Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky

cccbc


 

Vzlykání po upírsku

Vzlykání po upírskuEdward je skolen žalem a lítostí. Neví, zda se někdy ještě bude smát... Double drabble na téma Upíří pláč (200 slov). Soutěžní povídka do Summer drabbles.

 

Tá, ktorej patrím

Tá, ktorej patrímChvíle, keď kontrola nad nami samými už nezáleží od nás, keď nič už nepatrí nám - ani telo, ani myseľ. To je láska. (Drabble, 100 slov)
Mel99

 

Emmettov letný flirt

Emmettov letný flirtEmmett a jeho letná láska. (300)
Poviedka patrí do súťaže Summer drabbles

 

Glory and prettiness

Glory and prettinessTripple drabble do súťaže na tému "Rande s -".
Cítim teplé slnko na mojej tvári. Hriatie letných lúčov, ktoré dopadajú na pokožku a odrážajú od nej tisíce drobných diamantových odleskov. Nevie si ani domyslieť, ako veľmi ho pri sebe potrebujem. Netuší, ako veľmi ho milujem.

 

Dokonalé rande? Spíš katastrofa!

Dokonalé rande? Spíš katastrofa!Jak se může vyvinout takové letní rande s Edwardem, se dozvíte v tomto soutěžním tripple drabblu (300 slov).
Prosím o komentáře. ;)

Povídka do soutěže Summer drabbles.

 

Posílám těstoviny

Posílám těstovinyJaké nebezpečné představy může přinést přátelské laškování aneb rande s poslíčkem...

Cancík (tripple drabble - 300 slov) do soutěže Summer drabbles.

 

Sériový vrah

Sériový vrahSoutěžní tripple drabble na téma "Letní rande s____". Bella se rozhodla vyzkoušet rande naslepo, ale rozhodla se tak v nesprávnou dobu. A to uprostřed léta.

Povídka do soutěže Summer drabbles.

 

Setkání s největší potvorou na světě...

Setkání s největší potvorou na světě...

...aneb Když dá každému, tak proč ne mně?

Tripple drabble - 300 slov - o tom, koho si na pomoc zavolá Jane, když řeší největší dilema své existence...

Příjemné počtení přeje Myfate.

Povídka do soutěže Summer drabbles.

 

Hledání ztrát a nálezů

Hledání ztrát a nálezůDouble drabble (200 slov). Bella odjela pryč, aby mohla být se svým upírem. Přemýšlí o tom, co udělala a jestli je to správné. Hledá svůj sen, své ztráty i nálezy.

Povídka do soutěže Summer drabbles.

 

To, co nás spojuje...

To, co nás spojuje...Existuje jedna věc, která zřejmě dokáže stmelit i dva naprosto neslučitelné tábory… Vaše chloe.
Double drabble (200 slov).

« Předchozí  1 ... 7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!