Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » V objatí démona

JacOb


V objatí démonaBella sa dostala do poriadneho prúseru. Táto jednorazovka by sa mohla stať aj poviedkou na pokračovanie, ale zatiaľ nič nesľubujem. Prajem príjemné čítanie. :)

Ed vstúpil do cely a zabuchol za sebou ťažké dvere. Prešiel až k dievčine. Tvár mala sklopenú a zaliatu slzami. Celá sa triasla. Buď od zimy, alebo strachu. Mala dôvod na oboje - zima tu bola poriadna a strach? Kto by sa v tejto situácii nebál? Prišiel si to užiť, strach v jej očiach, bolesť jej duše a tela...

„Kto si?" opýtal sa jej, chcel jej týmto neskôr ešte viac ublížiť. Niečo ako vyslovovanie mena, vie niekedy  poriadne ublížiť. Nech sa to zdá ako akokoľvek veľká hlúposť, vyslovenie mena v určitom okamihu, je pre mňa to pravé orechové a pre moju obeť niečo strašné. 

„Isabella," odvetila. 

„Isabella..." zašepkal.

„Tak, počúvaj, Isabella, ty malá skurvená štetka... Teraz ťa ošukám a poriadne si to užijem." Pri vydesenom Isabellinom výraze sa len uškrnul.

„To, že som tu spútaná, ešte neznamená, že nakoniec vyhráš!" zakričala a zalomcovala reťazami.

„Len zúr," zúžil oči. „Neskutočne ma to rajcuje..."

Prikľakol si k Belle, chytil ju za nohy, odtiahol ich od seba a naskytol sa mu pohľad na jej rozkrok. Vzpierala sa a kričala, po pár minútach ho to však prestalo baviť.

„Drž, ty kurva!" Vrazil jej facku. Uchopil jej prsia do rúk a začal po nich prechádzať. Spracovával jej obe bradavky a Bella sa premáhala, aby nezavzdychala. Prešiel jej jazykom cez krk až k hrudníku a zameral sa na jednu bradavku, druhé prso ďalej spracovával rukou. Keď ho to omrzelo, zašiel Bells rukou do rozkroku. Bola tam úplne vlhká. Jej mladé a krásne telo ju zradilo. Uspokojoval ju rukou a Bella sa išla zblázniť od rozkoše.

„Bože...," prekĺzlo Belle.

„Nemusíš mi hovoriť Bože," uchechtol sa a drsne jej strčil prst do zadnej dierky, až Bella zavyla. 

Edward pritvrdil a zrýchlil tempo. Bella vzdychala čím ďalej, tým viac. Už sa blížilo jej vyvrcholenie a práve v ten moment Edward prestal.

Zakňučala.

Edward odniekiaľ vytiahol vibrátor ohromných veľkosti. Bella sa začala mykať v reťazoch, veľmi dobre vedela, kde tento vibrátor skončí.

„Drž, ty kurva!" Začal jej ho tam rvať. Bella kričala a vzpierala sa, nič však nepomáhalo. 

„Ááá!" zakričala Bella a po tvári jej stekali prúdy sĺz. „Přestaň!" zaúpela.

„Nie!"

„To bolí. Prestaň s tým, prosím! Prosím!" prosila ho Bella a plakala.

Keď konečne uznal, že jej už dosť naubližoval, vstal a dal sa na odchod.

„Nenávidím ťa," zašepkala ešte.

Započul ju.

„Tak to sa teš. Zajtra prídem znovu, aj pozajtra a popozajtra... Znovu, znovu a znovu. Tak zajtra, Bella!"

A odišiel.

Bella zostala schúlená na podlahe.

Jedna posledná slza sa jej skotúľala po tvári.

 

Bella

 

Surovo ma sotil na zem a čupol si ku mne.

Držal ma, nemohla som ujsť, a rozopínal si pritom nohavice. Zúrivo som sa bránila, no nepomohlo to.

Môj väzniteľ ma surovo zbavil aj toho málo oblečenia, ktoré som na sebe ešte nosila.

