Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky

Stephenie Meyer


 

Ach, to loučení...

Ach, to loučení...Zatmění - těsně před bojem s novorozenými.

Co kdyby místo Edwarda zůstala s Bellou Alice?

Zde Vám poskytnu náhled na poslední chvíli Jaspera a Alice. Jak se rozloučí? A o koho že se to vlastně Alice bojí?
Hezké čtení.

 

Reneesme a její nová láska

Reneesme a její nová láskaJacob je nešťastný, protože už není u Reneesme na prvním místě. A kdo to tedy je? Komu dala Reneesme přednost před Jakem? (100 slov) Přeju příjemné čtení. :)

MischelleAliceCullen

 

Špatný nápad

Špatný nápadAhojky, tady VAlice.
Přináším Vám svoji první povídku.
Tripple drabble (300 slov) s názvem Špatný nápad.
Co se stane, když Emmetta napadne jít si ulovit žraloka? Čtěte...

Je to moje první povídka, takže Vás všechny moc prosím o komentáře, ať už kladné či záporné. Děkuji. :)

 

Další nakupování s Alice

Vítejte u volného pokračování double drabble povídky - Nakupování s Alice. Snad se vám to bude líbit a zanecháte mi koment, či alespoň smajlíka. Takže další nákupy a tentokráte o 300 slovech.
Vaše Chloe.

 

Dílek skládanky

Ve zkratce? Charlie hlídá Renesmé. :-)

- Tripple drabble o 300 slovech na motivy jednoho starého vtipu. Snad se ale bude líbit i tak. Vaše chloe.

 

Plesová sezona

Plesová sezona300 slov o dívčích problémech a o tom, jak je důležitá přátelská podpora. :-)

 

Nakupování s Alice

Jak už název napovídá, podíváme se na nakupující Alice, Bellu a Edwarda. Snad se vám bude tento double drabble líbit a zanecháte mi komentář. Vaše Chloe.

 

Stalker Jess

Stalker JessDrabble povídka, aneb 100 slov na téma, že ne vždy je zájem opětovaný. Snad se trochu pobavíte a zanecháte mi smajlíka. :-)

 

Doteky snů

Doteky snůDrabble, aneb 200 slov na téma líbánky Edwarda a Belly. Třeba vás to pobaví a pokud ano, zanechte mi, prosím, váš názor pod článkem. Chloe.

 

Dej mi tu čokoládu, Edwarde!

Dej mi tu čokoládu, Edwarde!Drabble 300 slov. Bella a Edward spolu měli během jejího těhotenství spoustu sporů a to ať už více, či méně vážných, pojďme se tedy podívat na jeden z těch zcela běžných. Tedy na těhotenské chutě.  Prosím o komentíky. Váše Chloe.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!