Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky

Seth


 

Swangirl

SwangirlMěla bych jít. Dělat hrdinu a tak... Kdyby ji tak teď viděl Edward. Určitě by si už nikdy nedovolil tvrdit, že je jen křehká květinka… O čem se Belle asi tak zdává?

 

Spotter

SpotterSúťažný summer double drabble.

Nepokúšaj sa obzerať späť. Nie, už tu nechcem byť. Nechcem. Nemôžem tu dýchať. Nemôžem prežívať do konca večnosti.

 

Její noc

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Její nocJaké měla Bella pocity při svém poprvé? Tripple Drabbel - 300 slov

 

Přiznání siláka

Přiznání silákaExistuje chvíle, kdy i známý šprýmař Emmett pláče? Ano, a k tomu se přiznal v mém double drabble (200 slov).

Jedná se o soutěžní povídku do soutěže Summer drabbles!

 

Návrat dravce

Návrat dravcePocity ženy, která pořád doufá. Vyplní se její přání? Nebo ztracený syn je navždy ztracený? Double drabble (200 slov).

Jedná se o soutěžní povídku do soutěže Summer drabbles!

 

Príliš málo času

Príliš málo času Súťažný drabble
Téma: Upírsky plač


Bella cíti, že nemala dostatok času. (200 slov)

 

Utrpení lásky

Utrpení láskySoutežní double drabble na téma "upíří pláč". Láska není vždy plná pohody a radosti. Často raní. A někdy i vhání slzy do očí. Upíři ale pláčou bez slz, což je snad ještě horší... To pocítí i Edward...

Povídka do soutěže Summer drabbles.

 

Pláč pro hvězdu

Pláč pro hvězduBella při porodu zemřela a Edward vychovává jejich dceru sám. Dvě stě slov o jednom večeru, kdy Renesmé touží slyšet něco o mamince.
Povídka do soutěže Summer drabbles.

 

Roztrhat a spálit

Roztrhat a spálitDouble drabble aneb 200 slov o zkáze Cullenových... Příjemné počtení přeje Myfate.

Povídka do soutěže Summer drabbles.

 

The sound of crying angel

The sound of crying angelMožná se to na první pohled nemusí zdát, ale i Victoria má srdce. Jak vypadá její upíří pláč? Soutěžní double drabble (200 slov). Přeji příjemné čtení a předem děkuji za komentáře. ;)

Povídka do soutěže Summer drabbles.

« Předchozí  1 ... 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!