Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky

Stephenie Meyer holding book


 

Hell

HellAk mohol dopadnúť Breaking Dawn? (300)

 

Yes or no

Yes or noRosalie a jej ťažká voľba. (200 slov)

 

Víťazstvo v prehre

Víťazstvo v prehreDrabble súťaž: D-Battle (100 slov)

Pre koho bola cesta k jeho spriaznenej duši náročná?

 

Satisfaction

SatisfactionTripple battle drabble v súťaži na tému Bojovník.
Lámem srdcia a vraždím ľudí. Kašlem na city ostatných. Ubližujem im a mučím ich. Som povrchná. Ženiem sa za pomstou. A nenávidím to.

 

I láska má své hranice...

I láska má své hranice...Double drabble (200 slov). I láska Edwarda a Belly má své hranice. Hezké čtení... Vaše chloe.

 

Nelítostná válka

Nelítostná válkaMalá provokatérka a válečník. A jedna bitva. A rodiče...
Tripple drabble (300 slov).
Soutěžní povídka pro Summer drabbles - Drabble Battle.

 

Immortal king

Immortal kingAro Volturi vzpomíná na den, kdy byl přeměněn v upíra. Co zapříčinilo jeho neustálý boj o moc?

Povídka do soutěže Summer drabbles - Drabble Battle (300 slov).

 

Last Fight

Last FightDouble drabble na téma "boj" do závěrečného Drabble Battle v soutěži Summer Drabbles. Život sám o sobě je jedna velká bitva. A i ta musí někdy skončit...

 

Hledání osudu

Hledání osuduKaždý ho hledá a snaží se mu pomoct. Ovšem některá projevená snaha může být i dost nebezpečná...

Cancíček (tripple drabble - 300 slov) do soutěže Summer drabbles.

 

Zpackané rande

Zpackané randeCharlie a jeho rande. Tripple drabble (300 slov).

Ať se snažil, jak se snažil, jediné, co se mu vybavilo, bylo šumění moře. Zatraceně, pomyslel si Charlie a kapituloval. „Zlatíčko, byla bys tak hodná a zopakovala svou otázku?“ Emily se ušklíbla. „Políbíš mě, Charlie?“

Povídka do soutěže Summer drabbles.

« Předchozí  1 ... 6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!