Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Makovičky a vlkodlačí párty

Sraz Ostrava!!! 13


Mno... co říctXD je to prostě ujetý a těžko říct, jestli Vám to bude připadat vtipnýXD Mám nějakou úchylnou náladu... Promiňte mi prosím to, že zde upíři dělají věci, které by asi normálně nedělali a ani by jim nechutnaly:-D děkuji

Upíří rodinka se chystá na lov. Čeká se už jenom na jednoho člena této rodiny, který je v koupelně. Máte tři pokusy na to, abyste uhodli, kdo to je.

"Rosalie, miláčku. MÁM CHUŤ NA MEDVĚDA!!!" zařval Emmett a nastoupil do svého růžového jeepu s fialovým nápisem na kapotě: BROUČÍNEK.

Edward zaúpěl a chytl se za vlasy. "Rose, prosím..."

"Tati? Ty jsi smutný?" zeptala se malá Nessie.

Edward nechal tuto otázku bez odpovědi a radši se zahleděl Belle do výstřihu.

"Edwarde! Tady! Nahoře! Huú!" zavýskla Bella a marně se snažila přimět Edwrda, aby se jí díval do očí. Stejně tak se mohle snažit odnaučit "pít" Emmetta mědvědy.

"Bude jí to trvat ještě 10minut." konstatovala Alice.

Jasper přemýšlel, co všchno by se dalo za 10 minut stihnout, kdyby hned teď s Alicí odešli, stejně tak i Cerlisle a Esmé.

"Všichni přestaňte myslet! HNED!!" zakřičel Edward a konečně odtrhl pohled od Bellina výstřihu.

"To přece nejde, tati!" pronesla Nessie a nevěřícně kroutila hlavou.

"Bello, prosím, já nechci poslouchat jejich myšlenky!" zaprosil Edward a klekl si před Bellou na kolena.

"Jednou jsi jedinečný, tak si to užívej." odpověděla mu a pohledila ho po vlasech.

"Udělám všechno, co budeš chtít!" zkoušel to znovu.

"Vážně?" zeptala se Bella a poslala mu myšlenku tak nemravnou, že kdyby jí Edward slyšel od jiného člena rodiny, asi by to nerozdýchal.

"Ano." řekl a za chvíli je tu už nebylo nikde vidět.

"Já si chci taky hrát!" řekla Nessie a začala brečet.

"Utíkej za Jacobem." poradil jí Emmett.

Hned jak to dořekl, Ness už byla pryč.

"Nejdem si taky hrát?" zeptala se Esmé Carlislea. "Budu žačka a ty pan učitel?" navrhla a zamrkala na něj.

"Jooooooo." zaradoval se Carlisle. "Co děláte mimo učebnu, slečno Cullenová? Po zvonění máte být ve třídě!" pronesl vážným hlasem.

"Omlovám se." řekla Esmé a sklopila hlavu, pak se otočila a rozběhla se do ložnice.

"Kam si myslíte, že jdete?" ptal se "Pan učitel".

"Do učebny!" zavolala z ložnice Esme.

Všichni přihlíželi s otevřenou pusou a pak uraženě odjeli na lov, Rose běžela za autem.

POZDĚJI

Osm upírů se shromáždilo v obýváku. Bella seděla v křesle a Edward jí seděl na klíně. Carlisle, Esmé a Rose seděli na pohovce. Emmett se líně pohupoval na lustru a Jasper s Alicí se usadili na zemi.

"Kde je Nessie?" ptal se Edward.

"Ty to nevíš?" zeptal se Emmett a díval se na něj, jako na létající talíř. (Pověsil se z lustru hlavou dolů, aby na Edwarda lépe viděl.)

"Zapomněl si, že jsem včera o něco Bellu požádal." odpověděl suše.

"Já to vím!" zahulákal. "Nachytal se nachytal!" smál se jako malé dítě a houpal se na lustru rychleji a rychleji.

Edward začal být vážně nervózní.

"Jazzi, udělej něco nebo to dopadne špatně!" poprosila ho šeptem Alice.

"Ani nápad, bude to sranda!" zvolal Jasper a těkal pohledem mezi Edwardem a Emmettem.

"ale Ede, Emm to tak přece nemyslel." řekla Esmé. To Edwarda už vážně naštvalo.

Vyskočil z Belly přímo na lustr. Ještě předtím, než to udělal Alice zasténala. A měla proč, protože křišťálový lustr se zřítil dolů. Všichni to brali z té lepší stránky. Edward a Emmet se přestali prát, čímž předešli ničení dalšího majetku a okolního lesu.

Po uklízení a pár hádkách s Esmé se edward konečně dohrabal k tomu, aby zavolal k jacobovi domů, protože tušil, že tam bude Nessie.

"Dobrý večer, čím vám mohu dnes posloužit?" ozval se z telefonu Nessiin hlas.

"To jsem já. Nechceš už jet domů?" zeptal se Edward. Otcovské kázání si nechá napozději.

"Ne." odsekla.

"Nessie, ale už jsi tam dlouho." naléhal. Díky svému upířímu sluchu slyšel kromě Nessiina hlasu i hlasitou rapovou hudbu. "Co se tam děje?"

"Jacob si dělá všude po zdech grafitty, chce se vžít do role." odpověděla Nessie. Další, co mohl edward slyšet, byl Embry, který se ptal Lee, jestli si nedá dalšího práska.

"Vy tam máte nějakou párty? A mariánku?" zeptá se vyděšeně Edward a zvedá se ze židle. Bella ho chlácholivě hladí po zádech.(Alice, Jazz, Emmett a Rosalie při slově párty a mariánka letí do svých pokojů a koupelen připravit se. Carlisle s Esmé se zase "učí" ve škole.)

"Hm..." přizná Nessie. Jako další se z telefonu ozve tříštící se sklo.

"Co to bylo?

"Skleník, Jacob tam asi pěstoval tu trávu."

"Jedu tam." ukončil telefonát Edward a ani nečekal na Nessiinu odpověď.

Když všichni dorazili před Jacobův dům, nečekali na pozvání a nahrnuli se dovnitř. Emmett, který vyběhl zadním vchodem ven zbystřil rozbitý skleník, ve kterém rostly mimo jiné....

"Makovičkyyyyyyyyyyy!" zahulákal Emmett.

Vlkodlaci neprotestovali, protože zíral na Rosalii s otevřenou pusou. Takže nebyli schopni slova. Jediný kdo protestoval byla Lee, která byla slušně nalitá.

"Tady je psí útulek a ne jeskyně pro netopýry!" oznámila nově příchozím.

Edward pomateně běhal po domě a hledal Nessie. Bella a Alice společně s Embrym a Samem pokuřovali vodní dýmku. Rosalie dělala společnost ostatním vlkodlakům a házela do sebe třetího panáka. Emmett stále obdivoval makovičky.

"Jestli hledáš Renesmeé, myslím, že odletěla s Jacobem do Amsterdamu. Prý je tam hulení legální." oznámil Edwardovi Billy, který seděl ve svém kolečkovém křesle a popíjel rum.

"DĚLÁTE SI ZE MĚ KOZY?" křičel Edward a chytal se za vlasy.

"Ne, mě narostly." odpověděla mu Rose.

"Ach bože!!!" vzdychl a složil se na zem.

"Ano?" Emmett právě vyšel z předsíně s makovičkou za uchem a s jointem v puse.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Makovičky a vlkodlačí párty:

 1
2. nika
12.11.2014 [18:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon super, napis pls pokracko

1. Rosel
13.03.2013 [22:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!