ze mě nádhernou upírku měla jsem světle modré úzké šaty a vlasy jsem měla vyčesané nahoru sklapnuté velkou světle modrou sponou !! Prostě jsem vypadala nádherně ale co to ?? Hodiny najednou odbily 22:00 … A Jane mi najednou řekla : „Bello to je náš čas už musíme pojď !!“ … „ Dobře,dobře“řekla jsem a šla…

VELIKÁNSKÝ PLES

Hned co jsme došly k místu kde měly stát dveře ale stála tam velká opona mi hodila Jane velký žlutý plášť s kapuci a se slovy : „ Nasaď si ho a hned jak Aro řekne tvé jméno a odhlaí se opona tak si sundej jenom kapuci !!“… „Dobře“přitakala jsem… Najednou jsem slyšela Arovo uvítání na mojí počest : „Vážený upíří a nádherné upírky“začal „chtěl bych vám představit novou posilu do našeho klanu Volturi je velice nadaná a doufáme že snámi zůstane do zbytku naší existence !! Někteří ji už znáte … většina ne !! Přišla k nám sama ze svobodné vůle a se slzami v očích nás požádala o tento život … nemohli jsem ji říct ne a tak je teď tady a mezi námi má obrovský dar a to dar ŠTÍTU dokáže zaštít jakýkoliv dar od čtení myšlenek po vidění do budoucnosti bez dalších řečí ale už bych vám chtěl představit půvabnou ISABELLU VOLTURI !!!“ Hned jak to dořekl tak jsem si sundala kapuci a pak ke mně přišel Alec a sundal mi celý plášť a políbil na temeno !! Slyšela jsem někoho v hledišti vrčet o sto šest … nepochybovala jsem že to byl on !! Najednou mě Alec vyzval k prvnímu tanci a všichni začali tancovat pak bylo seznamování s jednotlivými smečkami no a nakonec čeho jsem se obávala CULLENOVI !! To jsem požádala Jane aby šla semnou a naštěstí souhlasila poděkovala jsem jí a objala !!

NEHEZKÉ PŘIVÍTÁNÍ VE SVĚTĚ „MRTVÝCH“

Hned co jsme k nim došly se na mě všichni tupě koukali a já prolomila ticho: „Dobrý den, děkuji že jste přišli a chci vás požádat abyste se zdrželi i na zítřejší hon na zvěř … tak stejně jako pro mě i pro vás to bude skvělé !!“ Najednou jsem slyšela : „Proč jsi to udělala“bylo to už spíš jako křik „proč ??!! proč ??!!“dozvěděla jsem se že to byl Edward byl pod jejich stolem schoulený do klubíčka a s hlavou ve svých dlaních!! Hned jsem mu odpověděla jak jsem ho uviděla protože jsem si za ním vlezla pod ten stůl . Jane na mě nejdřív nesouhlasně koukala ale pak kývla jako kdyby říkala „užij si to“ !! A to jsem rozhodně chtěla no tak jsem mu řekla : „Jenom kvůli tobě protože jsi mě opustil a já nevěděla jak dál…Edwarde já bych se zabila kdybych sem nešla…..“ a odmlčela jsem se. „COŽE!!“vykřikl a převrhl stůl,Jane už na něj mířila svým úsměvem už se nakrčil jenže já kolem něj roztáhla svůj ochranný obal a žádná bolest ho nečekala…Koukal na mě jako na něco nádherného a jako kdyby udělal cokoliv aby to měl zase jenom pro sebe !! I tak jsem ho neobjala i když se o to pokoušel tak jsem se vždycky odtáhla ale pak mě vybídl k tanci a to já nemohla nesouhlasit!! Tančili jsme celý večer od valčíku po tango a poslední tanec bylo něco ve stylu ploužáku…. Najednou mě odvedl do malého lesíka kde byla chatička jako z pohádky. Koukala jsem se na něj ale on mi pak položil prst na rty a řekl : „Pšt! … Neruš to … Nechoď pryč !!“ Poslechla jsem ho a tak mě zavedl do chatky byla nádherná uvedl mě na gauč na chvíli jsme si povídali a on se kupodivu smál dokonce i já na to co se dneska stalo. Najednou se ke mně přiblížil ale já jsem se odtáhla … zase.On se mě najednou zeptal : „Ty mě nechceš ?“…Usmála jsem se na něj a řekla mu s úsměvem : „Edwarde chci tě víc něž cokoliv jiného ale…“ v tu chvíli mě začal vášnivě líbat a já mu nemohla říct ne tak mě při líbání dovedl do ložnice kde byla nádherná postel s nebesy. Opatrně mě na ní položil a začal ze mě sundávat šaty a já zase jeho svetr a kalhoty !! Najednou se to stalo … milovali jsme se nádherně , vášnivě …. Bylo to lepší než samotné pití krve ( což jsem si myslela že je nejlepší na světě ) a potom jsme se museli obléknout teda já a musela jsem zpátky na hrad tam byl hned výslech s otázkami jako : „Jak si to mohla udělat ??“ nebo „Kde jste přesně byli ??“ ani na jednu jsem neodpověděla !! Šla jsem hned do svých komnat ale v tom najednou jsem slyšela Edwardův hlas jak říká Arovi : „Prosím Aro vezmi mě mezi vás chci Bellu a to navždy“ …. „Dobře teda“ řekl Aro … „Jane jdi Edwardovi ukázat jeho komnaty !!“ „Ano pane“řekla Jane …. Jakmile jsem to slyšela běžela jsem směrem k Edwardovi….hned mě chytil do náruče a já ho obdarovala sladkými polibky …. Za pár dní jsme měli svatbu kterou nám uspořádal Aro …. Pak mě Edward zatáhl do jeho komnaty a měli jsme úžasnou svatební noc !! Potom mi řekl jeho tajný plán s tím jak utéct !! Souhlasila jsem už jsem sice byla paní Cullenová ale bez rodiny to nejde !!! Potřebovala jsem Alice,Esme no prostě všechny !!

ÚTĚK DO NOVÉ EXISTENCE

S Edwardem jsme za tři dny Arovi řekli že jedeme na lov do nedalekého lesa !! Nic jsme si nebalili Edward nepochyboval že Alice už všechno připravila no a tak jsme utíkali než na to Aro mohl přijít !! Jak jsme přijeli k nám „domů“ následovalo hodně obětí a hlavně velké přivítání !! S Edwardem jsme se ubytovali v Edwardově pokoji a od té doby když nám jsou Volturiovi na stopě vždy zaštítím náš pach a jedeme do nové EXISTENCE !!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nová Existence :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!