Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky


 

Marná snaha

Marná snahaTak trochu vánoční triple drabble (300 slov). Marná snaha Belly a malé spiknutí Edwarda s Alice. Příjemné čtení přeje chloe...

 

Život

ŽivotJsem zpět! A se mnou můj nový double drabble. :-) Jacob a svět jeho očima v různých časových odstupech. 200 slov.

 

Jeho noc

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Jeho nocJaké měl Edward pocity při svém poprvé? Tripple drabble - 300 slov.

 

SS

SSJsou pro sebe stvořeni a vždy se na sebe mohou spolehnout. Ale občas i mezi takové vstoupí nedorozumění... (100 slov)

 

Střepy

StřepyTripple drabble (300) o Maggie, která za svého lidského období neměla jednoduchý život. Rodina ji opustila, ona sama byla zmatená a neměla skoro nikoho. Jak se asi musela cítit, dokud ji nenašla Siobhan?

Příjemné čtení,

*A.99* & VampireAlice1235

 

Pocit jménem láska

Pocit jménem láskaLáska je něco, co cítíte jednou, a už vás to nepustí. Je to pocit, který obsahuje mnoho, včetně víry a naděje.

Double drabble (200).

Příjemné čtení,

*A.99* & VampireAlice1235

 

Pro jedno kousnutí...

Pro jedno kousnutí...Tripple drabble (300 slov). Edward vzal Renesmé a Emmetta do zoo. Příjemné čtení vám přejí chloe a SusannaMartin...

 

Pôrodná baba

Kto že to je tá pôrodná baba? (200 slov)

P. S.: Prosím, berte to s rezervou, je to môj prvý pokus o drabble a písala som to o druhej v noci. :D

 

Prvý sen

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Môj prvý pokus o tripple drabble (300 slov). Téma je možno obohraná ale je to všetko z mojej hlavy.

Bellin prvý sen.

Príjemné čítanie. LiviaCullen

 

Co je důležité?

Co je důležité?Double drabble (200 slov) o tom, že každý to má prostě jinak, i když se ti dva mají rádi. Proč by se jinak Alice divila, že se Jasper tak pečlivě chystá?

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!