Do očí sa mi nahrnuli slzy a bola som rozhodnutá, že sa nenechám znova znásilniť.

Môj väzniteľ ma donútil kľaknúť si pred neho. Narazil si moju hlavy na penis.

„Ak zahryzneš, zabijem ťa,“ syčal na mňa a prirážal mi čurák do úst.

Plakala som, bola som bezmocná.

„Ach, aaano, ty malá štetka, áááno…“ vzdychal a prirážal.

Po chvíli sa odo mňa odtiahol a vydýchaval.

Zrazu ma surovo vytiahol na nohy, otočil si ma k sebe zadkom a zasipel mi do ucha: „Teraz ťa ošukám a bude to bolieť, ty malá kurva!“

Rozplakala som sa a prosila som, aby ma nechal ísť, no on ma nepočúval, z celej sily ho do mňa vrazil.

Zrevala som a chcela som ho uhryznúť. Z očí mi išli slzy a metala som sa ako divá, no on do mňa začal prirážať a rukou mi pritom plieskal po zadku. Po pár minútach do mňa začal striekať. Vytiahol zo mňa čurák, celý od semena. Zakrútila sa mi hlava. Väzniteľ ma sotil na zem a roztiahol mi nohy. Čakala som, že ho do mňa znova vrazí, ale nič také sa nestalo. Začal ma lízať. Normálne láskal jazykom moju kundičku. Vzrušilo ma to. Cmúľaľ mi klitoris a zasúval do mňa jazyk. Telom mi prebehovala slasť a po chvíli to prišlo. Úplne som sa napla, pred očami mi vybuchol ohňostroj a po celom tele mi prebehla obrovská vlna orgazmu. Keď konečne orgazmus utíchol. 

 

„Volám sa Edward," pošepkal mi do ucha. Práve toto som nechcela vedieť. Nechcela som počuť, ako sa toto monštrum nado mnou volá. Asi to aj vedel, pretože sa mi škeril do tváre. 

Zhni v pekle, pomyslela som si a zatvorila oči.

  


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek V objatí démona:

 1
26.05.2014 [22:24]

BreeJanePokračuj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. !
16.05.2014 [23:22]

Pokračuj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Dommy1
16.05.2014 [23:17]

Emoticon prosím pokračuj Emoticon Emoticon

16.05.2014 [12:17]

No toto. Emoticon Emoticon To byla sprška. Emoticon Mezi těmi všemi romantikami.
Nějak jsem tu povídku přehlédla. Ale jak je vidět momentálně skoro 400 shlédnutí a komentáře vpodstatě dva. Ani aspoň Emoticon nebo tak Emoticon
Bude to jako u už několika takových povídek, které skončily třeba jen po 3.kapitole. Nevíš na čem jsi.
A je to opravdu síla. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon

4. PCullen
15.04.2014 [15:35]

Zajímavý. :-) Možná by to opravdu byla dobrá kapitolovka.

3. Kala
14.04.2014 [16:46]

KalaProsím Majka, napiš mi na email. Já ten tvůj nevidím.
kala2@volny.cz

moc děkuju

2. BabčaS
13.04.2014 [17:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Satu
12.04.2014 [23:50]

SatuZdarec,
poprosím ťa, aby si si opravila zopár chýb:

*názov – V objatí démona
*perex – nefunguje ti obrázok, na konci vety je vždy znamienko a nasledovná veta tak začína veľkým písmenom (...prúseru. Táto...), jednorázovka – jednorazovka, chýba ti čiarka za slovom pokračovanie
*vymenila by som slovosled – niekedy vie --- vie niekedy, plus ti tu chýbajú čiarky
*v nasledujúcej vete ti zrejme vypadlo nejaké slovíčko, pretože to nedáva príliš zmysel, tak sa na to mrkni, prosím
*zašeptal – zašepkal
*za čiarkou je vždy medzera a až potom nasleduje ďalšie slovo
*priama reč

Keď si opravíš vypísané chyby, opäť zaškrtni "Článek je hotov".
Vďaka, vďaka.
Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!